Co zmienił Ubisoft w Watch_Dogs dzięki opóźnieniu premiery gry
W sieci krążą teorie spiskowe, wedle których Ubisoft opóźnił datę premiery Watch_Dogs po to, aby zmienić rozgrywkę oraz szereg elementów, które po prostu nie działały tak, jak powinny.
bigboy177 @ 22.05.2014, 16:08
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps3, xbox 360, wiiu, ps4, xbox one
W sieci krążą teorie spiskowe, wedle których Ubisoft opóźnił datę premiery Watch_Dogs po to, aby zmienić rozgrywkę oraz szereg elementów, które po prostu nie działały tak, jak powinny. Jak jednak twierdzi dyrektor kreatywny, nic takiego nie miało miejsca.
Jonathan Morin, podczas rozmowy z ekipą MCV, powiedział, że dodatkowy czas posłużył głównie temu, aby usunąć drobne błędy i doszlifować doznania. Główne założenia tytułu działały jak należy i w żaden sposób nie zostały one zmodyfikowane.
"Nie opóźniliśmy gry, aby ją zmienić. Chcieliśmy po prostu dostarczyć doświadczenie, a nie jakąś fantazję. Zaczęliśmy czuć, że musimy iść na łatwiznę aby trafić na premierę, dlatego zdecydowaliśmy się na opóźnienie, abyśmy mogli wykorzystać nasz plan A, a nie plan B".
Aby nie być tym razem gołosłownym, Morin przytoczył nawet przykład tego, co uległo zmianie i w jaki sposób.
"Przykładem niech będzie system celowania. Zdaliśmy sobie sprawę, że czasem pojawiają się sytuacje, gdzie na ekranie widać kilka elementów do hackowania, blisko siebie, a wtedy system selekcji nie radził sobie zbyt dobrze" - wyjaśnia rozmówca.
"Zauważyliśmy też, że bardziej doświadczeni gracze robili sekwencje hackowania, które nie dawały wystarczająco satysfakcjonujących efektów. To nie były nowe rzeczy, ale systemy, które się ze sobą nie zazębiały zbyt dobrze w niektórych sytuacjach".
"Jako że chcieliśmy aby kreatywne granie było odpowiednio nagradzane, musieliśmy pchnąć grę i rozważyć sposób na to, jak naprawić jedne elementy, nie psując innych, dlatego nie od razu opublikowaliśmy nową datę".
Może wreszcie zakończy to wszelkie spekulacje. Myślę, że pomogą w tym pewnie recenzje, które ukażą się już 27 maja, czyli w dniu premiery gry. Naszego tekstu także wówczas się spodziewajcie.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler