Patch dla Firewatch poprawia optymalizację
Mniej więcej przed tygodniem pisaliśmy o tym, że twórcy Firewatch starają się zoptymalizować grę w wersji przeznaczonej dla konsoli PlayStation 4.
Mniej więcej przed tygodniem pisaliśmy o tym, że twórcy Firewatch starają się zoptymalizować grę w wersji przeznaczonej dla konsoli PlayStation 4. Łatka, przy której dłubali została już udostępniona poprzez PlayStation Network, a poniżej znajdziecie listę elementów, na które wpływa.
- Poprawiono renderowanie cieni oraz elementów otoczenia, co powinno zlikwidować pojawiające się tekstury.
- Zmieniono sposób wczytywania danych do pamięci, co powinno wykluczyć ładowanie się elementów przed graczem.
- Unity poprawiło błąd, który powodował zawieszanie się w trakcie wczytywania scen.
- Wiele fragmentów, w których spadała płynność animacji już nie istnieje.
- Automatyczne zapisy są rzadsze, to one bowiem powodowały problemy z animacją.
- Wyeliminowano miejsca, w których gracz mógł utknąć.
- Wyeliminowano błędy, które mogły przerwać wykonywane zadanie.
Mimo że aktualizacja naprawia sporo błędów, deweloperzy, Campo Santo, obiecują, że jeszcze nie skończyli. W planie mają aktualizację gry do najnowszej wersji silnika Unity oraz dodanie zupełnie nowych napisów. Niestety nie mają jeszcze żadnych konkretów, jeśli chodzi o dzień premiery kolejnej aktualizacji.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler