Jak w oczach specjalistów z Digital Foundry wypada DOOM?

Czwarta odsłona serii DOOM to premiera historyczna, głównie ze względów technologicznych, bo może odświeżyć gatunek strzelanin.

@ 21.04.2016, 16:00
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
ps4, xbox one

Jak w oczach specjalistów z Digital Foundry wypada DOOM?

W sieci pojawiła się analiza jakości wykonania gry DOOM, która pojawi się na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One już w maju. Ciężko cokolwiek napisać w tym momencie o jakości merytorycznej projektu, niemniej jednak pod względem technicznym dzieło id Software zapowiada się całkiem ciekawie.

Szczególnie ze względu na jakość animacji  oraz wysoką płynność. Tytuł działa w 60 klatkach na sekundę (zarówno w multi, jak i singlu), w rozdzielczości 1080p i prezentuje wysoki poziom wykonania. Twórcy z id Software zawsze potrafili uzyskiwać niesamowity feeling strzelania (głównie z barku) w swoich grach, toteż w czwartym DOOMie nie może być inaczej. Fizyka martwych przeciwników też robi wrażenie (realistycznie upadają), a ponadto nie ma doczytywania tekstur, często występującego w nowych grach.

Kończąc przypomnę, że premiera DOOM odbędzie się już 13 maja, a w związku z tym niebawem przekonamy się, czy warto było czekać na - lekko zapomnianego - króla gatunku.


Sprawdź także:
DOOM 2016

DOOM 2016

Premiera: 13 maja 2016
PC, PS4, XBOX ONE, SWITCH

Czwarta odsłona pierwszoosobowej strzelanki osadzonej w dalekiej przyszłości, która podbiła serca graczy w 1993 roku i wielce przyczyniła się do dynamicznego rozwoju gatu...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?