Jak w oczach specjalistów z Digital Foundry wypada DOOM?
Czwarta odsłona serii DOOM to premiera historyczna, głównie ze względów technologicznych, bo może odświeżyć gatunek strzelanin.
W sieci pojawiła się analiza jakości wykonania gry DOOM, która pojawi się na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One już w maju. Ciężko cokolwiek napisać w tym momencie o jakości merytorycznej projektu, niemniej jednak pod względem technicznym dzieło id Software zapowiada się całkiem ciekawie.
Szczególnie ze względu na jakość animacji oraz wysoką płynność. Tytuł działa w 60 klatkach na sekundę (zarówno w multi, jak i singlu), w rozdzielczości 1080p i prezentuje wysoki poziom wykonania. Twórcy z id Software zawsze potrafili uzyskiwać niesamowity feeling strzelania (głównie z barku) w swoich grach, toteż w czwartym DOOMie nie może być inaczej. Fizyka martwych przeciwników też robi wrażenie (realistycznie upadają), a ponadto nie ma doczytywania tekstur, często występującego w nowych grach.
Kończąc przypomnę, że premiera DOOM odbędzie się już 13 maja, a w związku z tym niebawem przekonamy się, czy warto było czekać na - lekko zapomnianego - króla gatunku.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler