Disintegration to futurystyczna strzelanka z kamerą umieszczoną w perspektywie pierwszej osoby od studia V1 Interactive - założycielem i głównym projektantem projektu jest Marcus Lehto, były dyrektor kreatywny studia Bungie, który stał za pionierskim Halo.
Akcja Disintegration rozgrywa się na Ziemi w niedalekiej przyszłości. Jedyną nadzieją na przetrwanie ludzkości jest pionierska metoda zwana Integracją - technologia zaprojektowana, by zamknąć ludzkie mózgi w zrobotyzowanych pancerzach. Historia gry pozwala wcielić się w postać Romera Shoala - byłego pilota Grawilotu, dowodząc małemu ruchowi oporu składającego się wyłącznie z takich "nowoczesnych", czyli pod postacią mechów, ludzi. Antagonistą tej futurystycznej epopei są despotyczne siły Rayonne, których jedynym celem jest wyeliminowanie resztek ludzkiego społeczeństwa.
Rozgrywka Disintegration oferuje zarówno tryb dla pojedynczego gracza z robudowaną i nieliniową historią, ale również klasyczne warianty wieloosobowe - zarówno w formacie gracze kontra gracze (PvP), jak i PvE, gdzie kooperując z kilkoma znajomymi realizujemy cele na mapie. Gameplay opiera się na umiejętnościach gracza oraz umiejętnościach specjalnych jego pancerza - podobnie jak w serii Titanfall kierujemy poczynaniami swoistego mecha, który - w zależności od klasy - ma różne skille.
O Disintegration od początku miałem kiepskie zdanie – nie będę tego ukrywał. Już po wzięciu udziału w wieloosobowej becie, moje wrażenia były odbiegające od zachwytów czy nawet próby usprawiedli...
Disintegration w minionym tygodniu otworzyło się na graczy – autorzy, studio V1 Interactive, zorganizowali techniczną betę, która w zamyśle miała prawdopodobnie sprawdzić możliwości sieciowej in...
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler