Sprzedaż gier w Wielkiej Brytanii (21-27 listopada)
Kolejny tydzień sprzedażowych bojów w Wielkiej Brytanii podsumowany przez organizację analityczną Chart Track, czas więc na przedstawienie go naszym czytelnikom.
Lucas-AT @ 29.11.2010, 11:50
To ja
Łukasz "Lucas-AT" Matłoka
pc, ps3, psp, xbox 360, wii, inne
Kolejny tydzień sprzedażowych bojów w Wielkiej Brytanii podsumowany przez organizację analityczną Chart Track, czas więc na przedstawienie go naszym czytelnikom. Do jakichże to roszad doszło na przestrzeni minionych siedmiu dni, licząc od 21 listopada do 27 dnia tego miesiąca? Co tym razem wybrali mieszkańcy Zjednoczonego Królestwa?
Co było dość łatwe do przewidzenia, na pierwsze miejsce wjechało Gran Turismo 5, wyprzedzając poprzedniego lidera - Call of Duty: Black Ops. Wysoki popyt na ścigałkę zespołu Polyphony Digital nie powinien nikogo dziwić, wszak jest to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek, korzeniami sięgająca 1997 roku. Długo przyszło czekać posiadaczom PlayStation 3 na premierę piątej odsłony, więc rzucili się do sklepów niczym Polacy na telewizory i czytniki DVD w dniu otwarcia sieci Media Markt. Pozycję trzecią utrzymało Assassin's Creed: Brotherhood. Dalej widzimy już starych znajomych, prócz Art Academy, kolejnego tworu z obozu Nintendo na konsolę DS. Pełna klasyfikacja wygląda następująco:
1. Gran Turismo 5
2. Call of Duty: Black Ops
3. Assassin’s Creed: Brotherhood
4. FIFA 11
5. Just Dance 2
6. Need for Speed: Hot Pursuit
7. Wii Party
8. Art Academy
9. Wii Sports Resort
10. Fallout: New Vegas
Poprzednie podsumowanie (14-20 listopada)
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler