Patch dla Firewatch poprawia optymalizację

Mniej więcej przed tygodniem pisaliśmy o tym, że twórcy Firewatch starają się zoptymalizować grę w wersji przeznaczonej dla konsoli PlayStation 4.

@ 19.02.2016, 09:38
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps4

Patch dla Firewatch poprawia optymalizację

Mniej więcej przed tygodniem pisaliśmy o tym, że twórcy Firewatch starają się zoptymalizować grę w wersji przeznaczonej dla konsoli PlayStation 4. Łatka, przy której dłubali została już udostępniona poprzez PlayStation Network, a poniżej znajdziecie listę elementów, na które wpływa.

  • Poprawiono renderowanie cieni oraz elementów otoczenia, co powinno zlikwidować pojawiające się tekstury.
  • Zmieniono sposób wczytywania danych do pamięci, co powinno wykluczyć ładowanie się elementów przed graczem.
  • Unity poprawiło błąd, który powodował zawieszanie się w trakcie wczytywania scen.
  • Wiele fragmentów, w których spadała płynność animacji już nie istnieje.
  • Automatyczne zapisy są rzadsze, to one bowiem powodowały problemy z animacją.
  • Wyeliminowano miejsca, w których gracz mógł utknąć.
  • Wyeliminowano błędy, które mogły przerwać wykonywane zadanie.

Mimo że aktualizacja naprawia sporo błędów, deweloperzy, Campo Santo, obiecują, że jeszcze nie skończyli. W planie mają aktualizację gry do najnowszej wersji silnika Unity oraz dodanie zupełnie nowych napisów. Niestety nie mają jeszcze żadnych konkretów, jeśli chodzi o dzień premiery kolejnej aktualizacji.


Sprawdź także:
Firewatch

Firewatch

Premiera: 09 lutego 2016
PC, PS4, XBOX ONE

Firewatch to debiutancki projekt Campo Santo - studia z San Francisco, złożonego z byłych twórców The Walking Dead i Mark of the Ninja.Gra opowiada o losach Henry'ego, kt...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?