Cyberpunk 2077 - aktualizacja 1.63 już dostępna
Kolejny zestaw szlifów od CD Projekt RED.
Studio CD Projekt RED nie przestaje ulepszać gry Cyberpunk 2077. Właśnie udostępniono kolejny patch, tym razem oznaczony numerkiem 1.63. Poniżej udostępniona lista nowych poprawek. Łatka ukazała się na PC, PlayStation 5 oraz Xboksach Series S|X.
Po gigantycznej wpadce jaką okazała się wersja przygotowana na premierę, dziś można już śmiało powiedzieć, że Cyberpunk 2077 jest już produktem w pełni grywalnym - choć być może nadal nie spełniającym wszystkich przedpremierowych obietnic. Gra działa już jednak sprawnie, a większe błędy są rzadkością i nie irytują podczas przemierzania neonowego świata.
Mimo tego CD Projekt RED nadal łata swoje dzieło, regularnie publikując kolejne aktualizacje. Dziś udostępniono Patch 1.63, który przynosi poprawki w samej rozgrywce, misjach, jak i optymalizacji.
Równolegle do poprawiania podstawowej wersji gry, CD Projekt RED obecnie kończy prace nad Widmem Wolności - dużym dodatkiem, który trafi do sprzedaży 26 września.
Lista poprawek w Patchu 1.63:
Zadania
- Naprawiono błąd, w wyniku którego po wybraniu niebieskiej opcji dialogowej i dwukrotnym wezwaniu Mitcha akcja dzwonienia nie znikała z ekranu.
- Nowy początek – naprawiono błąd, w wyniku którego V umierał po przekroczeniu granicy.
- Gdzie jest Johnny? – teraz powinno być możliwe zbadanie wszystkich wskazówek na Ebunike bez zostania wykrytym.
- Koty w ciemności – naprawiono błąd, w wyniku którego w dzienniku nie było żadnych celów.
- Rozpoznanie wzorca – naprawiono błąd, który mógł powodować spontaniczną śmierć V podczas zadania.
- Ostatni gasi światło – naprawiono błąd, w wyniku którego Panam nie było przed garażem, a zamiast tego pojawiała się w motelu.
- Pistolet niepowtarzalny – naprawiono błąd, w wyniku którego dialog ze Skippy'm nie aktywował się po wykonaniu 50 zabójstw i nie można go było także odłożyć.
- Never Fade Away – naprawiono błąd, w wyniku którego Rogue znikała z kanapy w Atlantis, blokując postępy.
- Ciemna alejka – naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było ukończyć celu „Pozbądź się policjantów”, bo policjantów nie było w określonym miejscu.
- Przerwane milczenie – naprawiono błąd, w wyniku którego hologramy i platformy znikały z parady, jeśli wczytano zapis automatyczny.
- Przerwane milczenie – naprawiono błąd, w wyniku którego Takemura nie dzwonił, by zacząć misję na paradzie.
- W topieli – naprawiono błąd, który sprawiał, że Judy teleportowała się pod ziemię po wejściu do kościoła.
- Mieszkanie nr 303 – Takemura przejdzie teraz do swojej kryjówki, zamiast stać na środku pokoju podczas ataku Arasaki.
- Quadro, gdzie jesteś? – naprawiono błąd, który sprawiał, że Quadra Turbo-R V-Tech pojawiała się pod ziemią, blokując postępy.
- Na skróty – wrogowie i furgonetka będą się teraz poprawnie pojawiać.
- Skok na głęboką wodę – naprawiono błąd, w wyniku którego Jackie nie był obecny w Afterlife.
- Nie mów Saulowi – naprawiono błąd, w wyniku którego nomadów nie było na stacji kolejowej.
Otwarty świat
- Naprawiono błędy, w wyniku których pewne kontrakty blokowały się na etapie „nieodkryte” i nie rozpoczynały się po wejściu na określony obszar.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego podczas wypowiedzi niektórych NPC-ów na Rancho Coronado zamiast tekstu nad głowami wyświetlały się zwykłe napisy.
- Kontrakt: Krwawy sport – V już nie będzie się odbijać tyłem, gdy spojrzy w lustro w łazience w dojo.
- Kontrakt: Ostatnie logowanie – naprawiono błąd, w wyniku którego można było podnieść przedmiot związany z zadaniem, zanim zadanie zostało aktywowane, co burzyło porządek misji.
- Kontrakt: Impreza pożegnalna – naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było wsiąść do samochodu z Flavio.
- Kontrakt: Króliki doświadczalne – wszystkie androidy strażnicze w hotelu będą teraz poprawnie angażować się w walkę.
- Kontrakt: Na smyczy – naprawiono błąd, który mógł powodować, że kontrakt zablokuje się bez żadnego celu po jego zakończeniu.
- Kontrakt: Seryjny samobójca – naprawiono błąd, w wyniku którego zadanie mogło aktywować się ponownie po jego ukończeniu i zablokować się na celu „Wykradnij dane”.
- Zgłoszenie przestępstwa: Krwawa pogoda – naprawiono błąd, w wyniku którego zadanie mogło zablokować się na celu „Przeszukaj skrzynię” mimo że akcja ta została wykonana.
- Zgłoszenie przestępstwa: Czerwony towarzysz – naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było przeszukać skrytki.
Interfejs
- Naprawiono błąd, w wyniku którego podczas transferu pieniędzy lub danych interfejs wyświetlał tekst: „Hakowanie wroga”.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego urządzenia mogły nie nadawać się do użytku po otwarciu mapy.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego przełączenie FSR nie powodowało wyszarzenia funkcji po restarcie gry z włączoną opcją dynamicznego skalowania rozdzielczości.
Efekty wizualne
- Naprawiono błąd, w wyniku którego na niektórych powierzchniach pojawiały się artefakty koloru przy włączonym Path Tracingu.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego na krawędziach niektórych obiektów pojawiały się jasne, kolorowe błyski przy włączonej opcji DLSS.
PC
- Usunięto błąd, który występował podczas uruchamiania gry podczas używania Razer Chroma.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego zrzuty ekranu z trybu fotograficznego mogły być wyświetlane jako puste pliki i zostały przywrócone do oryginalnej lokalizacji folderu.
- Poprawiono wydajność generowania klatek z użyciem DLSS na procesorach AMD.
Konsole
- Zmieniono liczbę dostępnych miejsc zapisu na Xbox do 20 na napis ręczny i 10 na zapis z punktu bez powrotu. Gracze, których liczba zapisów przekracza nowy limit, będą musieli usunąć niektóre zapisy, aby móc utworzyć nowe.
- Usunięto błąd, który wpływał na wydajność na konsolach Xbox Series X|S po dłuższym czasie grania.
Różne
- Naklejki i ramki trybu fotograficznego będą teraz poprawnie pojawiać się na zrzutach ekranu.
- Padre będzie teraz rozpoznawał V korposa lub nomada we wstępnym holocallu.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler