Kolejna część dziennika dewelopera gry Wiedźmin 2!

Serwis IGN opublikował kolejną część dziennika dewelopera Wiedźmina 2. Twórcy tytułu znowu zabrali głos na temat silnika napędzającego ich produkcję, ochrzczonego mianem RED Engine (poprzednia nazwa - TSOOD - już nie funkcjonuje).

@ 04.12.2010, 17:36
Łukasz "Lucas-AT" Matłoka
To ja
pc

Kolejna część dziennika dewelopera gry Wiedźmin 2!

Serwis IGN opublikował kolejną część dziennika dewelopera Wiedźmina 2. Twórcy tytułu znowu zabrali głos na temat silnika napędzającego ich produkcję, ochrzczonego mianem RED Engine (poprzednia nazwa - TSOOD - już nie funkcjonuje). Jest to zupełnie nowa technologia, stworzona specjalnie na potrzeby drugiej odsłony Wiedźmina. Co dzięki niej można osiągnąć? Zdążyliście już pewnie zauważyć, oglądając liczne materiały z gry. Posłuchajcie co ekipa CD Projekt RED ma do powiedzenia odnośnie swoich narzędzi.



Więcej materiałów video znajdziecie w bazie MiastaGier, między innymi prezentację z konferencji prasowej CD Projekt Autumn 2010.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   19:40, 04.12.2010
Wiec super kosmiczne wymagania możemy wyeliminować. Jednak żeby cieszyć się pięknem gry należy mieć nieco lepszy komputer.
0 kudoskonto_skasowane   @   21:21, 04.12.2010
ale co to za gra która nie jest na full detalach Uśmiech
0 kudosLehita   @   23:02, 04.12.2010
No to ocenimy to w Maju co im z tego wyszło
0 kudosmelmi   @   23:07, 04.12.2010
Wymagania dość duże muj komp właśnie takie ma AMD 2x 2,2G, 2G RAM i grafa 1G zobaczymy w Maju co daśie z niego wykszesac możę troche go podkręce Poirytowany
0 kudosgregory16mix   @   23:11, 04.12.2010
Cytat: Chuck_JLB
ale co to za gra która nie jest na full detalach Uśmiech
A co to za gracz, który grę po grafice oceniaSzczęśliwy Dumny Jak dla mnie wystarczy, że gra będzie niezwykle grywalnaSzczęśliwy i nie liniowaSzczęśliwy
A, że silnika nie chcą od razu udostępniać to się chłopakom nie dziwię, każdy na swojej pracy chce zarobić Uśmiech
0 kudosLucas-AT   @   23:15, 04.12.2010
Dokładnie, nie muszą być detale na maksimum. Sam zadowolił bym się rozdzielczością 640p z efektami na high. Gra wtedy wygląda ładnie mimo wszystko.
0 kudosmelmi   @   23:22, 04.12.2010
Maci racje nie liczę się tylko detale gra na pewno bedzie grywalna i bedzie dużo wyborów do podiecia ale chciał bym zobaćyś Wiedzmina 2 na ful detalach
0 kudosRavnarr   @   10:49, 05.12.2010
Na full raczej mi nie pójdzie, ale na średnich już tak.

Wyeliminowanie ekranów ładowania? Ciekawe, ciekawe...
0 kudosgregory16mix   @   11:00, 05.12.2010
Cytat: Ravnarr
Wyeliminowanie ekranów ładowania? Ciekawe, ciekawe...
Obiecali to po premierze jedynki, że w dwójce nie będzie ich tylu Uśmiech Pamiętacie przeca, że każde wejście do jakiegoś domu oznaczało ładowanie...
0 kudosRavnarr   @   11:04, 05.12.2010
Faktycznie, było to wkurzające. Nie powiem, wszystkie te zapowiedzi wyglądają bardzo obiecująco, zobaczymy praktykę.
0 kudososkarsom   @   12:07, 05.12.2010
Mi tam wystarczy dobra fabuła. Np. Gothica 1 czy 2 mogę i dziś przejść nawet nie zwracając uwagi na jakieś niedoróbki. Jeśli historia jest dobra to wyobraźnia dopowie resztę!
0 kudosRavnarr   @   14:15, 05.12.2010
Niby tak, ale jednak jakieś standardy graficzne gra powinna spełniać. Warstwa wizualna nie jest najważniejsza, ale nie zapominaj, że Wiedźmin to action RPG, wypadało by, żeby wyglądał dobrze.
0 kudososkarsom   @   15:54, 05.12.2010
W pełni się z tobą zgodzę. Nie możemy wymagać od RPG, żeby wyglądał jak Crysis na full detalach, ale rzeczywiście jakiś poziom na dzisiejsze czasy musi trzymać. Jednak to co możemy zobaczyć, zdaje się mówić ,że nie mamy się czym martwić.
0 kudosRavnarr   @   23:48, 05.12.2010
Raczej tak. Liczę też na jakieś elementy walki wręcz.
Dodaj Odpowiedź