Twórcy Gran Turismo 7 opowiadają o projektowaniu dźwięku oraz haptyce
Gran Turismo 7 będzie korzystać z wielu zaawansowanych technologii. Pozwala na to oczywiście PlayStation 5, na którym będziemy mogli się bawić.
Premiera Gran Turismo 7 zaplanowana została na przyszły rok, a deweloperzy regularnie serwują nam nowe informacje na temat przedsięwzięcia. W sieci pojawił się właśnie kolejny dziennik dewelopera, w którym producent serii, Kazunori Yamauchi, opowiada co nieco na temat tego, jak projektowano udźwiękowienie oraz sprzężenie zwrotne w grze.
Kolejne zakulisowe wideo promujące Gran Turismo 7 jest już w sieci. Jak widać poniżej, Yamauchi wyjaśnia za jego pomocą to, jak dużo uwagi twórcy poświęcili udźwiękowieniu. Z wypowiedzi projektanta dowiadujemy się, że każda maszyna brzmi unikatowo oraz realistycznie. Jak wszystko pójdzie dobrze, możemy otrzymać najlepiej brzmiące silniki w historii wirtualnej rozrywki.
Gran Turismo 7 wykorzystuje oczywiście sprzężenie zwrotne oraz zaawansowaną haptykę kontrolera DualSense. W zależności od tego czym jedziemy, po jakiej poruszamy się powierzchni, a także stanu opon, odczuwać będziemy inne wibracje. Inaczej będą też reagować triggery, w których przecież również zdecydowano się zastosować sprzężenie zwrotne.
Premiera Gran Turismo 7 zaplanowana została na 4 marca 2022 roku. Grać będziemy wówczas na PS4 oraz PS5.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler