Anthem skorzysta z różnych systemów progresji
Jeden będzie oparty na statystykach, inny na użytkowaniu ekwipunku.
Studio BioWare postanowiło zabrać głos w sprawie systemu progresji, jaki znajdziemy w Anthem. Okazuje się, że twórcy chcą uniknąć kontrowersji i celują w rozwiązanie stanowiące mieszankę różnych stylów.
Kwestię progresji BioWare poruszyło po tym, jak jeden z użytkowników portalu Reddit postanowił o niego zapytać. Wspomniany gracz chciał się dowiedzieć czy system rozwoju wyposażenia oparty będzie o statystyki czy wszystko będzie stawać się lepsze w miarę użytkowania.
"Zaletą posiadania bardziej statycznego systemu jest to, że łatwiej zachęcić gracza do różnych stylów zabawy", napisał Brendon Holmes. "Znajdujesz coś nowego, jest potężniejsze niż to co masz... prawdopodobnie to sprawdzisz. Alternatywnie, z rzeczami które są coraz potężniejsze z upływem czasu/w miarę użytkowania... bardziej przywiązujesz się do tego, co masz. Ekwipunek taki jest częścią osobowości Twojej postaci. Wiele zależy od tego, jakie są cele progresji danego systemu. Obecnie łączymy oba style (dla różnych obszarów progresji)".
Co to oznacza? Być może chodzi o to, że pancerz będzie się rozwijał z nami, a broń będziemy musieli zdobywać/kupować coraz lepszą. Deweloperzy nie rozwinęli niestety tej konkretnej kwestii, a zatem wypada uzbroić się w cierpliwość.
W innym wpisie na łamach wspomnianego portalu Holmes zapytany został również o port dedykowany komputerom osobistym. W odpowiedzi napisał on, że deweloperzy bezustannie pracują przy wersji PC, co znaczy, że powinna ona działać należycie, zarówno jeśli chodzi o optymalizację, jak i możliwości.
Anthem trafi do sprzedaży na początku 2019 roku, na PC, PS4 oraz Xboksa One. Konkretnego terminu debiutu przedsięwzięcia jednak jeszcze nie poznaliśmy.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler