Ubisoft twierdzi, że The Crew nie powieli błędów Assassin's Creed: Unity
Na tę chwilę Ubisoft nie widnieje w gronie najbardziej lubianych wydawców. Problemy związane z Assassin's Creed: Unity zraziły sporą liczbę graczy do francuskiej firmy.
Klocu @ 28.11.2014, 16:57
pc, xbox 360, ps4, xbox one
Na tę chwilę Ubisoft nie widnieje w gronie najbardziej lubianych wydawców. Problemy związane z Assassin's Creed: Unity zraziły sporą liczbę graczy do francuskiej firmy. Czy grudniowa premiera The Crew również będzie obfitowała w słabą optymalizację, glitche i inne zawiłości?
Producenci twierdzą, że możemy spać spokojnie. Dziennikarzom TheMetropolist udało się porozmawiać z Serkanem Hasanem, głównym projektantem tego wyścigowego tytułu. Wyraził on całkowitą pewność w kwestii stabilnego działania gry i jego zdaniem ekipa twórców zrobiła wszystko, aby The Crew zanotowało sukcesywny start.
"Przy The Crew wykorzystaliśmy zalety wynikające z długoterminowego programu beta testów, zaprojektowanego specjalnie z myślą o zbliżeniu infrastruktury produkcji jak najbliżej rzeczywistej sytuacji, kiedy tysiące ludzi z całego świata gra w tym samym czasie."
"Spędziliśmy trochę czasu z grą i bez wątpienia działała ona bardzo stabilnie. Jednakże dziesięć tysięcy beta testerów, a setki tysięcy osób grających po wypuszczeniu tytułu, to dwie różne rzeczy. W dzisiejszych czasach wypuszczenie każdej produkcji online niesie ze sobą możliwość wystąpienia błędów, ale mam nadzieje, że wszyscy będą zachęceni naszym otwartym podejściem" - powiedział.
Premiera The Crew już w przyszłym tygodniu.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler