Titanfall zadziała w rozdziałce 792p na Xbox One

Beta Titanfall, która uruchomiona została w zeszłym miesiącu na PC i Xbox One, dostarczyła sporo pozytywnych wrażeń, choć nie każdemu podobało się, że tytuł śmiga w rozdzielczości zaledwie 792p na konsoli od Microsoftu.

@ 10.03.2014, 16:46
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
xbox one

Titanfall zadziała w rozdziałce 792p na Xbox One

Beta Titanfall, która uruchomiona została w zeszłym miesiącu na PC i Xbox One, dostarczyła sporo pozytywnych wrażeń, choć nie każdemu podobało się, że tytuł śmiga w rozdzielczości zaledwie 792p na konsoli od Microsoftu. Niestety, w wersji premierowej nic się w tej kwestii nie zmieni.

Początkowo twórcy celowali w uzyskanie nieco wyższej rozdziałki, bowiem 900p, ale, jak donoszą przedstawiciele Respawn Entertainment, nie udało się.

"Przeprowadzaliśmy eksperymenty z wyższą i niższą rozdzielczością. Jedno z ciekawszych rozwiązań to zmniejszenie wykorzystania pamięci eSRAM, próbowaliśmy więc zrezygnować ze sprzętowego wygładzania MSAA na rzecz FXAA, by zmniejszyć rozmiar renderowanych scen" - mówi Richard Baker, inżynier oprogramowania, w rozmowie z serwisem Eurogamer.

"Będziemy nadal eksperymentować. Celem jest 1080p bez wygładzania krawędzi lub 900p z FXAA. Próbujemy to zoptymalizować... Nie chcemy z niczego rezygnować kosztem wyższej rozdzielczości. Nie jesteśmy więc zadowoleni z obecnej sytuacji, cały czas nad tym pracujemy. W dniu premiery nic jednak się nie zmieni. Najpewniej opublikujemy łatkę po wydaniu gry. Postaramy się zwiększyć rozdzielczość w przyszłości" - dodaje.

Titanfall zadziała w rozdziałce 792p na Xbox One
Mimo że Titanfall nie prezentuje zniewalającej oprawy wizualnej, a tekstury, nie oszukując się, są po prostu średnie, to Respawn Entertainment dołącza do grona ekip, które nie potrafią zaoferować na Xbox One rozgrywki w rozdzielczości Full HD, przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniej ilości detali i wygładzania krawędzi. Oczywiście nie ma co panikować, bowiem tytuł na nowym Xboksie nadal pozostaje bardzo grywalny i wygląda nieźle, lecz ciężko nie odnieść wrażenia, że coś tutaj jest po prostu nie tak, jak być powinno.

Sprawdź także:
Titanfall

Titanfall

Premiera: 11 marca 2014
PC, XBOX 360, XBOX ONE

Titanfall to debiutancka produkcja studia Respawn Entertainment utworzonego przez byłych pracowników Infinity Ward. Tytuł przeznaczony jest głównie do rozgrywek multiplay...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosJ3DAJ   @   17:20, 10.03.2014
To skoro mają dylemat, to niech dadzą opcje w ustawieniach graficznych.

1080p bez wygładzania
900p z FXAA itd.

Wtedy każdy sobie sam wybierze co woli.
0 kudosbalic87   @   09:28, 21.03.2014
jestem ciekawy jak bedzie wygladala wersja na stara konsole microsoftu, gra zostanie wydana z miesiecznym opoznieniem i jestem ciekawy czy przez ten czas uda im sie cos ulepszyc ...