Keystone - urządzenie do grania w chmurze Microsoftu było zbyt drogie
Phil Spencer, szef Xboksa, twierdzi że urządzenie do grania w chmurze o kodowej nazwie Keystone nie odniosłoby sukcesu sukcesu z uwagi na jego cenę końcową.
Microsoft chciał wejść do branży streamingu gier z własnym urządzeniem o nazwie kodowej Keystone, ale najwyraźniej to, co zaprojektował zespół, byłoby zbyt drogie dla konsumentów.
Tak twierdzi dyrektor generalny Microsoft Gaming, Phil Spencer, który powiedział The Verge, że zespół postanowił zamiast tego skoncentrować swoje wysiłki na dostarczeniu aplikacji do przesyłania strumieniowego Smart TV do telewizorów Samsung.
"Myślę, że aby pudełko przeznaczone wyłącznie do przesyłania strumieniowego miało sens, różnica cenowa w stosunku do Xbox S musi być dość znacząca. Chcę mieć możliwość uwzględnienia w nim kontrolera, kiedy to zrobimy. Tak naprawdę chodziło tylko o to, czy moglibyśmy zbudować odpowiedni produkt za odpowiednią cenę, a jeśli nie, jak moglibyśmy skoncentrować wysiłki zespołu? Zdecydowaliśmy się na aplikację telewizyjną z firmą Samsung i jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników”.
"Właściwa cena", mówi Spencer, mieściłaby się w przedziale około 129 USD lub 99 USD, aby miała sens. Spencer powiedział dalej, że niektóre z wyborów, które Microsoft dokonał w czasie projektowania urządzenia, po prostu nie pozwoliły im osiągnąć pożądanej ceny.
Czy żałujecie, że Microsoft nie wprowadził na rynek urządzenia do swojej technologii streamingowej? Czy może mieli rację, że Keystone mógłby podzielić los podobnych gadżetów?
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler