Dyrektor generalny Activision o priorytetach i odpowiedzialności twórców
"Jedyne co musisz robić to słuchać" - to jest recepta na kolejne udane odsłony serii Call of Duty.
Coroczny proces wydawniczy zjadł niejedną popularną markę. I to właśnie za brak widocznych zmian względem poprzednika krytykowane są kolejne odsłony marki Call of Duty. Głos w tej sprawie zabrał sam Robert "Bobby" Kotick, dyrektor generalny Activision. Jego zdaniem wszystko sprowadza się do odpowiedzialności względem odbiorców.
Zwiastun najnowszej iteracji kultowej marki, mianowicie Call of Duty: Infinite Warfare, jest drugim najbardziej nielubianym filmem na platformie Youtube. Mimo wszystko Kotick uważa, że przy każdej następnej części CoD najważniejsze są pragnienia i uznanie fanów. Na barkach producentów ciąży także ogromna odpowiedzialność, o której możecie co nieco przeczytać poniżej:
"Naszym priorytetem jest skupienie się na odbiorcach - na ogromnym rozpoznaniu i uznaniu, które publika pokłada w naszych markach oraz na naszej własnej odpowiedzialności, aby dostarczać jej innowacji. Czujemy straszliwą odpowiedzialność względem odbiorców, żeby nasze produkty były stale ekscytujące".
"Masz zrozumienie oczekiwań odbiorców. Potem bierzesz swój zainspirowany, kreatywny zespół i myślisz o tych franczyzach i o tym, co musisz stworzyć, żeby było zachwycające, zaskakujące i przyjemne dla Twoich fanów. Jedyne co musisz robić to słuchać. Nie oznacza to, że publika podsunie Ci pomysły, ale na pewno podzieli się swoimi opiniami", powiedział w wywiadzie dla Forbes.
Premiera Call of Duty: Infinite Warfare nastąpi 4 listopada na platformach: PC, PS4 oraz XOne.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler