Red Dead Redemption 2 - wersja PC z premierowymi problemami. Winny Rockstar Game Launcher?

Chyba nie wszystko zapięto na ostatni guzik.

@ 05.11.2019, 16:37
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc

Red Dead Redemption 2 - wersja PC z premierowymi problemami. Winny Rockstar Game Launcher?

O godzinie 15.00 gracze na PC rozpoczęli przygodę na wirtualnym Dzikim Zachodzie za sprawą premiery Red Dead Redemption 2. Niestety, część osób zgłasza poważne problemy z grą.

Winnym zdaje się być Rockstar Game Launcher, czyli autorska aplikacja studia Rockstar, która obsługuje grę. Możliwe jednak, że problem leży też w samym kodzie gry i coś koliduje z wybranymi konfiguracjami sprzętowymi - póki co jest zbyt wcześnie by mówić o konkretach.

Gracze zgłaszają problemy z uruchomieniem gry. Innym tytuł się uruchamia, ale Red Dead Redemption 2 wiesza się na ekranie wczytywania. Jeszcze inni donoszą, że aplikacja po jakimś czasie crashuje się do pulpitu, a część osób nie może nawet aktywować gry. Najczęściej zgłaszanym błędem jest jednak nieoczekiwane zamknięcie się Rockstar Game Launcher.

Studio Rockstar na razie nie skomentowało powyższych problemów - jeśli pojawi się jakaś oficjalna informacja ze strony developerów, damy znać. Warto jednak zaznaczyć, że wielu graczy bawi się bez problemu, więc być może problem dotyczy tylko jakichś wybranych konfiguracji.


Sprawdź także:
Red Dead Redemption II

Red Dead Redemption II

Premiera: 26 października 2018
PS4, XBOX ONE, PC

Red Dead Redemption II to trzecia odsłona cyklu gier akcji rozgrywających się na Dzikim Zachodzie (pierwsze było Red Dead Revolver) w czasach rewolucji przemysłowej. Za j...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudoswizard983   @   16:54, 05.11.2019
U mnie pomoglo wylaczenie antywirusa, bo wieszalo sie juz na pierwszej animacji;)
0 kudosRonaldo_   @   17:20, 05.11.2019
Dziwię się, bo Ja nie miałem żadnych problemów z uruchomieniem. Śmiga mi wszystko na Ultra. Uśmiech
1 kudosluki505   @   18:40, 05.11.2019
Od zawsze mówiłem że najbardziej dopracowany launcher to steam, i tam też grę zakupię w grudniu.
0 kudosBubtownik   @   19:00, 05.11.2019
Cytat: luki505
Od zawsze mówiłem że najbardziej dopracowany launcher to steam, i tam też grę zakupię w grudniu.


Grę będziesz posiadał na Steam ale i tak będziesz uruchamiał luncher od R* i zamiast jednego DRM masz 2 DRM, które mogą się wysypać.
0 kudosshuwar   @   08:32, 06.11.2019
No nieźle... kupujesz grę za 250 zeta i ...
0 kudosdabi132   @   09:49, 06.11.2019
Przy tak dużym tytule i na dodatek porcie z konsol to normalne że będą jakieś błędy. Nie na każdej konfiguracji produkcja musi działać tak samo. Wystarczy, że antywirus zablokuje dostęp launchera do sieci i już mamy problem. W przypadku GTA V również nie było kolorowo. Na niektórych komputerach tytuł się wykrzyczał.
0 kudosluki505   @   11:59, 06.11.2019
Cytat: Bubtownik
Cytat: luki505
Od zawsze mówiłem że najbardziej dopracowany launcher to steam, i tam też grę zakupię w grudniu.


Grę będziesz posiadał na Steam ale i tak będziesz uruchamiał luncher od R* i zamiast jednego DRM masz 2 DRM, które mogą się wysypać.

Zobaczymy, steam nigdy mi się nie wysypał wiec jedyny problem jaki może być to ten gniot od rockstara który po raz kolejny na siłę nam wciska, pamiętam że przy GTA IV było podobnie i zdechło to bardzo szybko.
0 kudosshuwar   @   17:29, 06.11.2019
No ciekawe. Przed chwilą uruchamiając GTA z tego samego playera również coś się sypnęło i player wyłączył się uszkadzając save'y lokalne. Konieczna była synchronizacja zapisu z chmury.
0 kudosdabi132   @   18:05, 06.11.2019
Cytat: luki505
pamiętam że przy GTA IV było podobnie i zdechło to bardzo szybko.

GTA IV wymagało nawet na Steamie logowania się do Rockstar Games Social Club i chyba nawet dalej wymaga. To samo jest z Max Payne 3 i L.A. Noire.
0 kudosluki505   @   21:13, 06.11.2019
Cytat: dabi132
Cytat: luki505
pamiętam że przy GTA IV było podobnie i zdechło to bardzo szybko.

GTA IV wymagało nawet na Steamie logowania się do Rockstar Games Social Club i chyba nawet dalej wymaga. To samo jest z Max Payne 3 i L.A. Noire.

Dawno nie instalowałem MP 3 i LA Noire czy GTA IV, nie jest tak że wydali patcha który nie wymaga już RGSC jeśli gra jest przypisana do steam?
0 kudosBubtownik   @   22:00, 06.11.2019
Cytat: luki505
Cytat: dabi132
Cytat: luki505
pamiętam że przy GTA IV było podobnie i zdechło to bardzo szybko.

GTA IV wymagało nawet na Steamie logowania się do Rockstar Games Social Club i chyba nawet dalej wymaga. To samo jest z Max Payne 3 i L.A. Noire.

Dawno nie instalowałem MP 3 i LA Noire czy GTA IV, nie jest tak że wydali patcha który nie wymaga już RGSC jeśli gra jest przypisana do steam?



Mam GTA IV na Steam jak i również zainstalowane na kompie i jak nie zalogujesz się do tego syfu to nie zapisze ci stanu gry. Brat grał ostatnio w 007 Quantum of Solace, który również tego wymaga i też bez zalogowania nie zapisze stanu gry. Więc tak GTA mimo patchy i tego że jest na Steam dalej tego wymaga.


EDIT: Chodzi tu o GfWL, nie wiem czy jest to jakoś powiązane z R*. Badziew zdechł ale dalej jest wymagany.
0 kudosGuilder   @   09:00, 07.11.2019
Ta, z GTA IV jest straszny problem. Do dzisiaj nie udało mi się odpalić, właśnie między innymi przez te problemy związane z GfWL. Nawet support nie dał rady pomóc. Cenzura
Dodaj Odpowiedź