Pytajnik z gry Watch_Dogs
Drugi pytający, także podejmuje kilka ciekawych tematów. Jest nim czytelnik o pseudonimie Tyranek. Najpierw chce się on dowiedzieć czy profiler Aidena posiada baterię. Odpowiedź jest twierdząca. Tak, profiler posiada baterię; która zużywa się w trakcie, gdy z niego korzystamy. Dla przykładu, zakłócając sygnał strażnika, uniemożliwiając mu wezwanie posiłków, tracimy dwie kreski (z początkowych czterech) baterii. Gdy chcemy zaś tylko odciągnąć uwagę przeciwnika, np. wysyłając mu do słuchawki dziwne dźwięki, stracimy jedynie 1 kreskę. Najwięcej pochłonie zaciemnienie fragmentu miasta. Wówczas nawet 4 kreski baterii znikną.
Kolejne pytanie dotyczy tego, czy w Watch_Dogs można zdalnie kierować jakimś samochodem. Niestety takiej opcji nie ma. Autami da się jeździć tylko osobiście, zasiadając za kierownicą, włączając silnik, wrzucając jedynkę i wciskając gaz do dechy. Trzecie pytanie związane jest z bronią, a dokładniej z jej zróżnicowaniem. Czytelnik pyta: Jak dużo jest broni? W sensie czy jest tylko jeden np. karabinek szturmowy, czy jest kilka modeli z jednej kategorii? Jako że mamy do czynienia z grą akcji, to broni jest wiele rodzajów. Jest kilka pistoletów, kilka karabinów, jakieś strzelby i snajperki, nawet granatnik. Nie różnią się one co prawda znacząco w kwestii siły ognia czy celności, ale w żaden sposób nie przeszkadza to w czerpaniu przyjemności ze strzelania. Ostatnie pytanie związane jest z trybem skupienia oraz jego funkcjonowaniem podczas zabawy sieciowej. Niestety tryb ten jest nieaktywny gdy tylko ktoś wkroczy do naszej gry. Z jednej strony, szkoda. Ale z drugiej, brak trybu skupienia stanowi podpowiedź, że ktoś próbuje nas namierzyć. Można wtedy odpowiednio się przygotować.
Trzeci dociekliwy to MicMus123456789. Przygotował on, podobnie jak czytelnicy wspomniani wcześniej, cztery pytania. Pierwsze dotyczy tego, czy od razu mamy dostęp do całej mapy. Odpowiedź w tym przypadku jest dość skomplikowa, bo w zasadzie tak, ale nie do końca. Niektóre obszary (nieduże) są zamknięte, aż dobrniemy do pewnego fragmentu kampanii. Następnie MicMus123456789 chce wiedzieć czy pomiędzy misjami mamy jakieś dodatkowe aktywności. Oczywiście tak, albowiem możemy się wyścigować, wypełniać zlecenia poboczne, brać udział w mini-grach itd. Trzecie pytanie związane jest ze sposobem rozwijania umiejętności hakowania. Oczywiście nie mamy dostępu do wszystkich zdolności od razu, a dopiero z czasem, dzięki punktom umiejętności, odblokowujemy nowe metody interakcji ze światem. Czynimy to na specjalnym drzewku, na którym m.in. widnieje zaciemnienie, kolczatki, rury z gazem itd. Ostatnie pytanie związane jest z modelem prowadzenia samochodów. Jeśli miałbym znaleźć grę, w której autami jeździ się podobnie, to chyba najbardziej odpowiednie byłoby Driver: San Francisco. Niektórymi maszynami jeździ się strasznie topornie, ale inne oferują sporo przyjemności, szczególnie po odpaleniu widoku z wnętrza, kiedy przed sobą widzimy kokpit. Śmiga się wówczas jak w jakiejś zręcznościowej ścigałce – naprawdę fajnie.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler