Thief 4 zmierza w stronę konsol następnej generacji? Wypłynęły pierwsze screeny!

Wygląda na to, że w Square Enix ktoś dał ciała i w sieci pojawiły się kolejne informacje, jak również screeny, z gry Thief 4.

@ 05.03.2013, 17:20
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps3, xbox 360, ps4

Thief 4 zmierza w stronę konsol następnej generacji? Wypłynęły pierwsze screeny!

Wygląda na to, że w Square Enix ktoś dał ciała i w sieci pojawiły się kolejne informacje, jak również screeny, z gry Thief 4. Nie wiemy oczywiście, czy mamy do czynienia z plotkami, czy faktycznie jest coś na rzeczy. Mimo wszystko, to co zebraliśmy zapowiada się bardzo ciekawie.

Z przecieku wynika, że Thief 4 będzie zatytułowany po prostu Thief, a w związku z tym, można się spodziewać, że będzie to swego rodzaju restart sagi. Produkcja zmierza w stronę konsol następnej generacji (o czym zresztą wcześniej spekulowano), jak również komputerów PC, a jej premiera powinna nastąpić w 2014 roku. Proces dewelopingu trwa podobne od czterech lat, pierwotnie jednak tytuł powstawał na konsole obecnej generacji. W zeszłym roku zdecydowano, że wypada przeskoczyć na PlayStation 4 oraz kolejnego Xboxa.

Co ciekawe, więcej konkretów ma się pojawić jeszcze dzisiaj, za sprawą magazynu Game Informer, a teraz zerknijcie na zamieszczone w niniejszej wiadomości oraz w naszej galerii screeny. Osobom, które wcześniej nie miały okazji, polecam też zerknięcie na rzekomy zwiastun gry, który jakiś czas temu trafił do sieci.

Thief 4 zmierza w stronę konsol następnej generacji? Wypłynęły pierwsze screeny!

Thief 4 zmierza w stronę konsol następnej generacji? Wypłynęły pierwsze screeny!

Thief 4 zmierza w stronę konsol następnej generacji? Wypłynęły pierwsze screeny!

Thief 4 zmierza w stronę konsol następnej generacji? Wypłynęły pierwsze screeny!

Sprawdź także:
Thief

Thief

Premiera: 25 lutego 2014
PC, PS4, XBOX 360, XBOX ONE, PS3

Thief 4 to kolejna odsłona znanego cyklu skradanek, której głównym bohaterem jest złodziej o imieniu Garrett. Facet zawsze wpada w jakieś tarapaty, przebywając w miejscu,...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosHeji   @   18:11, 05.03.2013
Bardzo fajnie. Długo czekałem na jakieś informacje o następnej części Thiefa. Nie mogę się już doczekać nowej porcji informacji! Trzymam kciuki za tą grę. Po Deus Ex'ie HM mam naprawdę wielkie oczekiwania i raczej też nie mam się o co martwić - ale screeny są troszkę za jasne, mam nadzieję że nie będzie aż tak jasno w finalnym produkcie. Podoba mi się też to, że Garrett ma teraz zakrytą twarz - naprawdę ciekawy pomysł. A co sądzi reszta userów o tym zabiegu? Na razie o niczym innym w sumie nie możemy dyskutować. Dopiero jak pojawi się więcej informacji i może jakiś trailer, to będzie wiadomo w jakim kierunku idzie nowy Thief. No nic, trzymam kciuki Szczęśliwy.
0 kudoszbychu5511   @   18:30, 05.03.2013
Ciekawie się zapowiada nigdy nie grałem w serie Thief , jestem ciekaw co z tego wyniknie oby była godna uwagi .
0 kudosOmen94   @   19:11, 05.03.2013
tez nigdy nie grałem w Thief bo nie lubię tej gry,ale moze zagram w Thief 4 jak będę miał czas i ochotę Uśmiech zobaczymy co z tego będzie,
0 kudospawelecki96   @   20:13, 05.03.2013
Coś ostatnio modne te restarty: DMC, Tomb Raider, Thief (prawdopodobnie)... Szkoda, że nie ma już nowych pomysłów i dostajemy "odgrzewane kotlety", nie mniej jednak czekam na tą grę. Lubię Thief'a, a już szczególnie Deadly Shadows. Jeśli nowa część będzie utrzymana w tym klimacie to będę szczęśliwy Szczęśliwy
0 kudosfreddiebulsara   @   21:06, 05.03.2013
Czy jest opcja gry z widokiem z trzeciej osoby???
0 kudospawelecki96   @   21:34, 05.03.2013
W Thief gra się z perspektywy trzeciej osoby. Widok pierwszoosobowy jest np kiedy strzelasz z łuku i przybliżasz sobie obraz żeby dokładniej wycelować. Widok oczyma Garreta był chyba jeszcze kiedy używamy jego mechanicznego oka (pełni funkcję lunety). Poza tym masz widok trzecioosobowy.
0 kudosgregory16mix   @   22:04, 05.03.2013
Wygląda ciekawie, aczkolwiek grafika nieco z tyłu za innymi grami. I mam wrażenie, że gra idzie ku większej ilości akcji niż skradania się.
0 kudospawelecki96   @   22:34, 05.03.2013
Cytat: gregory16mix
I mam wrażenie, że gra idzie ku większej ilości akcji niż skradania się.
Dlaczego? Na pierwszym screenie Garret wychyla się zza rogu (skradanie), potem ukryty w cieniu celuje z łuku (akcja), następnie wciąga się po linie na ścianie jakiegoś budynku (skradanie; przecież mógłby wejść frontowymi drzwiami Dumny jak Corvo w Dishonored) i na końcu podwiesza się na linie niezauważony przez strażników w dole (skradanie). Nie miałbym nic przeciwko gdyby zrobiono dwie drogi w grze - dla terminatora i tajniaka - chociaż akurat Thief należał do tych skradanek, gdzie zbrojne wystąpienie było niemal niemożliwe Szczęśliwy Zobaczymy, co z tego wyjdzie, ale jestem dobrej myśli.
0 kudosHeji   @   23:26, 05.03.2013
Cytat: pawelecki96
W Thief gra się z perspektywy trzeciej osoby. Widok pierwszoosobowy jest np kiedy strzelasz z łuku i przybliżasz sobie obraz żeby dokładniej wycelować. Widok oczyma Garreta był chyba jeszcze kiedy używamy jego mechanicznego oka (pełni funkcję lunety). Poza tym masz widok trzecioosobowy.


No nie bardzo. W sensie mówisz prawdę, ale nie do końca ; ). W Thiefie 1 i 2 był TYLKO widok FPP (pierwszoosobowy) w czasach kiedy wychodziła część pierwsza i druga Thief był bardzo rewolucyjny jeśli chodzi o widok pierwszoosobowy, bo było widać ręce i nogi postaci i można było w każdej chwili obserwować kończyny postaci, bo zawsze były widoczne, a nie np. jak w starszych Call of Duty np. gdzie jak spojrzało się w dół, to nie było nóg xD. W części 3, czyli Deadly Shadows dopiero wprowadzono widok TPP (trzecioosobowy), ale i tak widok FPP dalej był obecny i w tej części i chyba był najbardziej dopracowany, sam TPP już mniej. I dopiero podczas grania w część 3 z widokiem TPP działo się tak jak opisujesz : ). Muszę dodać, że w sumie Deadly Shadows jest moją ulubioną częścią z serii Thief'a. Mam do niej sentyment, bo grałem w tą część jako pierwszą z całej serii. Inni hardcorowi fani Thief'a skreślali tą część, bo była podzielona na mniejsze levele i było troszkę wczytywania (gra wychodziła na 1 Xboxa też poza PC pewnie dlatego), no i nie było strzał z linami, tylko rękawice do wspinaczki, ale ja uważam że to głupota, ja przymknąłem na to oko - no bez przesady żeby przez to okrzyknąć tę grę beznadziejną. Imho, Deadly Shadows jest grą bardzo mocno niedocenioną i dla mnie w sumie to jest najlepsza część całej serii Thief'a. Nie wiem może z sentymentu też... Ale nie, no mam solidne podstawy żeby tak twierdzić. Kto nie grał, niech zagra i przymknie oko na wielkość leveli i wczytywanie, bo gra przednia - DS jeszcze się tak mocno nie zestarzał.

Szczerze chciałbym zobaczyć coś takiego właśnie jak ulepszony DS. Tzn. bez małych leveli i ciągłego wczytywania. Ale ze wszystkim, co w DSie było dosłownie miażdżące, czyli fabuła, klimat i jeszcze raz klimat i gameplay, no i rozbudowany świat: steampunk, średniowiecze, industrializacja, magia (w małych ilościach, ale ciągle magia) i w ogóle dużo historii samego świata, pamiętam jak mnie ta gra wciągnęła cholernie mocno i wessał mnie ten świat Thiefa, naprawdę ciekawe uniwersum. Sam DS miał genialny soundtrack i w sumie jeden z najstraszniejszych leveli w historii gier... Shalebridge Cradle - czyli połączenie sierocińca ze szpitalem dla psychicznie chorych z genialnym OSTem i udźwiękowieniem i samym projektem levelu ten level po prostu miażdżył i miażdży do teraz wg. mnie Szczęśliwy. Oczywiście miło by było żeby nowy Thief zachował też elementy ze starszych części, taki lekki powrót do korzeni też, co by każdy był zadowolony i hardcorowi fani i nie tylko xD. Wgl. w samym Thiefie DS brakowało mi przemykania po dachach budynków w miastach w sensie coś tam było pamiętam, ale strasznie mało. Liczę na więcej w nowej części Thiefa. I ciekawi mnie soundtrack, tam podobno ma być ten dynamiczny silnik dźwięku specjalny, co sam muzykę generuje i udźwiękowienie levelu... Nie wiem czy to do końca dobry pomysł, w sumie nawet nie widziałem tego w akcji - nie mam co oceniać, zobaczymy jak jakieś materiały wyjdą. No i wtedy się dowiemy czy w ogóle użyli tego silnika... Bo nie powiedziane, że jednak go użyli, nie było przecież żadnych konkretnych informacji do teraz tylko " mini przecieki", a do tego plotki. Szczerze może mi brakować Eric'a Brosius'a, ten pan naprawdę potrafił uchwycić klimat Thief'a w swojej muzyce. No nic, zobaczymy Dumny

Ano i oczywiście Thief bez Stephen'a Russell'a, to nie Thief. Lepiej żeby Garrett przemówił swoim klasycznym głosem... Bo inaczej zaliczą klapę. Pamiętacie cyrk z Hitman Absolution i David'em Bateson'em? Tu by było podobnie... I mam nadzieję, że nie będzie, że od razu usłyszymy Russell'a na pierwszych trailerach z nowego Thiefa.
0 kudosgregory16mix   @   23:37, 05.03.2013
Cytat: pawelecki96
następnie wciąga się po linie na ścianie jakiegoś budynku
Zjeżdza na linie. I myślisz, że co zrobi. Załatwi strażników na moje oko. To tylko spekulacje, ale mam złe przeczucia.
0 kudosHeji   @   23:45, 05.03.2013
Hmm... Wolałbym żeby nie było takich elementów. Garrett to nie Sam Fisher żeby rozwalić 2 czy 3 przeciwników (i może nawet więcej) w iście Bourne'owskim stylu. Garrett nigdy nie był jakiś przesadnie silny w walce w zwarciu, co prawda przeszedł jakieś tam szkolenie na Strażnika i walczyć mieczem umiał - pewnie w walce 1 na 1 wygrałby z większością przeciwników (ale nie ze wszystkimi), no ale też rambo nie był. W starych częściach Thiefa i nawet w DSie struganie wielkiego twardziela na nic się zdawało raczej, bo każdy mógł Cię ubić - fakt jak się naprawdę natrudziłeś to ubiłeś strażnika tego 1 strażnika w walce 1 na 1, ale lepiej było właśnie się podkradać i ogłuszać czy wymijać przeciwników, fakt zabić też można było - ale należy pamiętać, że Garrett to ZŁODZIEJ, a nie skrytobójca i ja grałem jak złodziej, co naprawdę pozwalało mi się wczuć w klimat gry. Nawet w tutorialu w DSie, jak zmuszonym było się wejść do pomieszczenia ze strażnikiem co by skutkowało starciem ze strażnikiem, to twórcy narzucili Ci żeby go oślepić bombą i uciec - a nie żeby z nim walczyć, bo jakąś tam szansę się miało, ale ogólnie nikłą.
0 kudosKreTsky   @   00:07, 06.03.2013
UP: Ale zes sie rozpisal :O

Moim zdaniem to by wyszlo na dobre, gdyby gra wyszla na next-geny. Chociaz z drugiej strony jezeli byla robiona dluzszy czas pod obecne konsole to moze wyjsc sredniak techniczny. Ale trzeba miec nadzieje ze bedzie to odrodzenie marki na poziomie Tomb Raidera albo i lepsze.
0 kudosgregory16mix   @   00:12, 06.03.2013
Cytat: Heji
Garrett to nie Sam Fisher
Prawdziwy Sam Fisher też woli po cichu przejść obok Dumny
0 kudosFox46   @   01:15, 06.03.2013
Gra na pewno będzie dobra, no a sam Garett nie używa siły screeny zapowiadają się super.
0 kudospscorpio   @   12:56, 07.03.2013
Grafiki super, mam nadzieję, że będzie okazja przy grze bawić się tak dobrze, jaką frajdę sprawił mi Thief: DS. Wspominam ten tytuł bardzo dobrze, pomimo że grałem już dobrych parę lat temu, to atmosfera gry tak wciągała, że do teraz pamiętam większość momentów z gry Uśmiech
Dodaj Odpowiedź