Sniper: Ghost Warrior 3 będzie grą taktyczną i strategiczną - zobacz gameplay

CI Games przygotowuje dla graczy prawdziwą taktyczną strzelankę w klimatach militarnych.

@ 26.01.2017, 17:03
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
pc, ps4, xbox one

Sniper: Ghost Warrior 3 będzie grą taktyczną i strategiczną - zobacz gameplay

Nasze CI Games zdecydowało się opublikować kolejny materiał z gry Sniper: Ghost Warrior 3, która z każdym kolejnym wideo zapowiada się coraz lepiej.

W sieci zagościło najnowsze nagranie, skupiające się na strategicznych aspektach najnowszej odsłony cyklu Ghost Warrior. Jak wynika z filmu, bohater tytułu będzie musiał nieźle kombinować, aby przetrwać w trudnych warunkach, a pomocny okaże się m.in. dron, czyli mała maszyna, która pozwoli rozejrzeć mu się po okolicy i oznaczyć wrogów. Korzystanie z tego gadżetu będzie również dobrą okazją do rozplanowania przyszłych działań i zapoznanie się z lokacją.

Beta Sniper: Ghost Warrior 3 została zaplanowana na 3 lutego, a wszyscy zainteresowani mogą wyrazić chęć uczestnictwa w zabawie - jest ona wyłącznie przeznaczona dla posiadaczy blaszaków. Sam tytuł pojawi się natomiast nie tylko na PC, ale również na konsolach PlayStation 4 oraz Xbox One.

Poniżej wspomniany filmik. Okraszono go komentarzem twórcy. Podczas seansu zwróćcie przede wszystkim uwagę na wykonanie oprawy graficznej i to, z jaką skalą otwartego świata będziemy mieli do czynienia.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosIgI123   @   19:35, 26.01.2017
Co za ludzie stworzyli tą grę i co zrobili z pracownikami City Interactive?!
1 kudosTheCerbis   @   20:34, 26.01.2017
Może to tak jak z Lords of the Fallen - nie CI robiło grę.

0 kudoslopas   @   21:31, 26.01.2017
Faktycznie bardzo ciekawie to wygląda i interesuje mnie jak w praktyce będzie wyglądało ustawianie parametrów przy strzałach ze snajperki. Czyli opcja bez drona dla ludzi chcących trochę poszaleć w trybie Warrior w grze Uśmiech Bez rozpoznania jak wygląda teren i wiedzy gdzie są przeciwnicy może być na prawdę ciekawie.
0 kudosJackieR3   @   21:33, 26.01.2017
Cytat: TheCerbis
Może to tak jak z Lords of the Fallen - nie CI robiło grę.

Znowu jakimś Niemcolom dali ? Nie chcą się przyznać.
0 kudosdabi132   @   23:30, 26.01.2017
Przydałby się w grze dalmierz laserowy do określania odległości od celu, tak jak ma to miejsce w Arma 3, albo coś na zasadzie lornetki zaznaczającej w grze przeciwników, przykład - Sniper Elite III.
0 kudoskobbold   @   07:01, 27.01.2017
Po część 2 to lepiej żeby nie pompowali zbyt mocno balona. Jak się ludzie znów rozczarują to sie okaże, że będą musieli wrócić do robienia budżetówek.
0 kudosshuwar   @   07:49, 27.01.2017
Mam pewną zagwozdkę z siłą wiatru - jakoś nie widzę przełożenia w grze: nie ważne jak mocno wieje, koleś zawsze celuje prawie w środek celu.
0 kudosJackieR3   @   08:36, 27.01.2017
Bo ma city interaktywną amunicję antywiatrową. Rozbawiony
0 kudosshuwar   @   08:42, 27.01.2017
Podoba mi się też Wasz domysł... drużyna CI została zamknięta w windzie, a w tym czasie ktoś inny im grę robił Uśmiech
0 kudosJackieR3   @   08:48, 27.01.2017
Cytat: shuwar
drużyna CI

Czyli prezes ,sekretarka ,babcia klozetowa i ochroniarz. Zadziorny
0 kudosRythmstick   @   17:09, 16.02.2017
Cytat: dabi132
Przydałby się w grze dalmierz laserowy do określania odległości od celu, tak jak ma to miejsce w Arma 3, albo coś na zasadzie lornetki zaznaczającej w grze przeciwników, przykład - Sniper Elite III.


Kiedy celujesz do kogoś ze snajperki na celowniku wyświetla Ci się odległość do twojego celu, a więc myślę, że można założyć, że masz wbudowany dalmierz w karabin, albo w lunetę. Co do oznaczania wrogów, to jest taka możliwość, za pomocą drona. Podczas bety okazał się n być bardzo przydatny, ale ja dla realizmu wyłączyłem zaznaczanie przeciwników dronem (była taka opcja w menu głównym gry) dzięki temu gra była naprawdę ciężka nawet na średnim poziomie trudności
0 kudosIgI123   @   17:21, 16.02.2017
SGW3 wygląda coraz smaczniej.
Cytat: Rythmstick
ale ja dla realizmu wyłączyłem zaznaczanie przeciwników dronem (była taka opcja w menu głównym gry) dzięki temu gra była naprawdę ciężka nawet na średnim poziomie trudności
Bardzo dobrze, oznaczanie wrogów czy widzenie przez ściany to plaga dzisiejszych skradanek.
Dodaj Odpowiedź