Wywiad z producentem gry King's Bounty!


bigboy177 @ 23:29 29.09.2008
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!



MG: Jakie klasy postaci otrzymamy ?

SG: W grze są trzy klasy postaci.

Wojownik:

Potężny wojak i wspaniały dowódca. Ma najwyższe umiejętności dowodzenia i potrafi wynająć ogromną armię. Poziom jego gniewu jest również wyższy niż w przypadku innych klas, a co za tym idzie skuteczniej korzysta z Spirits of Rage. Niestety jego umiejętności magiczne są raczej słabe!

Paladyn:

Klasa pośrednia, między wojownikiem a magiem. Paladyni używają kombinacji brutalnej siły oraz zaawansowanej magii. Sprawdzają się idealnie w walce przeciwko nieumarłym.

Mag:

Magowie są słabi w prowadzeniu do boju żołnierzy, ale ich umiejętności magiczne są niewiarygodne. Dzięki zaklęciom możemy pokonać nawet najpotężniejszego bydlaka w ciągu zaledwie jednej kolejki.



MG: Jak wygląda rozwój głównego bohatera ? Czy poziom doświadczenia jest jakoś ograniczony ? Czy możliwe jest przejście gry więcej niż jeden raz, bez utraty zdobytych wcześniej statystyk i umiejętności ?

SG: Nasz bohater ma wiele różnych cech oraz unikatowe umiejętności, które rozwija w trakcie gry. Wypełniając misje lub wygrywając z przeciwnikami, gracz pozyskuje punkty doświadczenia, które następnie służą do awansowania na wyższe poziomy. Dowodzenie także odgrywa bardzo ważną rolę, ponieważ określa jak wielu żołnierzy możemy mieć pod swoją kontrolą. Ten parametr także wzrasta w miarę progresji w grze, dla przykładu po tym jak zdobędziemy wyższy poziom, nową rangę lub specjalny artefakt. Umiejętności są podnoszone za sprawą specjalnych Run Talentów, które można znaleźć na mapie lub zdobyć przechodząc na wyższe poziomy.

Maksymalny poziom doświadczenia został zablokowany, a limit to 30.

Rozpoczynając nową grę wszystkie cechy i umiejętności są zerowane, a co za tym idzie nie da się wielokrotnie przechodzić gry doświadczoną postacią.

MG: Czy do systemu walki wprowadziliście jakieś innowacje ?

SG: Stworzyliśmy wiele nowych rozwiązań. Po pierwsze, dodaliśmy wspomniane przeze mnie wcześniej Spirits of Rage – potężne stwory z unikatowymi umiejętnościami, które pomagają graczowi wygrać nawet z najgroźniejszymi oponentami. Na polach bitwy umieściliśmy także wiele interaktywnych obiektów, które po odpowiednim użyciu mogą w znaczącym stopniu wpłynąć na rezultat potyczki.

MG: Czy myślicie o przygotowaniu konsolowego wydania King’s Bounty: Legenda ?

SG: Mamy takie plany, niestety nie jest to jeszcze nic konkretnego, a co za tym idzie nie mogę wdawać się w szczegóły!

MG: Jakie są minimalne wymagania sprzętowe gry ?

SG: Aby gra działała poprawnie potrzebny jest komputer wyposażony w Windows 2000/XP lub Vista, procesor 2.6GHz, 1GB RAM oraz GeForce 6600 ze 128MB pamięci.

MG: Z jakiego elementu jesteście najbardziej dumni ?

Jesteśmy bardzo dumni z tego, że udało nam się utrzymać atmosferę oryginalnej wersji King’s Bounty i przenieść ją na współczesny poziom technologiczny!

MG: Jak opisalibyście King‘s Bounty: Legenda tylko jednym zdaniem!

Prawdziwa Legenda, dajcie jej szansę, a na pewno się z nami zgodzicie :)

Wkrótce na naszych łamach będziecie mogli przeczytać recenzję King’s Bounty: Legenda, a póki co zapraszamy do przeglądnięcia materiałów zgromadzonych w encyklopedii Miasta Gier!

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?