Pozostawanie w cieniu to podstawa rozgrywki w Splinter Cell: Blacklist!
Wiele jest przykładów na to, jak dana seria, z biegiem czasu, zmienia swój styl, celując w szerszego odbiorcę, tym samym odcinając się od swoich korzeni oraz fanów.
juve @ 14.12.2012, 10:37
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
Patryk "juve" Jankowski
pc, ps3, xbox 360
Wiele jest przykładów na to, jak dana seria, z biegiem czasu, zmienia swój styl, celując w szerszego odbiorcę, tym samym odcinając się od swoich korzeni oraz fanów. Taka, można powiedzieć, choroba naszych czasów, z którą od jakiegoś momentu również zmaga się Sam Fisher, bohater Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist.
Do sieci trafił właśnie kolejny filmik, z ramienia Ubisoftu, którego tytuł to Kierunek artystyczny. Scott Lee, dyrektor artystyczny, wyjaśnia w nim rolę, jaką w serii odgrywa cień. Od początków słynnej marki ten właśnie aspekt był kluczowy, stał się wręcz etykietką produktu. Tym razem będzie podobnie. Scott wyjaśnia, że nacisk na odpowiednio realistyczne cieniowanie, to nacisk na elementy stealth, a co za tym idzie, powrót do korzeni. Na wideo widać, że silnik graficzny, jak i opracowane oświetlenie, stoją na bardzo wysokim poziomie. Autentyczność i dynamika, to ambicje Ubi, przyznaje Lee, który uważa, że nie ilość amunicji się liczy, a spryt i przewaga na polu bitwy. Cienie są tą przewagą, którą cechować ma się Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist.
"Dynamiczne oświetlenie, generalnie, mrok to etykietka serii. Praktyka chowania się w ciemnościach jest z nami od początku. To ma bezpośredni wpływ na grafikę, klimat, rozgrywkę i zachowanie gracza. Mam na myśli to, że gdy Sam chowa się w cieniu, ma autentyczną przewagę nad przeciwnikiem, a gdy się z niego wyłania, to koniec dla oponenta. Naszym zadaniem, mając na uwadze fakt, że mrok zawsze odgrywał główną rolę, jest zrobienie kroku naprzód, aby rozgrywka oferowała jeszcze więcej autentyzmu."
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler