Trwają prace nad FIFA Manager 12. Są już pierwsze screeny!

Electronic Arts zapowiedziało dzisiaj oficjalnie, że trwają prace nad FIFA Manager 12. Niestety, firma nie ujawniła żadnych szczegółów odnośnie projektu, ale za to opublikowała dwanaście obrazków z gry, które obejrzeć możecie w naszej galerii.

@ 17.06.2011, 18:35
Bartłomiej "B92" Koczenasz
Mam na imię Bartek urodziłem się w 1992 roku, stąd mój nick B92. Chodzę do III klasy liceum ogólnokształcącego o profilu matematyczno-informatyczno-fizycznym. Interesuję się sportem, głównie piłką nożną (Chelsea Londyn) oraz grami i sprzętem komputerowym. Słucham rocka, punk i muzyki "z radia", ulubiony zespół to Linkin Park. Jeśli chodzi o filmy to oglądam wszystko co dobre, moim ulubionym filmem jest Gladiator. Wcześniej byłem redaktorem naczelnym portalu GameRAR.pl i redaktorem Tawerny Gier.
pc

Trwają prace nad FIFA Manager 12. Są już pierwsze screeny!

Electronic Arts zapowiedziało dzisiaj oficjalnie, że trwają prace nad FIFA Manager 12. Niestety, firma nie ujawniła żadnych szczegółów odnośnie projektu, ale za to opublikowała dwanaście obrazków z gry, które obejrzeć możecie w naszej galerii.

Trwają prace nad FIFA Manager 12. Są już pierwsze screeny!

Wywnioskować z nich można, że silnik graficzny się nie zmienił, mecze "z wierzchu" wyglądać będą jak przed rokiem, czy też tak jak FIFA z roku 2009 i 2010. Dostrzec można także zmiany w opcjach treningowych, podsumowaniach spotkań, ekranie taktyki. Dodatkowo, jak co roku, gracz otrzyma ładnie wyglądające menu i masę licencji.

Trwają prace nad FIFA Manager 12. Są już pierwsze screeny!

Tytuł ukaże się jesienią wyłącznie na PC. Kolejne konkrety EA poda w najbliższych tygodniach.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudososkarsom   @   23:18, 18.06.2011
Haha! Silver - mistrz ciętej riposty. "Ale zapomniałem o jednej rzeczy. Wszak jakby wyszło na konsole, to jednym przyciskiem to można byłoby ustawić." That's what I'm talking about! Nie zapominajcie, że ogromnym plusem PC'tów jest również innowacyjność. To tutaj rodzą się wszystkie przełomowe projekty i produkcje, które zdobywają później rynek między innymi na konsolach.
0 kudosbat2008kam   @   00:11, 19.06.2011
To nieprawda. To konsole napędzają rynek gier ,,innych niż wszystkie'', czego najlepszym dowodem np. Heavy Rain, ICO, Shadow of the Colossus, Okami, Panzer Dragoon Orta itp. PC jest co najwyżej szansą na zabłyśnięcie dla nowyc twórców, którzy nie mogą liczyć na wielki zysk i wydanie gry w wielomilionowych egzemplarzach. Dzięki takim platformom jak Steam zostają zauważeni...

A managery to wymarły gatunek. Kto w to jeszcze gra? Uśmiech
Kariera w takiej Fifie jest na tyle rozbudowana, że managery nie mają sensu. Ale jak wiadomo - więce gier=więcej kasy. Stara i znana maksyma EA.
0 kudosB92   @   01:07, 19.06.2011
Oj Batku mylisz się i to w obu twierdzeniach... Dumny
Innowacyjne gry napędza rynek PC. Czemu? Odpowiedź bardzo prosta, na PC nie masz problemów z dystrybucją. Stworzyłeś grę to ją ładujesz na jakiegoś Steama, albo normalnie na stronę jakąś. A na konsoli? Musi znaleźć się wydawca, który stwierdzi czy gra jest dobra, a później producent konsoli musi zadecydować, czy pozwolić tej grze wyjść na jego konsoli, czy też nie.
Zeno Clash, World of Goo, Path, Minecraft... tak wiem, ten ostatni idzie na X360, ale idzie tam tylko dlatego, że przeniesienie jej na konsolę to chwila, a na PC jest to hicior, więc jak Microsoft mógłby się nie zgodzić.
A manager... wiele osób w to gra, a kariera w FIFIE to ok 10% możliwości FM. Dodatkowo te wspólne 10% w FM jest o wiele bardziej rozbudowane, ciekawiej zrobione itp. Sam system transferów... W FIFIE możesz złożyć ofertę tylko zawodnikowi, dajesz mu kontrakt i albo podpisze, albo nie. W managerach nie jest już tak łatwo. Najpierw rozmowy z klubem, jak klub zaakceptuje warunki to rozmowa z piłkarzem i dopiero jak on zaakceptuje to wtedy zawodnik jest nasz. I nie liczy się tu tylko wysokość zarobków, ale także prestiż klubu, zawodników w nim grających i trenera. W FIFIE takie coś jest... na papierze, ale w praktyce nie ma różnicy. Dodatkowo prócz transferu za kasę, można jeszcze robić wymiany. Damy Wam tego gościa, dorzucimy kilka milionów, a Wy w zamian dacie nam tego. FIFA a Manager to dwie oddzielne rzeczy, dlatego też masz dwie oddzielne gry od EA: FIFA i FIFA Manager. Dumny
Dobra starczy, ciekawe komu będzie się chciało to czytać. Szczęśliwy
0 kudosbat2008kam   @   09:42, 19.06.2011
Cytat: B92
na PC nie masz problemów z dystrybucją. Stworzyłeś grę to ją ładujesz na jakiegoś Steama, albo normalnie na stronę jakąś.

O tym samym napisałem ;)

Cytat: B92
A na konsoli? Musi znaleźć się wydawca, który stwierdzi czy gra jest dobra, a później producent konsoli musi zadecydować, czy pozwolić tej grze wyjść na jego konsoli, czy też nie.

Nie do końca prawda. XBL lub PSN to platformy, na których szansę ma zabłysnąć każdy...

Cytat: B92
Zeno Clash, World of Goo, Path, Minecraft... tak wiem, ten ostatni idzie na X360, ale idzie tam tylko dlatego, że przeniesienie jej na konsolę to chwila, a na PC jest to hicior, więc jak Microsoft mógłby się nie zgodzić.

Zeno Clash rewolucją nie jest, bo identyczne założenia wykorzystuje starszy, wydany na Wii MadWorld.
Co do World of Goo - to gra wydana jednocześnie na Wii i PC. Ale chyba nie mamy wątpliwości, gdzie sprawdza się lepiej? To gra stworzona dla Wiimote'a, nie myszki... Path... Za dużo w to nie grałem, ale rewolucją gameplayową nie jest. Co najwyżej fabularną, ale czy w przypadku tej gry to powód do dumy...? Minecraft... Tu się zgodzę. Rewolucja godna naszych czasów i cieszę się, że wskoczy na X360.

Cytat: B92
A manager... wiele osób w to gra, a kariera w FIFIE to ok 10% możliwości FM. Dodatkowo te wspólne 10% w FM jest o wiele bardziej rozbudowane, ciekawiej zrobione itp. Sam system transferów... W FIFIE możesz złożyć ofertę tylko zawodnikowi, dajesz mu kontrakt i albo podpisze, albo nie. W managerach nie jest już tak łatwo. Najpierw rozmowy z klubem, jak klub zaakceptuje warunki to rozmowa z piłkarzem i dopiero jak on zaakceptuje to wtedy zawodnik jest nasz. I nie liczy się tu tylko wysokość zarobków, ale także prestiż klubu, zawodników w nim grających i trenera. W FIFIE takie coś jest... na papierze, ale w praktyce nie ma różnicy. Dodatkowo prócz transferu za kasę, można jeszcze robić wymiany. Damy Wam tego gościa, dorzucimy kilka milionów, a Wy w zamian dacie nam tego. FIFA a Manager to dwie oddzielne rzeczy, dlatego też masz dwie oddzielne gry od EA: FIFA i FIFA Manager. Dumny

Tu za bardzo się nie wypowiem, bo ostatni manager w jakiego grałem, to Championship Manager 4... Wiele się musiało pozmieniać. Jak mówię - jeśli ktoś nie jest zatwardziałym fanatykiem managerów, to sama kariera w Fifie starczy mu aż nadto. No i tak bardziej szczerze - słyszałem, że Football Manager nie jest specjalnie rozbudowany. Poziomem skomplikowania bije go Fifa Manager.

Cytat: B92
Dobra starczy, ciekawe komu będzie się chciało to czytać. Szczęśliwy

Na tym polega dyskusja ;)
0 kudossilverkin   @   11:07, 19.06.2011
Cytat: bat2008kam
Kariera w takiej Fifie jest na tyle rozbudowana, że managery nie mają sensu.

Buahahahah, dzięki za dobry dowcip z rana Dumny . Zapewne nie widziałeś Football Managera na oczy Uśmiech .
0 kudosGilberto   @   11:23, 19.06.2011
Dokładnie, ja w Fifie nienawidzę trybu kariery, właśnie z tego powodu że nie jest w ogóle rozbudowana. Bat, chyba Ci się coś pomyliło, co masz w tej karierze, oprócz jakiś słabych statystyk i transferów? Jak silv napisał, nie grałeś chyba w żadnego FM'a.. Uśmiech
0 kudosB92   @   00:36, 20.06.2011
Bat wiem, że o Steamie pisałeś, ale pisząc o nim, tym samym zaprzeczyłeś temu co stwierdziłeś. XBL i PSN nie są tak otwarte jak internet na kompie, gry nie są tak innowacyjne jak na PC. Co do Wii to się zgodzę, innowacji wiele bo wykorzystywało ruch, ale reszta konsol? Co tak innowacyjnego miało PS3 czy X360? Bo tak z pamięci to bym Ci teraz nic nie podał.
World of Goo był równie na Wii jak i PC, taki sam priorytet. Dumny
Mało to dorzucę jeszcze Portal, Mount & Blade, Puzzle Quest Dumny

FM a FIFA Manager... daj spokój, fakt FM jest bardziej przystępny, ale też i dużo bardziej rozbudowany. Tryb kariery jeżeli chodzi o normalne kopanki najlepszy jest na chwilę obecną w PES, licencje tam wrzucić i byłby to fajny, "lekki" manager. Ale mimo to między kopankami, a managerami jest przepaść, jeżeli o tryb kariery i możliwości chodzi. Dumny Dodatkowo FIFA Manager to najsłabszy menedżer z trójki: FM, CM i FIFAM (choć CM w tym roku nie wyszedł).
0 kudosLucas-AT   @   00:47, 20.06.2011
B92, weź pod uwagę PSX, Dreamcasta, N64, Sega Mega Drive czy też PS2 to nie będziesz pisał takich bzdurek, że na konsolach jest mało innowacyjnych gier. ;) PS3 czy X360, owszem, mało innowacji.

Choćby 3D (nie to co teraz jest promowane, tylko to "zwykłe") było innowacją a tę technologię już w latach 80-tych chciał wykorzystać ojciec PlayStation. Pokaz trójwymiarowego T-Rexa przez Sony przed powstaniem PSX w Japonii wzbudził ogromny podziw wśród deweloperów.
0 kudosB92   @   19:29, 20.06.2011
Lucas ale my tu rozmawiamy o współczesnych czasach, a nie epoce kiedy to dinozaury z padami w łapach ganiały. Puszcza oko
0 kudossilverkin   @   19:32, 20.06.2011
Cytat: B92
daj spokój, fakt FM jest bardziej przystępny.

Football Manager od Fify Manager? Daj spokój. Fifę Manager obsłuży 8letnie dziecko ;).
0 kudosLucas-AT   @   19:39, 20.06.2011
B92, IMo powinno się brać pod uwagę całość, a nie kawałek tortu. Wszak dzisiejsze gry, gatunki narodziły się w przeszłości. Ona była innowacyjna.
0 kudosB92   @   22:07, 20.06.2011
Silver, FM na pierwszy rzut oka jest łatwiejszy. Dumny FIFA jest kolorowa, ale trudniej się połapać. Dumny
Lucas dobra, to wymienię tak DX7, DX9, DX10, DX11, silniki fizyczne. Co jak co ale najładniejsze, najbardziej odpicowane gry zaczynały zawsze na PC. Unreal, Painkiller, Crysis, Quake, Wolfenstein 3D i strategie. Uśmiech
0 kudosbat2008kam   @   22:13, 20.06.2011
UP: Teraz mówisz tak, jak gdyby to grafika była jedyną oznaką ,,przełomowości'' ;)
Konsole mają tę przewagę, ze to na nich powstały pierwsze gry. Bo te wszystkie Commodory czy Atari to przecież nic innego, jak konsoletty ;)

Tyle na temat przełomowości danej platformy ;)

Najlepiej odpicowane gry zaczynały na PC? To zależy, jaki okres czasu sie przyjmie. Np. najładniejsze gry obecnej generacji zaczynały na konsolach - Gears of War na X360 z 2006 roku najlepszym przykładem.
0 kudosLucas-AT   @   22:21, 20.06.2011
Kwestię techniczne to się zgodzę. fakt, ale nie zawsze tak było. Gry na konsole, gdy na rynek wkraczały next geny, także pokazywały nowinki technologiczne.

Dyskusja bardziej toczyła się w kręgu gameplay'u, bo on ma być innowacyjny. A tu przede wszystkim starsze konsole mają tak pokaźną bibliotekę innowacyjnych gier, że nie byłbym w stanie ich wymienić. PS3 czy X360 także nie brakuje innowacyjności. Littlebigplanet, Heavy Rain, The Eye of Judgment, Limbo, flow, Red Dead Redemption, grałeś?

Poza tym przeszłość obfituje w nadmiar tego gatunku. Pasek energii, apteczka. Uśmiech PSX słynął w swoich czasach od nadmiaru gier z czarującym gameplayem.

Licytowanie się nie ma sensu. Tu i tu ukazywały się innowacyjne gry. PC ma swoje gatunki, a konsola swoje.

Napisałem na swoim blogu tak:

"Naprawdę osoba, która ogranicza się tylko do jednej platformy wiele traci. Na każdą konsolę oraz na PC ukazało się od groma godnych podziwu gier. Niezagranie choćby w część z nich to grzech. Sam szarpię na konsolach, jak i pececie. Po obu stronach barykady dostrzegam perełki, absolutne must-have'y - tytuły, które zdarzają się raz na 1000 lat". i to jest prawda.
0 kudosB92   @   22:40, 20.06.2011
Nie no, nie mówię że konsole nic nie wniosły, ale po prostu te gry, które dzisiaj znamy kształtowane były głównie przez PC.
I... i... to Bat zaczął Smutny
Dodaj Odpowiedź