Na takie Cyberpunk 2077 wszyscy czekaliśmy; zadebiutuje w tym roku?!


bigboy177 @ 15:03 05.01.2021
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!

Z najnowszych doniesień na temat Cyberpunk 2077 wynika, że deweloperzy musieli wyciąć z niego wiele elementów.

Cyberpunk 2077 nie zadebiutowało w takim stanie, w jakim powinno. Gra zawiera sporo błędów. Widać też, że niektóre rozwiązania uproszczono, aby zdążyć na premierę. Jeden z deweloperów - anonimowo - postanowił jednak zabrać głos w sprawie i naprostować kilka kwestii. Z jego wypowiedzi wynika, że mniej więcej za pół roku CP 2077 będzie kompletnym i w pełni grywalnym doświadczeniem, zgodnym z wizją projektantów.

Sprostowanie: CD Projekt RED postanowiło zdementować doniesienia, o których mowa w artykule.

Na wstępie tajemniczy deweloper wyjaśnił, że do premiery Cyberpunk 2077 doszło ze względu na to, że CD Projekt RED chciało chronić swoich inwestorów. Im się niestety oberwało, ale w kolejnych miesiącach mamy byś świadkami odrodzenia na miarę No Man's Sky. Dwie pierwsze aktualizacje powinny do nas trafić do marca, a kolejne spodziewane są do czerwca.

Projektanci bardzo intensywnie pracują, mimo że morale w studiu są raczej niskie. Ze stanowiskami pożegna się wiele wysoko postawionych osób, a sytuację mocno komplikuje Sony, które "nie jest zadowolone z ogromnej liczby osób zgłaszających się po zwroty pieniędzy". Szczególnie wkurzone jest podobno Sony Japan. Korporacja zastanawia się jak uspokoić graczy grożących pozwami.

Najbardziej w kość dostać mają osoby na wyższych stanowiskach, a w szczególności dyrektorowie oraz starsi projektanci. Wylewny twórca wspomina tu o zadaniu, które rzekomo było przeprojektowane kilkanaście razy, bo jeden z dowodzących go "nie czuł". Finalnie quest został z gry wycięty, a powróci do niej w ramach jakiegoś nadchodzącego dodatku.

Spora część gry jest ponoć przepisywana, a powinna być gotowa na czerwiec 2021 roku. Deweloper zachęca do zwrotów, albowiem pozytywnie to wpływa na wizerunek twórców. Ostrzegali oni bowiem szefostwo, że gra nie jest gotowa. Kosmetyczne zmiany i poprawki, także w interfejsie użytkownika, mają być "gotowe na drugą dużą aktualizację".

Największy update planowany jest podobno na czerwiec. Naprawi on mnóstwo błędów, a przy okazji przepisywany jest kod dla PlayStation 4 oraz Xboksa One. Wersja dla PS5 jest podobno jedynie usprawnionym wydaniem z PC, bo Sony przygotowało wyśmienity devkit.

"Bylibyście onieśmieleni tym, co już udało się zrobić. To gadanie o wycinaniu zawartości, aby ludzie mogli skończyć główny wątek to była bzdura. Większość apartamentów z informacją "Zamknięty" dało się obrobić. Wycięliśmy też ponad 50 tysięcy linii dialogowych, a wszystko to powinno trafić z powrotem do gry w czerwcu".

"Piszcie o tym, że chcecie wyciętą zawartość. Jeśli zobaczą, że czegoś chcecie, może to faktycznie do gry trafić, zgodnie z tym, co było w planach w 2018 roku. Mieliśmy ogromną podziemną część miasta, której nigdy nie pokazaliśmy, bo według szefostwa była brzydka. To było cholernie zajebiste i sprawiało wrażenie ścieżki malkaviana/nosferatu z Vampire the Masquerade".

Co ciekawe, deweloperzy nie do końca zadowoleni są z tego, jak swoją rolę odegrał Keanu Reeves. Choć - w ich opinii - to naprawdę świetny facet, nie do końca pasuje do tego, jak został napisany oryginalny Johnny. Jego pierwotna wersja była "bardziej cool, brzmiała bardziej maniakalnie, jak Foltest na kraku"

Dlaczego zatem zatrudniono Keanu Reevesa? Okazuje się, że jego honorarium było znośne, a w grze musiał znaleźć się jakiś znany aktor - nakaz taki CDPR otrzymało od kogoś z zewnątrz. Od kogo? Nie wiadomo, ale szefostwo przyjęło polecenie i przeszło do realizacji.

"Nasz oryginalny Johnny był mocno inspirowany był Solid Snakiem w wykonaniu Davida Haytera z pierwszego MGS i - wierzcie lub nie, Cillianem Murphym".

Jeśli chodzi o wirtualny świat, programiści napisali algorytmy sztucznej inteligencji, które zarządzały zachowaniem gangów. Mogłeś się gdzieś przyczaić i obserwować wydarzenia, jakie mają miejsce na ekranie, albo samemu się w nie zaangażować. Więcej było też nawiązań do narkotyków, ale zostały wycięte przez cenzurę. Z tych samych względów usunięto księży oraz wyznawców Hare Kryszna.

Napisał podobno też zadanie poboczne, w którym jeden z oficerów Max Tac popełniał samobójstwo, a gracz mógł się pod niego podszyć. Stworzyło to mocno skomplikowaną odskocznię od reszty gry, także pod względem klimatu, więc zostało wycięte. Deweloper ma jednak nadzieję, że wróci "ponieważ świetnie było się udać do ich kwatery głównej i włamywać się do rzeczy". Po tych włamaniach zachowanie policji było nieprzewidywalne.

"Może to zabrzmi dziwnie, ale katastrofalna premiera będzie z korzyścią dla nas. Zimny prysznic zmienia priorytety, a dzięki temu mogliśmy powrócić do prac nad rzeczami, które były planowane, a te skurczybyki nie będą ciągle nad nami stać i naciskać na premierę".

"Wydaje mi się, że to ze względu na problemy z komunikacją oraz na to, że leadowie nie mieli jasnych celów. Grę skleiliśmy w całość dla E3 2019. Ostatnia kompilacja miała 160 GB. Więcej wycieków powinniście zobaczyć w nadchodzących tygodniach".

Z opinii dewelopera dowiadujemy się również, że konsole next-genowe są naprawdę bardzo przyjazne w programowaniu. Przenoszenie na nie aplikacji nie wymaga przesadnie dużo czasu. Anonimowy pracownik studia do tej pory nie może zrozumieć dlaczego zdecydowano się wydać wersje konsolowe w takim stanie.

"Myślę, że to mieszanka pychy oraz wielkiej niekompetencji znanych osób. Wybieram się do domu na święta, ale wciąż myślę o przyjaciołach, którzy będą w biurze przez kilka kolejnych miesięcy, przerabiając porzucone rozwiązania i nie mogąc powiedzieć "A K^&WA MÓWIŁEM! To twoja wina, szefie". Następne E3 będzie dla CDPR dziwne".

"Pozbyliśmy się całkowicie dwóch wątków fabularnych ponieważ misja kasowała zapis ze względu na błąd z rozmieszczeniem postaci. Pozbyliśmy się też dużej części podziemia i kanałów przez błędy. Night City miało trzy rodzaje taksówek, a nie tylko Villefort, a kierowcy prowadzili rozmowy i dawali zadania. To też musieliśmy usunąć".

"Zachowanie policji działało wspaniale, póki ktoś czegoś nie skopał. Wiem tylko, że już to naprawiają. To było spore niedopatrzenie".

"Powinniście mieć kompletną grę pod koniec 2021 roku, jeśli wszystko pójdzie dobrze. Teraz muszę już iść. Bawcie się dobrze".

Jak widać po powyższych informacjach, Cyberpunk 2077 był dużo ambitniejszym projektem, ale w miarę upływu czasu usuwano z niego różne elementy, czasem związane z mechaniką rozgrywki, a czasem dotyczące wątku fabularnego. Niebawem wszystko jednak powinno do gry z powrotem trafić - mamy nadzieję, że w ramach darmowej aktualizacji.

Sprawdź także:

Cyberpunk 2077

Premiera: 10 grudnia 2020
PC, PS4, XBOX ONE, PS5, XBOX X/S

Cyberpunk 2077 to produkcja rodzimego studia CD Projekt RED, znanego wcześniej z serii Wiedźmin. Tytuł to przedstawiciel gatunku RPG akcji, jednak tym razem świat fantasy...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
1 kudosshuwar   @   13:54, 06.01.2021
Cytat: luki505
komentarz na poziomie dziecka, naucz się czytać ze zrozumieniem
No proszę... poziom dyskusji jak u konkurencji zawitał również na MG. Swoją drogą nie pamiętam kiedy ostatnio na MG kogoś tak umiejętnie "nie obrażał" nikogo. No comments.
1 kudosluki505   @   14:04, 06.01.2021
Cytat: shuwar
Cytat: luki505
komentarz na poziomie dziecka, naucz się czytać ze zrozumieniem
No proszę... poziom dyskusji jak u konkurencji zawitał również na MG. Swoją drogą nie pamiętam kiedy ostatnio na MG kogoś tak umiejętnie "nie obrażał" nikogo. No comments.

Ty naprawdę masz mierne pojęcie o obrazie kogokolwiek ;p. Jeśli ten cytat to obraza to faktycznie "Co Comments"

"Czy mógłbyś łaskawie nie wpierdalać się ze swoimi politycznymi poglądami do każdego tematu? Dziękuję." poziom szczytowy prawda? I uwierz mi do poziomu komentarzy z PPE to daleka droga, tam to by było "moja racja jest mojsza" coś w ten deseń, ja rzucam argumentami które do ludzi nie docierają, o czytaniu ze zrozumieniem nawet nie wspomnę.

Normalnie zlałbym temat gdyby pojawiły się 2-3 newsy na ten temat, pojawiło się parenaście komentarzy a nie co komentarz to ludzie piszą o bugach, optymalizacji grając zarazem na GTS 450 w 2 fpsach (o ile gra faktycznie im odpaliła) albo grając na PS4 gdzie tutaj chociaz gra działa 30 fps i FHD a nie jak Sackboy 30 fpsów i HD Ready.

Dla mnie eot.
0 kudosmaciekpl3   @   16:45, 06.01.2021
Wybacz luki505, ale Twoje argumenty są tak żałosne, że aż ręce opadają. Proszę nie obraź się ale o takich ludziach zwykło się mówić pożyteczny idiota. Nawet ludzie z CDPR przyznają, że wypuścili półprodukt, a nie finalną grę. To Oni zapewniali (czyt. bezczelnie i świadomie kłamali), że każda kolejna obsuwa ma na celu dopieszczenie gry, aby gracze na premierę otrzymali dopracowaną grę, a co dostali (szczególnie konsolowcy starszej generacji), niegrywalną prezentację PowerPointa pełną błędów i gliczy w wielu momentach uniemożliwiających ukończenie gry, a wszystko to w cenie pełnoprawnej gry. Jestem przekonany, że Cyberpunk 2077 to świetny tytuł i warty ogrania, ale dopiero gdy gra zostanie ukończona. To nie jest żaden antypolski spisek tylko prawo oszukanych konsumentów do w pełni uzasadnionej krytyki. Mi najbardziej jest żal ludzi tworzących tę grę, której poświęcili wiele lat i sił i dziś zamiast zbierać pochwały i uznanie to zbierają cięgi, choć na politykę wydawniczą wpływu nie mieli.
2 kudosluki505   @   17:08, 06.01.2021
Cytat: maciekpl3
Wybacz luki505, ale Twoje argumenty są tak żałosne, że aż ręce opadają. Proszę nie obraź się ale o takich ludziach zwykło się mówić pożyteczny idiota. Nawet ludzie z CDPR przyznają, że wypuścili półprodukt, a nie finalną grę. To Oni zapewniali (czyt. bezczelnie i świadomie kłamali), że każda kolejna obsuwa ma na celu dopieszczenie gry, aby gracze na premierę otrzymali dopracowaną grę, a co dostali (szczególnie konsolowcy starszej generacji), niegrywalną prezentację PowerPointa pełną błędów i gliczy w wielu momentach uniemożliwiających ukończenie gry, a wszystko to w cenie pełnoprawnej gry. Jestem przekonany, że Cyberpunk 2077 to świetny tytuł i warty ogrania, ale dopiero gdy gra zostanie ukończona. To nie jest żaden antypolski spisek tylko prawo oszukanych konsumentów do w pełni uzasadnionej krytyki. Mi najbardziej jest żal ludzi tworzących tę grę, której poświęcili wiele lat i sił i dziś zamiast zbierać pochwały i uznanie to zbierają cięgi, choć na politykę wydawniczą wpływu nie mieli.


Wybacz mi ale po twoim nicku szczególnie z "PL" na końcu nawet cię na poważnie nie będę brał a twoje obrażanie ludzi jest kuriozum żałosności.

Cytat: maciekpl3
To nie jest żaden antypolski spisek tylko prawo oszukanych konsumentów do w pełni uzasadnionej krytyki

To czemu nikt tego prawa nie rościł sobie w przypadku:
-Sackboya
-Watch Dogs
-Gothica 3 który do dziś na RTX 3080 (przypominam ze rekomendowana była 6600 na AGP jeszcze)
-Pobugowanego do granic możliwości z denną fabułą Fallouta czy Skyrima?
-AC Valhalli gdzie usuwa ludziom niejednokrotnie połowę progresu w grze?
-Ahh i Blizzard który w 2018 roku tak bardzo wydymał ludzi zapowiadając Diablo Immortal, mobilnego gniota zamiast Diablo IV na które czekały miliony ludzi, w 2019 roku na szybko sklecona zapowiedź w stylu "macie i s...ajcie od nas, teraz poczekacie 10 lat na premiere"

Takie pomyje jakie wylały się na cyberpunka to aż szkoda słów.

"Nawet ludzie z CDPR przyznają, że wypuścili półprodukt, a nie finalną grę"

Nigdzie takie stwierdzenie nie padło a te nadinterpretacje ich słów to jawna potwarz, ale czego się spodziewać po tym narodzie...Gra nie wychodzi - źle, gra wyjdzie szybciej ale z bugami - źle... Pamiętam swego czasu Blizza "when be ready" i tyle, wyjdzie jak będzie gotowe, nie podoba się to macie setki czy tysiące innych gier do grania, przypominam że Diablo 3 robili ponad 11 lat, Redzi powinni zastosować taką taktykę, ale pewnie znów wycie by było, bo taka mentalność tego narodu, czytałem zagraniczne media (oczywiście te które mózg mają tam gdzie jego miejsce a nie zbyt nisko) i nikt takich pomyj nie wylał na grę jak Polskie media. Pierw:

-FAP FAP FAP CP 2077 10/10
Gdy zaczął się hejt dzieci w internecie te same media:
-Łeee jednak nie 7/10, bugi uuuu redzi, płońcie... buuu.
Już nawet nie wspomnę o tej ŻAŁOSNEJ recenzji której autorka cytuję zarzuca grze "Obrazę jej postaci w dialogach" czy "za dużo rzeczy do robienia w NC" bo to jest kuriozum wszystkiego.


@kobbold Ty czytasz sam siebie jakie samo zaprzeczenia walisz?

Cytat: kobbold
A za brak zrozumienia twoich komentarzy odpowiada:
lewactwo
LBGT
Niemcy
frankowicze
opozycja i inni...

I znów nadinterpretacja, ja tylko przyrównuje. Radzę naprawdę poćwiczyć czytanie ze zrozumieniem, mega ci się to przyda. Weź wdech i wydech i raz jeszcze przeczytaj mój komentarz, tym razem zrozum go.
0 kudoskobbold   @   17:12, 06.01.2021
Cytat: luki505
co komentarz to ludzie piszą o bugach, optymalizacji grając zarazem na GTS 450 w 2 fpsach

Możesz wskazać tu takie komentarze bo chyba coś przegapiłem.
Cytat: luki505
2018 - Blizzardowi spadły akcje które dużo ludzi miało kupione i co? G..o w zoo, nikt nawet nie kłapnął dziobem, nie wspomnę o latach zwodzenia ludzi "zapowiedzią" D4.

Zbliża się blizzcon i potencjalna zapowiedź D4(wartość akcji rośnie - inwestorzy widza potencjalny zysk). Zamiast D4 zapowiedź mobilki i ani słowa o pełnoprawnym produkcie(wartość akcji maleje - akcje nie rokują wzrostu w najbliższej przyszłości). Blizzard zapowie D4 i akcje pójdą znów w górę - naturalna kolej rzeczy na giełdzie.

CDP obiecuje złote góry(wartość akcji rośnie), CDP wydaje gówno w złotym papierku(wartość akcji spada na łeb, bo finalny produkt odbiega od przekazu marketingowego) - panika i wyprzedaż akcji w celu minimalizacji strat.
Z jednej strony są oczekiwania inwestorów(niczym nie poparte) z drugiej strony są zapowiedzi deweloperów - różnica jest kolosalna.
Jeśli ktoś potrafi prościej/lepiej to wytłumaczyć to poproszę,

Cytat: luki505
2020 - Koronawirus, produkcja gry w spartańskich warunkach w dom

Grę zapowiedziano w 2012 a produkcję rozpoczęto w 2016 i miała pierwotnie wyjść 16 kwietnia 2020.
"Drodzy gracze,

W pierwszej kolejności chcemy przeprosić Was za to, że przed premierą nie zaprezentowaliśmy rozgrywki z Cyberpunka 2077 na konsolach poprzedniej generacji, co utrudniło Wam podjęcie świadomej decyzji dotyczącej zakupu. Wiemy, że powinniśmy poświęcić więcej czasu i uwagi na dopracowanie naszej gry na PlayStation 4 i Xbox One. [...]
Z poważaniem

Marcin Iwiński, Adam Kiciński, Adam Badowski, Michał Nowakowski, Piotr Nielubowicz, Piotr Karwowski"

Twój argument jest inwalidą Smutny

Cytat: luki505
ja rzucam argumentami które do ludzi nie docierają, o czytaniu ze zrozumieniem nawet nie wspomnę.

Wina ludzi, że nie docierają argumenty... jacy głupi muszą być ci ludzie. To nie wina słabych argumentów które są kompletnie nie w temacie, to wina odbiorców, że nie widzą powiązania...Cechą małych(i nie chodzi o wzrost) i płytkich ludzi jest to, że za swoją nieudolność obwiniają wszystkich w koło. "To nie moja wina, to przez nich", taki "człowiek" zawsze znajdzie sobie jakiegoś "wroga" na którego będzie mógł zwalić swoją nieudolność.
A za brak zrozumienia twoich komentarzy odpowiada:
lewactwo
LBGT
Niemcy
frankowicze
opozycja i inni...

BTW: nie jesteś w stanie w żaden sposób wyprowadzić mnie z równowagi, co najwyżej wywołujesz u mnie uśmiech politowania. Prośba była dosadna żeby dotarła do adresata, to się udało...a że nie została zrozumiana. Cóż...nie dziwi mnie to absolutnie. Nie zawiodłeś moich oczekiwań Uśmiech
0 kudoshunter   @   17:39, 06.01.2021
Wszystko fajnie panowie ale po pierwsze:

shuwar - z całym szacunkiem ale nie widzę żeby luki gdziekolwiek kogokolwiek obrażał. Ale masz rację że każdy ma prawo sądzić co chce. Ale tylko kulturalnie.

luki i kobbold - zaakceptujcie swoje argumenty, ani jeden nie przekona drugiego ani na opak więc tu chyba możecie sobie pisać w nieskończoność albo zakończyć nazwijmy to rozmowę bo skończy się prędzej czy później źle Uśmiech

Była fajna dyskusja a potem włączyliście jakieś argumenty że lgb itp. Możecie wrócić do rozmowy tylko jak podniesiecie poziom.

pozdrawiam.
1 kudoswizard983   @   18:12, 06.01.2021
Ta informacja okazała się fakiem, zdementowanym przez CDP. Można się rozejść;)
1 kudosluki505   @   20:02, 06.01.2021
Cytat: kobbold

BTW: nie jesteś w stanie w żaden sposób wyprowadzić mnie z równowagi, co najwyżej wywołujesz u mnie uśmiech politowania. Prośba była dosadna żeby dotarła do adresata, to się udało...a że nie została zrozumiana. Cóż...nie dziwi mnie to absolutnie. Nie zawiodłeś moich oczekiwań Uśmiech


"Czy mógłbyś łaskawie nie wpierdalać się ze swoimi politycznymi poglądami do każdego tematu? Dziękuję."

Oczywiście, właśnie po tym cytacie to widać, nie ośmieszaj się chłopie bo tylko sie bardziej kompromitujesz tymi nieudolnymi "argumentami" dziecka z przedszkola. I znów zacytuję "równy i równiejszy" jak w polityce, Niemcy łamią demokrację jest ok bo mają "dłuższą tradycję" ale gdy Polska walczy ze szkodnikami to "Nie, nie nie Polacy i po łapkach" i to samo jest tutaj, tutaj nie da się nawiązać inaczej, jesteś hipokrytą najwyższej klasy z reszta nie tylko ty. Po za tym "każdego tematu" beka z ciebie.

Elo bo szkoda mi czasu na gościa z zasadą na ustach 'równy, równiejszy"
0 kudosmaciekpl3   @   21:39, 06.01.2021
Cytat: luki505
Cytat: maciekpl3
Wybacz luki505, ale Twoje argumenty są tak żałosne, że aż ręce opadają. Proszę nie obraź się ale o takich ludziach zwykło się mówić pożyteczny idiota. Nawet ludzie z CDPR przyznają, że wypuścili półprodukt, a nie finalną grę. To Oni zapewniali (czyt. bezczelnie i świadomie kłamali), że każda kolejna obsuwa ma na celu dopieszczenie gry, aby gracze na premierę otrzymali dopracowaną grę, a co dostali (szczególnie konsolowcy starszej generacji), niegrywalną prezentację PowerPointa pełną błędów i gliczy w wielu momentach uniemożliwiających ukończenie gry, a wszystko to w cenie pełnoprawnej gry. Jestem przekonany, że Cyberpunk 2077 to świetny tytuł i warty ogrania, ale dopiero gdy gra zostanie ukończona. To nie jest żaden antypolski spisek tylko prawo oszukanych konsumentów do w pełni uzasadnionej krytyki. Mi najbardziej jest żal ludzi tworzących tę grę, której poświęcili wiele lat i sił i dziś zamiast zbierać pochwały i uznanie to zbierają cięgi, choć na politykę wydawniczą wpływu nie mieli.


Wybacz mi ale po twoim nicku szczególnie z "PL" na końcu nawet cię na poważnie nie będę brał a twoje obrażanie ludzi jest kuriozum żałosności.

Cytat: maciekpl3
To nie jest żaden antypolski spisek tylko prawo oszukanych konsumentów do w pełni uzasadnionej krytyki

To czemu nikt tego prawa nie rościł sobie w przypadku:
-Sackboya
-Watch Dogs
-Gothica 3 który do dziś na RTX 3080 (przypominam ze rekomendowana była 6600 na AGP jeszcze)
-Pobugowanego do granic możliwości z denną fabułą Fallouta czy Skyrima?
-AC Valhalli gdzie usuwa ludziom niejednokrotnie połowę progresu w grze?
-Ahh i Blizzard który w 2018 roku tak bardzo wydymał ludzi zapowiadając Diablo Immortal, mobilnego gniota zamiast Diablo IV na które czekały miliony ludzi, w 2019 roku na szybko sklecona zapowiedź w stylu "macie i s...ajcie od nas, teraz poczekacie 10 lat na premiere"

Takie pomyje jakie wylały się na cyberpunka to aż szkoda słów.

"Nawet ludzie z CDPR przyznają, że wypuścili półprodukt, a nie finalną grę"

Nigdzie takie stwierdzenie nie padło a te nadinterpretacje ich słów to jawna potwarz, ale czego się spodziewać po tym narodzie...Gra nie wychodzi - źle, gra wyjdzie szybciej ale z bugami - źle... Pamiętam swego czasu Blizza "when be ready" i tyle, wyjdzie jak będzie gotowe, nie podoba się to macie setki czy tysiące innych gier do grania, przypominam że Diablo 3 robili ponad 11 lat, Redzi powinni zastosować taką taktykę, ale pewnie znów wycie by było, bo taka mentalność tego narodu, czytałem zagraniczne media (oczywiście te które mózg mają tam gdzie jego miejsce a nie zbyt nisko) i nikt takich pomyj nie wylał na grę jak Polskie media. Pierw:

-FAP FAP FAP CP 2077 10/10
Gdy zaczął się hejt dzieci w internecie te same media:
-Łeee jednak nie 7/10, bugi uuuu redzi, płońcie... buuu.
Już nawet nie wspomnę o tej ŻAŁOSNEJ recenzji której autorka cytuję zarzuca grze "Obrazę jej postaci w dialogach" czy "za dużo rzeczy do robienia w NC" bo to jest kuriozum wszystkiego.


@kobbold Ty czytasz sam siebie jakie samo zaprzeczenia walisz?

Cytat: kobbold
A za brak zrozumienia twoich komentarzy odpowiada:
lewactwo
LBGT
Niemcy
frankowicze
opozycja i inni...

I znów nadinterpretacja, ja tylko przyrównuje. Radzę naprawdę poćwiczyć czytanie ze zrozumieniem, mega ci się to przyda. Weź wdech i wydech i raz jeszcze przeczytaj mój komentarz, tym razem zrozum go.



Tak kolejno i pokrótce, bo czasu i ochoty nie mam
1.Kogo obrażam? Ciebie, Redów? Gość z pl w nicku nie ma zdolności do obrażenia nikogo. Nie wiedziałeś?

2. Nie mam w nicku PL tylko pl, i nie na końcu bo tam znajduje się cyfra 3, i pl3 jest to swoisty "skrót" od nazwiska nie od podkreślania polskości jak zapewne wywnioskowałeś, ale Twoje wnioski są Twoimi wnioskami i nic mi do tego. Zresztą kim Ty jesteś bym Ci się szczegółowo z nicku tłumaczył prawda? No właśnie Mea Culpa.

3.Jak na niepoważne traktowanie to się sporo rozpisałeś - niemniej doceniam chęci, ale z treścią się nie zgadzam.

4. "To czemu nikt tego prawa nie rościł sobie w przypadku..." Serio nikt? Masz stały dostęp do netu?

5." Nigdzie takie stwierdzenie nie padło a te nadinterpretacje ich słów to jawna potwarz... " To był skrót myślowy oddający sens wypowiedzi p. Kicińskiego oraz odczuć (uzasadnionych) konsumentów, którzy wyłożyli na tę grę swoje pieniądze. Co do potwarzy możesz wyzwać niewdzięczny naród na pojedynek pieszy lub konny. Pan Kiciński sam przyznaje, że gra na premierę nie była ani dobra ani grywalna i dopiero ma być taka, a to oznacza (gdybyś nie załapał), że na premierę taka nie była i o ile się nie mylę to nadal taka nie jest.

6. "...ale czego się spodziewać po tym narodzie" Cóż... może zmiana obywatelstwa Tobie pomoże, bo zakładam (może naiwnie), że naród raczej nie dostosuje się do Twoich oczekiwań.

7.Za hejtujące dzieci w necie odpowiedzialność biorą rodzice, podobnie jak za recenzje ich autorzy/autorki. Także trudno mi się do tego odnieść, choć zdarzało mi się czytać pochlebne recenzje i opinie, z którymi czasami zgadzam się połowicznie, a z innymi zupełnie się nie zgadzam jak choćby z Tobą.

8. Już mi się nie chce do Ciebie pisać, bo i sensu w tym żadnego, a i ciekawsze mam zajęcie. Niemniej wszystkiego dobrego i w Nowym Roku i tak ogólnie pracy, szkole, domu... itd.


1 kudosKerberos   @   22:50, 06.01.2021
Sporo ludzi narzeka na te błędy, glitche, ale mnie coś takiego DOTKNĘŁO maksymalnie ze 3 razy, gdzie umierałem przejechany przez własny samochód lub przeskakując przez barierkę spadłem gdzieś w podziemia oraz zbugowany kontrakt, który musiałem powtarzać, bo postać którą miałem eskortować po prostu się nie pojawiła xD
Ale już mnie trzęsie jak ludzie z histerią reagują na zdublowane modele, brak doczytanych tekstur, czy jakieś inne, po prostu, gówna, które nie wpływają jakoś na rozgrywkę a uzależniają od tego ocenę gry, bądź są odnośnikiem porównań do np. GTA5, oczywiście na niekorzyść CP2077 xD
Gdyby nie steamowe achievementy i chęć kompletnej eksploracji gry (z autopsji - to był bezsens, bo sporo miejscówek ma niewidzialną tabliczkę "Wybacz, ale tu coś będzie. Później.") to grę ukończyłbym w 40h a nawet mniej.
I niestety, mimo, że w CP2077 gra mi się naprawdę spoko to tutaj przegrane są obie strony - i twórcy i gracze. A wszystko przez pompowany do granic możliwości balonik z oczekiwaniami, który 10 grudnia pękł z monstrualnym hukiem. Gracze spodziewali się nie wiadomo czego, chociaż przedpremierowe gameplaye zdecydowanie obniżały poziom ekscytacji, to jednak zostali wydymani nie tylko przez CDPR, ale i swój hype. Z kolei nasi "pionierzy branży elektronicznej rozrywki tak bardzo player-friendly" w nieelegancki sposób pokazali, gdzie mają swoich odbiorców m.in. nie racząc PRECYZYJNIE informować o wymaganiach gry (czyli to, że gra nie działa na: Win7, PS4, XOne) oraz ostatecznie wypuszczając półprodukt co zdegradowało ich reputację do poziomu EA/UbiSoft/Bethesda. I tak sytuacja będzie jak z Wiedźminem 3 - załatają po roku (a potem GOTY xD).

Ogólnie zakupu nie żałuję, ale żałuję, że to było za 200zł. Zresztą można odnieść wrażenie, że te 200zł zapłaciłem za zaawansowane EarlyAccess tylko się głośno o tym nie mówi ;)
1 kudosbalic87   @   11:56, 07.01.2021
Wiecie co wam powiem ? Jeszcze nie grałem osobiście w tą grę ale oglądając różne filmiki na YT nie zauważyłem zbytnio tego niedającego się przeżyć "ogromu" błędów występujących w grze na które tak namiętnie uskarża się tak wiele osób...

Pewnie musiałem mieć ogromne szczęście skoro są one podobno tak niemiłosiernie powszechne dlatego prosiłbym was drodzy hejterzy oraz wielcy patrioci o podanie przy swoich "siarczystych" wypowiedziach odpowiednich linków do treści na których owe tsunami niedoskonałości wręcz zalewa ogrywaną przez was produkcję w tak znaczący sposób uniemożliwiając toczoną rozgrywkę !!

Aha i uważam że luki ma tutaj sporo racji w kulturalny sposób podkreślając nasilającą się antypolską dyskryminację która może w znaczący sposób zagrozić polskiej branży gamingowej tym samym wpływając na sukces czasami równie niedoskonałej konkurencji.
2 kudosBubtownik   @   13:55, 07.01.2021
Często mam totalnie inne zdanie na dane tematy niż luki ale w tym wypadku zgadzam się z nim całkowicie. Pomyje na CDP już się wylały, sam wylałem bo wydanie na stare konsole nie powinno w takim stanie ujrzeć światła dziennego, ale pod tym kryje się naprawdę znakomita gra wciągająca nosem tak chwalone gry jak Days Gone czy Watch Dogs Legion. Tak ma bugi, tak zmarnowali spory potencjał i tak zrobili flop na premierę ale mimo wszystko dostarczyli produkt w który gra się znakomicie. Nie jestem osobą, która czyści mapy z każdej dupereli, a w CP obecnie czyszczę każdy obszar z najmniejszej pierdoły, a do bycia fanem tego settingu to mi bardzo daleko.
Szkoda shuwar, że się zniechęciłeś do produkcji przez to wszystko co się wokół niej działo bo sam prawie to zrobiłem i bym niesamowicie żałował.
5 kudosmrPack   @   14:46, 07.01.2021
Zgadzam się w pełni z tym co napisali Kerberos oraz Bubtownik. Błędy się zdarzają, ale żaden nie spowodował, że nie mogłem kontynuować dalej gry, a co najwyżej wystarczyło w pewnych sytuacjach załadować poprzedni zapis. Przemilczenie stanu wersji na bazowe PS4 oraz XOne (premiera tych konsol w 2013 r. nie jest bez znaczenia Niewinny ) było co prawda słabe, ale chyba mieli do końca nadzieję, że uda się to poprawić w patchach. Nie udało się, mleko się rozlało i myślę, że jednak szefom CDPR jest teraz jednak wstyd. Ekipa tworząca grę odwaliła bardzo dobrą robotę, ale czasu nie wystarczyło na dokończenie wszystkiego. Tak, są jeszcze mankamenty w postaci niezbyt ogarniętej sztucznej inteligencji itd, ale nadal cała reszta robi wrażenie. Night City jest mroczne, brutalne i bardzo przeseksualizowane, ale do tego różnorodne oraz klimatyczne. Historia potrafi zaskoczyć nie tylko w wątku głównym, ale też w zadaniach pobocznych, czy po prostu podczas eksploracji miasta. Johnny Silverhand skutecznie miesza w głowie i to jeden z ciekawszych patentów w grze Cool Jestem fanem skradania, a tu można dodatkowo hakować otoczenie i sprawia mi tu ogromną frajdę eliminowanie przeciwników w ten sposób. Jak dla mnie więcej jest plusów niż minusów. Jasne, gram na trochę lepszej konsoli (XOX), jestem bardziej wyrozumiały i na niektóre rzeczy potrafię przymknąć oko, ale też oceniam C2077 na podstawie ponad 50 godzin patrząc na całość, a nie tylko z tej gorszej strony ciągle komentowanej i pokazywanej np na YT. Podsumowując: hejt na sposób promocji i zatajone fakty jest uzasadniony, ale jeśli zaciśnie się zęby i da się grze szansę, to może się spodobać.
0 kudosshuwar   @   17:30, 07.01.2021
Cytat: Bubtownik
Szkoda shuwar, że się zniechęciłeś do produkcji przez to wszystko co się wokół niej działo
Nie, ja się nie zniechęciłem. Jedynie planowałem zagrać w CP jeszcze w styczniu. Jednak postanowiłem poczekać aż wyjdą większe poprawki (mnie bardzo irytują wpadki, które wymuszają na mnie wczytywanie save'a i przechodzenia jakiegoś fragmentu jeszcze raz).

Za to bardzo nie podoba mi się sposób wymiany argumentów, który jak na moje oko, jest baaardzo mało kulturalny.
0 kudosgajda1000   @   16:11, 15.01.2021
Gdzie dodano taki wpis? Gdzie mogę przeczytać oryginał??
Dodaj Odpowiedź