W Cyberpunk 2077 jest 75 opowieści z miasta, czyli rozbudowanych misji pobocznych

Twórcy chcą, aby gracze poznali wirtualne środowisko gry, nie tylko wątek głównego bohatera.

@ 03.02.2020, 12:57
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Cyberpunk 2077 miał zadebiutować w maju, ale premierę przesunięto. W rezultacie grać będziemy dopiero we wrześniu bieżącego roku. Na szczęście, szykuje się solidna dawka rozgrywki - przynajmniej na to wskazują doniesienia na temat m.in. ilości misji pobocznych.

Podobnie, jak w przypadku Wiedźmin 3: Dziki Gon, w Cyberpunk 2077 znajdziemy mnóstwo fabularyzowanych zadań pobocznych, mających pochłonąć niemało czasu. Potwierdził to szef krakowskiego oddziału studia CD Projekt RED, John Mamais.

Deweloper przyznał, że jeśli chodzi o zadania dodatkowe, spodziewać możemy się około 75 różnych wątków. Każdy będzie najpewniej rozbudowany i pełen zaskakujących wyborów - jak to miało miejsce w przypadku przygód Geralta z Rivii.

"W Wiedźminie 3 elementy otwartego świata przygotowywaliśmy pod koniec procesu produkcyjnego, kiedy zajmowało się tym tylko dwoje lub troje ludzi. Teraz jest około piętnastu osób zajmujących się misjami w otwartym świecie".

"Jest kilka warstw. Jest warstwa pasywna, którymi są handlarze, są też STSy, czyli opowieści uliczne. Myślę, że mamy około 75 opowieści ulicznych. Są też pomniejsze aktywności".

"Opowieści uliczne to małe misje. Jest w nich opowieść, ale nie ma zaawansowanych kinowych sekwencji przedstawiających fabułę. Są sposobem na poznawanie świata i rozwijanie bohatera".

"Wszystkie przygotowaliśmy ręcznie. Nie ma niczego w tym stylu, co jest generowane automatycznie. Są wzory, z których korzystają deweloperzy, ale każda misja jest odpowiednio zmodyfikowana, by była unikatowa. Świat będzie tego pełny. Powinno to być dobre".

Premiera Cyberpunk 2077 nastąpi w dniu 17 września bieżącego roku, a grać będziemy na PC, PS4 oraz Xboksie One. Jest też spora szansa, że projekt trafi w ręce właścicieli konsol następnej generacji.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosurban1212   @   00:02, 04.02.2020
Cyberpunk miał zadebiutować w kwietniu, nie w maju ;)
A co do tematu to mega mnie cieszy, że nic nie będzie generowane automatycznie. Oby jeszcze nie było żadnych misji kurierskich i będzie dobrze. Ehhh... jeszcze tyle czasu do tego września.
0 kudosTheCerbis   @   00:06, 04.02.2020
Spokojnie, doczekasz się. Ja zapewne zagram za parę lat dopiero.
0 kudosurban1212   @   00:11, 04.02.2020
Czemuż to za parę lat dopiero?
0 kudosTheCerbis   @   11:17, 04.02.2020
A bo nie mam odpowiedniego sprzętu. :< Ale raczej mi Cyberpunk nie ucieknie przez ten czas.
0 kudosurban1212   @   01:47, 05.02.2020
Ja też nie mam Dumny laptop podejrzewam, że udźwignie to na średnich w 1600x900 w których gram cały czas. Mi to pasuje, ale wiadomo, że każdy ma inne wymagania co do grafiki Szczęśliwy
0 kudoslogan23   @   02:11, 05.02.2020
Ja też cierpliwie chomikuje każdy grosz i może na wrzesień będę miał lepszą kartę graficzną.
0 kudosTheCerbis   @   10:49, 05.02.2020
Ewentualnie jest jeszcze GeForce Now, jeśli ktoś ma dostęp do internetu o wysokich prędkościach. Pewnie będzie mieć obsługę Cyberpunka od premiery.
0 kudosgajda1000   @   16:24, 05.02.2020
Cytat: TheCerbis
Ewentualnie jest jeszcze GeForce Now, jeśli ktoś ma dostęp do internetu o wysokich prędkościach. Pewnie będzie mieć obsługę Cyberpunka od premiery.


Threadripper 1900x + RTX2060 już się u mnie grzeją ;D
A tak serio, to poszukajcie na rynku używanym. Ja kompa na powyższych podzespołąch złożyłem za ~3600 zł ale oczywiście można taniej i skromniej. Ogólnie na kompie za 1500 zł z używańców, można już pograć i to bardzo komfortowo.
0 kudosfrycek88   @   19:45, 05.02.2020
Sporo. Mam nadzieję że te zadania fabularnie też nie zawiodą.
Dodaj Odpowiedź