A nowa gra Obsidian Entertainment to... Project Eternity
Spekulacje wreszcie można zakończyć. Studio Obsidian Entertainment postanowiło wreszcie zdradzić nieco szczegółów na temat swojego kolejnego projektu, tego, który w ostatnim czasie promowały enigmatyczne hasła na ich stronie głównej oraz równie tajemniczy licznik.
bigboy177 @ 15.09.2012, 11:05
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc
Spekulacje wreszcie można zakończyć. Studio Obsidian Entertainment postanowiło wreszcie zdradzić nieco szczegółów na temat swojego kolejnego projektu, tego, który w ostatnim czasie promowały enigmatyczne hasła na ich stronie głównej oraz równie tajemniczy licznik. Ku lekkiemu zaskoczeniu, nie będzie to ani kolejna odsłona Knights of The Old Republic, ani The Elder Scrolls Online, ani żadna znana i lubiana marka, w formie kontynuacji, rzecz jasna. Zamiast tego, ekipa odpowiedzialna m.in. za Fallout New Vegas postanowiła zebrać pieniążki na coś zupełnie nowego.
Ku temu celowi odpalili profil na słynnym w ostatnim czasie Kickstarterze i proszą ludzi aby wsparli ich okrągłą sumką 1.1 miliona zielonych. Kwota ta posłuży do opracowania gry zatytułowanej Project Eternity - produkcji z gatunku RPG, która swymi korzeniami sięgać ma do takich tuzów wirtualnej rozrywki jak Baldur's Gate, Icewind Dale i kilku innych. Co ciekawe, w momencie pisania tej wiadomości, gracze spragnieni nowych wrażeń wsparli projekt sumą przekraczającą 800 tyś zielonych, a zatem możemy być spokojni o to, że produkcja rzeczywiście powstanie. Tym bardziej, że do zakończenia akcji "inwestycyjnej" pozostało jeszcze 31 dni.
A teraz słów kilka na temat samej gry. Project Eternity skupi swoją fabułę wokół jednego głównego bohatera oraz jego kompanów. Akcja przeniesie nas do świata równie porywającego, co ten z Baldur's Gate. Walka będzie wciągająca przynajmniej tak bardzo jak w Icewind Dale, natomiast tematyka przedstawionej fabuły nawiąże swoją dojrzałością do Planescape: Torment.
System walki stanowił będzie połączenie bojów w czasie rzeczywistym, z aktywną pauzą, dzięki czemu możliwe będzie ciągłe koordynowanie ataków i wybieranie zdolności specjalnych. Jak na moje, będzie to coś podobnego do rozwiązania zastosowanego w pierwszej odsłonie Dragon Age. Świat ma być przepełniony niesamowitymi lokacjami, wręcz zachęcającymi do eksploracji. Rozpoczynając zabawę stworzymy jednego głównego bohatera, a w miarę progresji znajdziemy kompanów, którzy wspomogą nas w tej niezwykle niebezpiecznej, acz ekscytującej przygodzie.
Obsidian zapowiada też bogaty system dialogów, który pozwoli dokonywać w grze wyborów moralnych. Te natomiast wpłyną na przebieg rozgrywki, kreując otaczający gracza świat. Celem studia jest zbudowanie czegoś świeżego i nowego, ale jednocześnie przypominającego stare, dobre czasy.
Ja jestem na tak, mam już dość ciągle tej samej odmóżdżającej papki i zagrałbym w jakieś naprawdę ambitne RPG. A wy? Dajcie znać w komentarzach.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler