Ghost Recon: Breakpoint to przygoda na setki godzin - twierdzi dyrektor kreatywny

Eric Couzian, dyrektor kreatywny gry Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint ze studia Ubisoft Paris, w ostatnio udzielonym wywiadzie powiedział co nieco na temat zawartości nadchodzącej produkcji. Jego zdaniem nowa strzelanka Ubi będzie na setki godzin i zawiera masę dodatkowej zawartości.

@ 16.09.2019, 14:34
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨‍💻
pc, ps4, xbox one

Ghost Recon: Breakpoint to przygoda na setki godzin - twierdzi dyrektor kreatywny

Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint w przyszłym miesiącu zawita na fizyczne oraz cyfrowe półki sklepowe całego świata. Niedawno, bo na początku września, pojawiła się okazja do własnoręcznego sprawdzenia nowej gry studia Ubisoft Paris - od 5 do 9 września trwały testy beta gry. To był tylko wycinek - jak zapowiadają deweloperzy - ogromnej całości, której ogranie ma zająć setki godzin!

Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint stanowi kontynuację dla wydanego w zeszłym roku Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands. W tej części serii deweloperzy z oddziału firmy Ubisoft w Paryżu poszli w nieco inną stronę - choć ich produkcja to nadal kooperacyjna strzelanka trzecioosobowa w otwartym świecie (tym razem zamiast boliwijskiej dżungli trafiamy na trochę tropikalną i trochę górzystą wyspę), twórcy zaimplementowali do niej kilka bardziej realistycznych i symulacyjnych mechanik, takich jak różne rany w zależności od miejsca otrzymania postrzału.

W wywiadzie przeprowadzonym przez redakcję serwisu Gamecrate, dyrektor kreatywny Ghost Recon: Breakpoint, Eric Couzian, przyznał, iż rozgrywka w ich tytule zająć może nawet setki godzin! Co nie powinno specjalnie dziwić, wszak ostatnio wszystkie wydawane gry Francuzów są wypełnione dodatkowymi aktywnościami oraz zadaniami pobocznymi. Eric mówi o "wielu, wielu misjach spoza głównej kampanii".

"Są tam [w grze dop. red.] areny Behemoth, gdzie możesz walczyć z dronami, by zdobywać cenne nagrody. Masz też tajemnice, setki tajemnic do odkrycia; konwoje, które możesz zaatakować i ukraść im przewożone zasoby. Jest mnogość aktywności, setki godzin gry" - tłumaczy Eric.

"W grze jest wiele opowieści. Masz główną fabułę z Cole D. Walkerem - naszym głównym antagonistą, którego gra Jon Bernthal. Ale oprócz tego znajdziesz również wiele pobocznych aktywności, w trakcie których poznasz równie dużo postaci. Są też frakcje oferujące Ci zadania, gdzie (...) mają własną reputację i stosunki z nimi mogą się zmieniać" - rozjaśnia Couzian. Wygląda na to, że nowa odsłona cyklu Ghost Recon - podobnie na wzór ostatniego Rainbow Six o podtytule Siege - może być wspierana przez nawet kilka lat, co roku wydając doń odpowiednią przepustkę sezonową.

Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint zadebiutuje 4 października na komputerach osobistych i konsolach Xbox One oraz PlayStation 4.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosdabi132   @   18:27, 16.09.2019
Już widzę te setki godzin. Zadania poboczne robione polegające na tym samym, a wątek fabularny na 30 godzin.
0 kudosMicMus123456789   @   20:39, 16.09.2019
Wszyscy wiemy haj wygląda zawartość na te setki godzin. Ja tam osobiście nie mam nic przeciwko dopóki nagroda jest warta zabawy. Wildlands miało ten problem, że szybko nabijaliśmy maks level u rebeliantów przez co większość regionów nic nie dawała za zadania. A nigdy nie uwierzę, że przygotują wszystko tak by przez naprawdę całą grę i wszystkie misje mieć możliwość expienia i zdobywania opłacalnych nagród.