Elden Ring będzie ewolucją cyklu Dark Souls
Różnice pomiędzy Elden Ring, a Dark Souls będą widoczne w bardziej otwartym świecie, a także m.in. postaciach niezależnych.
Studio From Software pracuje obecnie nad kolejnym przedstawicielem gatunku soulslike. Tym razem deweloperzy nie przygotowują jednak własnego uniwersum, a postanowili nawiązać współpracę z twórcą Pieśni lodu i ognia, George m R.R. Martinem.
Projekt zatytułowano Elden Ring, a z najnowszych informacji na jego temat wynika, że nie będzie to po prostu kolejne Dark Souls. Projektant przedsięwzięcia, Hidetaka Miyazaki, podkreślił, że choć klimat i stylistyka będą podobne, bez problemu dostrzeżemy sporo różnic.
Przede wszystkim, Elden Ring będzie oferowało znacznie większy otwarty świat, całkiem nowe systemy oraz mechanikę rozgrywki nastawioną na szybkie pojedynki. Miyazaki sądzi, że będzie to ewolucja marki Dark Souls, a nie kolejna jej kalka.
"Bardziej rozległy świat będzie bazą rozgrywki w Elden Ring, jego mechanika jest zaprojektowana z myślą o takim właśnie terenie. Wioski będą mrocznymi lochami, których od nas oczekujesz".
Jeśli chodzi o głównego bohatera, nie będzie on wcześniej zdefiniowany, jak to miało miejsce np. w Sekiro: Shadows Die Twice. Gracz będzie mógł sam zdecydować o umiejętnościach, jego cechach charakteru oraz osobowości. Zabawa dzięki temu winna być bardziej zróżnicowana.
Więcej informacji na temat Elden Ring znajdziecie w dziale wiadomości gry. Premiery niestety nie znamy, ale produkcja powstaje z myślą o komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler