Assassin's Creed: Red powstaje na podrasowanym silniku graficznym
W Assassin's Creed: Red znajdziemy nowy system budowania bazy oraz całkowicie odświeżony sposób poruszania się głównego bohatera.
Assassin's Creed: Red to kolejna pełnoprawna odsłona serii Assassin's Creed, mająca zadebiutować jeszcze w tym roku. Mimo że prezentacji projektu nadal nie było, w sieci pojawiły się nowe doniesienia na jego temat. Odpowiada za nie Tom Henderson z Insider Gaming.
Henderson opublikował na wspomnianym portalu raport, w którym czytamy, że Assassin's Creed: Red jako pierwszy w serii działa na nowym, podrasowanym silniku graficznym Anvil. Będzie ono dzięki temu wyglądać znacznie lepiej od poprzedników, a ponadto zaoferuje zmodyfikowany system budowania bazy oraz odświeżony parkour. Silnik korzysta też z zaawansowanych technik generowania obrazu, jak ray-tracing.
Jeśli chodzi o elementy Assassin's Creed: Red związane z rozgrywką, w produkcji ujrzymy między innymi możliwość budowania bazy, a narzędzia do tego mają być znacznie bardziej rozbudowane od tych z Assassin's Creed: Valhalla. W Assassin's Creed: Red nasza baza zwana będzie kryjówką, a gracz będzie mógł ją postawić w jednym z wielu miejsc, wybierając nie tylko budowle, ale także ich wyposażenie.
Twórcy obiecują ponadto całkiem sporo innych zmian, w tym zupełnie nowe animacje oraz podrasowany parkour. Zobaczymy też dynamiczny cykl dnia i nocy, a także bardziej brutalne starcia, których wynikiem może być m.in. dekapitacja. System walki przypominać ma jednak ogólnie ten z Assassin's Creed: Valhalla, więc w tym przypadku nie należy się spodziewać rewolucji.
Assassin's Creed: Red nie ma jeszcze daty premiery, ale oficjalna jego zapowiedź ma mieć miejsce w maju. Wówczas prawdopodobnie poznamy dzień debiutu, który powinien nastąpić jeszcze w 2024 roku, choć możliwe też, że Ubisoft zdecyduje się na opóźnienie do pierwszego kwartału roku 2025.
Czekamy oczywiście na więcej detali, a wszystkie będziemy Wam przekazywać na bieżąco.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler