Pierwsza część Assassin's Creed mogła mieć tryb współpracy
Ciekawe wieści dochodzą do nas od Philippe Bergeron - dyrektora misji w grze Assassin's Creed III. Podczas rozmowy z ekipą OXM, powiedział on, że pierwsza część serii Assassin's Creed mogła mieć sporych rozmiarów komponent, umożliwiający zabawę w kooperacji.
bigboy177 @ 04.02.2013, 15:54
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps3, xbox 360
Ciekawe wieści dochodzą do nas od Philippe Bergeron - dyrektora misji w grze Assassin's Creed III. Podczas rozmowy z ekipą OXM, powiedział on, że pierwsza część serii Assassin's Creed mogła mieć sporych rozmiarów komponent, umożliwiający zabawę w kooperacji. Niestety został on usunięty.
"Zanim wiedzieliśmy o historii Desmonda oraz o Animusie, mieliśmy ogromny tryb współpracy. Ale stał się on po prostu zbyt trudny do wykonania: silnik go nie wspierał, a oprócz tego sama rozgrywka zaczęła tracić sens." - powiedział Philippe.
"Co-op był jedną z tych dużych rzeczy, które były na początku, ale w miarę progresji przestawały pasować do reszty. Dla nas był on częścią kampanii dla jednego gracza. Chcieliśmy umożliwić wskakiwanie i wyskakiwanie z gry w dowolnym momencie, lecz ostatecznie, biorąc pod uwagę fabułę oraz założenia Animusa, przestał on mieć prawo bytu."
W sumie trochę prawdy w tym jest, wszak ciężko byłoby wytłumaczyć Animus przetwarzający wspomnienia dwóch różnych osób i dodatkowo, synchronizujący je w taki sposób, że rozgrywają się w tym samym momencie. Co zresztą potwierdza Pan Bergeron.
"Nie było sposobu na to, aby nadać realny kształt trybowi multi, tudzież współpracy, w przypadku wspomnień przodków. Twój przodek żył swoje życie w określony sposób, więc zakładanie wielu różnych rozgałęzień fabularnych albo równoległych wątków stwarzało paradoks, nie pasowało do reszty."
A wy jak myślicie, dałoby się to jakoś zrobić, czy nie bardzo? Może macie jakiś konkretny pomysł jak ugryźć tak skomplikowany problem?
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler