Wywiad z producentem gry King's Bounty!


bigboy177 @ 23:29 29.09.2008
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!

W związku ze zbliżającą się premierą King’s Bounty: Legenda przygotowaliśmy dla Was wywiad z Sergey’em Gerasev’em, producentem gry. Staraliśmy się zadać możliwie jak najwięcej ciekawych pytań, które rozwieją wszelkie wątpliwości dotyczące najnowszego projektu studia Katauri Interactive.

W związku ze zbliżającą się premierą King’s Bounty: Legenda przygotowaliśmy dla Was wywiad z Sergey’em Gerasev’em, producentem gry. Staraliśmy się zadać możliwie jak najwięcej ciekawych pytań, które rozwieją wszelkie wątpliwości dotyczące najnowszego projektu studia Katauri Interactive. Mamy nadzieję, że uznacie wywiad za interesujący, życzymy więc miłego czytania.

MG: Czy mógłbyś powiedzieć naszym czytelnikom coś więcej na temat King’s Bounty: Legenda ? Jaki to typ gry, jak przedstawia się wątek fabularny oraz jakie przyznano jej klasyfikacje wiekowe ?

SG: King’s Bounty: Legenda jest mieszanką gry przygodowej, RPG oraz taktycznych bitew. Bohater i jego armia lojalnych towarzyszów podróżują wszerz i wzdłuż ogromnych terenów, na które składają się dziesiątki różnych lokacji. Zabawę zaczynamy jako najzwyklejszy łowca skarbów, który właśnie skończył naukę w Knight’s Temple. Podczas rozgrywki służymy królowi Darionu i wypełniamy zlecone przez niego misje. Jednym pomagamy dojść do władzy, tylko po to by pozbyć jej innych. Walczymy ze smokami, ratujemy piękne księżniczki, poszukujemy skarbów i eliminujemy złoczyńców pragnących przejąć władzę nad światem. Po prostu świat Fantazy w najlepszym wydaniu!

Jeśli chodzi o klasyfikacje wiekowe, to od amerykańskiego ESRB otrzymaliśmy Teen (nastolatkowie), natomiast PEGI przyznało grze symbol 12+.

MG: Jak długa jest gra ? Ile otrzymujemy questów pobocznych i czy będą one odgrywały ważną rolę w fabule ?

SG: King’s Bounty: Legenda powinno pochłonąć około 50-60 godzin wolnego czasu gracza. Ilość ta obejmuje zarówno główny wątek fabularny, jak i misje poboczne. Tych drugich jest w sumie około 100, a każda z nich wpływa na głównego bohatera oraz jego umiejętności. Ich realizacja jest oczywiście dobrowolna!

MG: Gra oferuje wiele zakończeń, czy tylko jedno ?

SG: Jest tylko jedno możliwe zakończenie, które można osiągnąć na wiele odmiennych sposobów. Fabuła jest jednak w pełni liniowa!



MG: Ile scen przerywnikowych przygotowaliście ? Ile godzin dialogów usłyszymy ?

SG: Gracz zobaczy bardzo wiele animowanych filmów w trakcie bojów, na przykład podczas rzucania zaklęć, wykonywania czarów wykańczających itd. Dialogów jest bardzo dużo, bowiem gracz jest w stanie porozmawiać praktycznie z każdą postacią niezależną!

MG: Czy świat gry został podzielony na szereg odmiennych terenów, czy wszystko toczy się w jednym otoczeniu ?

SG: Świat w grze składa się z 5 unikatowych terytoriów. Dodatkowo są jednak dwa ukryte miejsca: Demonis oraz World of Dead (Świat Zmarłych).

MG: Czy na potrzeby gry powstał generator losowych układów jaskiń, zmieniający rozkład poziomów za każdym wczytaniem ?

SG: Przed każdą nową grą, wszystkie potwory, skarby, skrole magiczne oraz dostępne do wynajęcia jednostki są ustawiane losowo.


MG: Co sprawiło, że zdecydowaliście się zrobić remake oryginalnego King’s Bounty: Legenda ?

SG: Kiedy dowiedzieliśmy się, że 1C nabyło prawa do tytułu natychmiast podjęliśmy decyzję o opracowaniu jego odświeżonej wersji. Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że mieliśmy okazję przygotować remake jednej z najwspanialszych gier komputerowych i zastosować w nim wszystkie najnowsze zdobycze techniki.

MG: Jakie elementy pierwowzoru zachowaliście, a które zostały zmodyfikowane ?

SG: Wszystkie najważniejsze rozwiązania pozostały bez zmian, dodaliśmy jednak sporo interesujących innowacji takich jak Spirits of Rage (Duchy Gniewu), interaktywne obiekty na polu bitwy i znacznie więcej. Wszystkie nowe rozwiązania powinny znacząco poprawić przyjemność z rozgrywki i uczynić ją bardziej satysfakcjonującą.

MG: Jaki element gry sprawił Wam najwięcej problemów ?

SG: Tworząc grę, mieliśmy tak wiele pomysłów, że część z nich musieliśmy odrzucić aby wydać King’s Bounty: Legenda na czas. Dlatego też część rozwiązań, które wymyśliliśmy jest niedostępnych. W przyszłości postaramy się na to jakoś zaradzić. (autor: Być może poprzez dodatki i rozszerzenia ?).

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?