Elden Ring będzie ewolucją cyklu Dark Souls

Różnice pomiędzy Elden Ring, a Dark Souls będą widoczne w bardziej otwartym świecie, a także m.in. postaciach niezależnych.

@ 23.06.2019, 12:32
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Elden Ring będzie ewolucją cyklu Dark Souls

Studio From Software pracuje obecnie nad kolejnym przedstawicielem gatunku soulslike. Tym razem deweloperzy nie przygotowują jednak własnego uniwersum, a postanowili nawiązać współpracę z twórcą Pieśni lodu i ognia, George m R.R. Martinem.

Projekt zatytułowano Elden Ring, a z najnowszych informacji na jego temat wynika, że nie będzie to po prostu kolejne Dark Souls. Projektant przedsięwzięcia, Hidetaka Miyazaki, podkreślił, że choć klimat i stylistyka będą podobne, bez problemu dostrzeżemy sporo różnic.

Przede wszystkim, Elden Ring będzie oferowało znacznie większy otwarty świat, całkiem nowe systemy oraz mechanikę rozgrywki nastawioną na szybkie pojedynki. Miyazaki sądzi, że będzie to ewolucja marki Dark Souls, a nie kolejna jej kalka.

"Bardziej rozległy świat będzie bazą rozgrywki w Elden Ring, jego mechanika jest zaprojektowana z myślą o takim właśnie terenie. Wioski będą mrocznymi lochami, których od nas oczekujesz".

Jeśli chodzi o głównego bohatera, nie będzie on wcześniej zdefiniowany, jak to miało miejsce np. w Sekiro: Shadows Die Twice. Gracz będzie mógł sam zdecydować o umiejętnościach, jego cechach charakteru oraz osobowości. Zabawa dzięki temu winna być bardziej zróżnicowana.

Więcej informacji na temat Elden Ring znajdziecie w dziale wiadomości gry. Premiery niestety nie znamy, ale produkcja powstaje z myślą o komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosLoczek3545   @   17:49, 23.06.2019
Fanem Soulsów nie jestem i raczej nie zostanę, ale sporo pograłem w Bloodborne, które klimatem pobijało chyba wszystko po co sięgnąłem. Niestety mechaniki zawarte w tych grach nie są dla mnie, zawsze oczekuje przyjemnej rozgrywki, a tu takiej nie doświadczyłem Dumny . W sumie czekam na więcej informacji, może to będzie rewolucja w stronę większej przystępności dla codziennego gracza? Szczęśliwy
0 kudosshuwar   @   19:38, 23.06.2019
No to mnie to nie cieszy. Wolałbym zobaczyć "zwykłą" grę w uniwersum GoT jako grę akcji lub RPG. Wyzwania w stylu Soulsów do mnie nie przemawiają.
0 kudosprofesjonalista19   @   21:16, 23.06.2019
Souls były spoko. DS3 przeszedłem z przyjemnością ale bloodborne to było zbyt wiele...ile ja się naklełem przy mrocznej bestii paarl...
0 kudosTheCerbis   @   01:48, 24.06.2019
Cytat: shuwar
No to mnie to nie cieszy. Wolałbym zobaczyć "zwykłą" grę w uniwersum GoT jako grę akcji lub RPG. Wyzwania w stylu Soulsów do mnie nie przemawiają.
Coś się uparłeś na tę GoT. Nie sądzę, żeby From Software w najbliższej przyszłości wypuścił grę na podstawie powieści Martina, a Elden Ring... średnio mnie interesuje.
0 kudosshuwar   @   08:06, 24.06.2019
Cytat: TheCerbis
Coś się uparłeś na tę GoT
Dlaczego się uparłem? Uważam, że to bardzo bogate uniwersum, które aż się prosi o dobrą grę (tak samo jak Star Wars, Władca Pierścienia itp).
0 kudosdenilson   @   11:41, 24.06.2019
Cytat: Loczek3545
W sumie czekam na więcej informacji, może to będzie rewolucja w stronę większej przystępności dla codziennego gracza? Szczęśliwy
To już nie będzie gra dla wybranych. Taka idea przyświecała przy Demon's Souls i serii Dark Souls. Ma być trudno i basta. Trochę jak z serią Ninja Gaiden, ma swoich fanów i wypełnia specyficzną niszę. Nie zrobią tego przy Elden Ring i nadal to będzie trudna gra z ewolucją idei zawartych w serii Dark Souls, ale nie wierzę, że zrobią tą grę dla codziennego gracza.
0 kudosZaprysiur   @   21:50, 12.07.2019
Cieszy mnie że robią kolejną grę. Podobało mi się Sekiro jednak jeśli chodzi o FromSoft zawsze wolałem to ich mroczne fantasy. W Soulsach projekt budynków zawsze stał na najwyższym poziomie. Można było się czegoś dowiedzieć o historii z samej obserwacji architektury. Mnóstwo tajemnic, silni przeciwnicy i epiccy bossowie. Czegóż chcieć więcej?! I teraz dostaniemy jeszcze więcej tego samego. Domyślam się że ER będzie przypominał trochę pierwszy dodatek do DS3 ponieważ tam przemierzaliśmy zmrożone tereny. Brrrrr, przydałaby się animacja brodzenia w śniegu jak w Larze. No zobaczymy. A i ludziska. Strach zawsze ma wielkie oczy. Jak się człowiek czegoś nauczy to później jest prościej. Ta życiowa zasada także działa w soulsach. One tylko wydają się trudne. Casualowi gracze narzekają bo nie chcę im się nauczyć właściwego grania. Nie każda gra musi się sama przechodzić. Hehe a my tylko tutaj rozmawiamy o pierwszym New Game ; ] Fajna jest zabawa na NG+7 ale tak samo jest w Gears of War jedynce. Jak zaczynamy to jest nawet trudno bo trzeba się chować za przeszkodami na normalu. Później jak już gramy na najwyższym poziomie trudności to się śmiejemy gdy sobie przypomnimy jak zaczynaliśmy na normalu a teraz siedzimy na hardcorze ;P Nie inaczej jest w grach FromSoftu. Warto dać szansę bo lore jest wspaniały.
0 kudossebogothic   @   09:45, 13.07.2019
Liczę, że pod względem systemu walki będzie przypominać to co widzieliśmy w Soulsach, bo Bloodborne mi jakoś nie podeszło, a do Sekiro nawet nie podchodzę. No i mam nadzieję, że bossowie otrzymają pasek kondycji, bo nieraz walka z bossami zamienia się w symulator zarządzania staminą. Taki bossik może nawalać ile fabryka dała, spamować atakami, a każde działania gracza, jak i ataki bossa wchodzą na staminę, a tu trzeba jeszcze ciosy zadawać, znaleźć czas by się uleczyć.
Dodaj Odpowiedź