W Cyberpunk 2077 jest 75 opowieści z miasta, czyli rozbudowanych misji pobocznych
Twórcy chcą, aby gracze poznali wirtualne środowisko gry, nie tylko wątek głównego bohatera.
Cyberpunk 2077 miał zadebiutować w maju, ale premierę przesunięto. W rezultacie grać będziemy dopiero we wrześniu bieżącego roku. Na szczęście, szykuje się solidna dawka rozgrywki - przynajmniej na to wskazują doniesienia na temat m.in. ilości misji pobocznych.
Podobnie, jak w przypadku Wiedźmin 3: Dziki Gon, w Cyberpunk 2077 znajdziemy mnóstwo fabularyzowanych zadań pobocznych, mających pochłonąć niemało czasu. Potwierdził to szef krakowskiego oddziału studia CD Projekt RED, John Mamais.
Deweloper przyznał, że jeśli chodzi o zadania dodatkowe, spodziewać możemy się około 75 różnych wątków. Każdy będzie najpewniej rozbudowany i pełen zaskakujących wyborów - jak to miało miejsce w przypadku przygód Geralta z Rivii.
"W Wiedźminie 3 elementy otwartego świata przygotowywaliśmy pod koniec procesu produkcyjnego, kiedy zajmowało się tym tylko dwoje lub troje ludzi. Teraz jest około piętnastu osób zajmujących się misjami w otwartym świecie".
"Jest kilka warstw. Jest warstwa pasywna, którymi są handlarze, są też STSy, czyli opowieści uliczne. Myślę, że mamy około 75 opowieści ulicznych. Są też pomniejsze aktywności".
"Opowieści uliczne to małe misje. Jest w nich opowieść, ale nie ma zaawansowanych kinowych sekwencji przedstawiających fabułę. Są sposobem na poznawanie świata i rozwijanie bohatera".
"Wszystkie przygotowaliśmy ręcznie. Nie ma niczego w tym stylu, co jest generowane automatycznie. Są wzory, z których korzystają deweloperzy, ale każda misja jest odpowiednio zmodyfikowana, by była unikatowa. Świat będzie tego pełny. Powinno to być dobre".
Premiera Cyberpunk 2077 nastąpi w dniu 17 września bieżącego roku, a grać będziemy na PC, PS4 oraz Xboksie One. Jest też spora szansa, że projekt trafi w ręce właścicieli konsol następnej generacji.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler