E3 '14: GTA V na PC, PS4 i Xbox One to wyższa rozdzielczość, zwiększony poziom detali i ulepszony model zniszczeń
Długo czekaliśmy na zapowiedź Grand Theft Auto V na PC, PS4 i Xbox One i choć niektórzy zaczęli wątpić w debiut gry na blaszakach, to Rockstar finalnie nie zawiódł, potwierdzając port na inne platformy.
Dirian @ 10.06.2014, 18:43
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
pc
Długo czekaliśmy na zapowiedź Grand Theft Auto V na PC, PS4 i Xbox One i choć niektórzy zaczęli wątpić w debiut gry na blaszakach, to Rockstar finalnie nie zawiódł, potwierdzając port na inne platformy. Jednocześnie poznaliśmy kilka szczegółów na temat usprawnień, jakich doczeka się gra.
"Grand Theft Auto V w pełni wykorzysta moc drzemiącą w komputerach PC i konsolach nowej generacji. Ulepszenia są znaczne i dotyczą wyższej rozdzielczości, poziomu detali, natężenia ruchu ulicznego, dłuższego dystansu renderowania obiektów, zmian w sztucznej inteligencji, nowej fauny, wyglądu wody oraz efektów pogodowych i modelu zniszczeń" - głosi informacja prasowa, podesłana przez Cenege, lokalnego wydawcę gry.
W ulepszonym Grand Theft Auto V nie zabraknie oczywiście modułu Online, który pojawi się wraz z całą, wydaną dotychczas zawartością, regularnie uzupełnianą przez Rockstar po premierze na PS3 i X360. Możemy spodziewać się więc wszystkich dostępnych wcześniej dodatków.
Warto przypomnieć, że tytuł zaoferuje możliwość zaimportowania postaci z trybu sieciowego, więc jeżeli posiadacie takową na PlayStation 3 / Xboksie 360, to będziecie mogli przerzucić ją do PC, PlayStation 4 lub Xboksa One. Co ciekawe, w wersji na PC dostępny będzie edytor wideo, pozwalający na tworzenie rozbudowanych materiałów prosto z gry.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler