Anthem skorzysta z różnych systemów progresji

Jeden będzie oparty na statystykach, inny na użytkowaniu ekwipunku.

@ 05.03.2018, 13:00
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Anthem skorzysta z różnych systemów progresji

Studio BioWare postanowiło zabrać głos w sprawie systemu progresji, jaki znajdziemy w Anthem. Okazuje się, że twórcy chcą uniknąć kontrowersji i celują w rozwiązanie stanowiące mieszankę różnych stylów.

Kwestię progresji BioWare poruszyło po tym, jak jeden z użytkowników portalu Reddit postanowił o niego zapytać. Wspomniany gracz chciał się dowiedzieć czy system rozwoju wyposażenia oparty będzie o statystyki czy wszystko będzie stawać się lepsze w miarę użytkowania.

"Zaletą posiadania bardziej statycznego systemu jest to, że łatwiej zachęcić gracza do różnych stylów zabawy", napisał Brendon Holmes. "Znajdujesz coś nowego, jest potężniejsze niż to co masz... prawdopodobnie to sprawdzisz. Alternatywnie, z rzeczami które są coraz potężniejsze z upływem czasu/w miarę użytkowania... bardziej przywiązujesz się do tego, co masz. Ekwipunek taki jest częścią osobowości Twojej postaci. Wiele zależy od tego, jakie są cele progresji danego systemu. Obecnie łączymy oba style (dla różnych obszarów progresji)".

Co to oznacza? Być może chodzi o to, że pancerz będzie się rozwijał z nami, a broń będziemy musieli zdobywać/kupować coraz lepszą. Deweloperzy nie rozwinęli niestety tej konkretnej kwestii, a zatem wypada uzbroić się w cierpliwość.

W innym wpisie na łamach wspomnianego portalu Holmes zapytany został również o port dedykowany komputerom osobistym. W odpowiedzi napisał on, że deweloperzy bezustannie pracują przy wersji PC, co znaczy, że powinna ona działać należycie, zarówno jeśli chodzi o optymalizację, jak i możliwości.

Anthem trafi do sprzedaży na początku 2019 roku, na PC, PS4 oraz Xboksa One. Konkretnego terminu debiutu przedsięwzięcia jednak jeszcze nie poznaliśmy.


Sprawdź także:
Anthem

Anthem

Premiera: 22 lutego 2019
PC, PS4, XBOX ONE

Anthem to połączenie strzelanki, RPG i MMO przypominające konsolowe Destiny. Za projekt odpowiada studio BioWare Edmonton znane za sprawą dwóch serii: Mass Effect oraz Dr...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   16:26, 05.03.2018
System rozwoju postaci połączony z system rozwoju ekwipunku to całkiem praktyczna rzecz. Podobał mi się system z Cienia Wojny gdzie każdy element ekwipunku było można ulepszyć po ukończeniu danego wyzwania. I powiem szczerze, że przez długi czas potrafiłem grać z tym samym sprzętem tylko dlatego, że sie do niego przywiązałem mimo iż miał słabsze statystyki.