Nowy gameplay ze Splinter Cell: Blacklist udowadnia, że gra wciąż jest skradanką

Od kilku dni skradankowy świat żyje zapowiedzią Metal Gear Solid: Ground Zeroes, więc nic dziwnego, że Ubisoft postanowiło odpowiedzieć Konami, publikując kolejny filmik przedstawiający Splinter Cell: Blacklist - "tą drugą" i nieco bardziej realistyczną serię promującą pozostawanie w ukryciu.

@ 01.09.2012, 10:52
Bartek "bat2008kam"
pc, ps3, xbox 360

Nowy gameplay ze Splinter Cell: Blacklist udowadnia, że gra wciąż jest skradanką

Od kilku dni skradankowy świat żyje zapowiedzią Metal Gear Solid: Ground Zeroes, więc nic dziwnego, że Ubisoft postanowiło odpowiedzieć Konami, publikując kolejny filmik przedstawiający Splinter Cell: Blacklist - "tą drugą" i nieco bardziej realistyczną serię promującą pozostawanie w ukryciu. Co czeka na nas na poniższym video? Siedem minut czystego zapisu z rozgrywki. Sam Fisher daje radę, podobnie zresztą jak i materiał, udowadniający, że każdą z misji będzie można przejść na dwa całkowicie różne sposoby. W pewnym momencie w prawym rogu pojawia się krótki film przedstawiający metodę "na Rambo", która jest co prawda szybsza i efektowniejsza, ale dostarcza znacznie mniej satysfakcji.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosdenilson   @   10:58, 01.09.2012
Przez ten widok jakby rentgenowski rozgrywka staje się mocno ułatwiona. I czemu Fisher chodzi cały czas ze spluwą w ręce?
0 kudosguy_fawkes   @   11:24, 01.09.2012
Czyżbym w 6:11 słyszał kawałek pożyczony z Legacy of Kain: Soul Reaver?
Jest dużo lepiej, niż w Conviction, ale to nadal nie jest to, co kiedyś tak frapowało. Nowe gogle (rozwinięcie sonarowych z Conviction) są przesadzone, zaś ilość możliwych interakcji została zmniejszona - albo kogoś zabijasz, albo omijasz. A gdzie przesłuchania? Wyciąganie istotnych informacji dotyczących lokacji? Gadżety? Wreszcie - gdzie małpka?!
No tak, małpki nie będzie bo nie ma Ironside'a i Baki pewnie też nie.
0 kudosdenilson   @   11:29, 01.09.2012
@UP Szkoda właśnie tej zubożałej interakcji i legendarnej właśnie małpki.
0 kudosFox46   @   11:52, 01.09.2012
Cytat: guy_fawkes
Czyżbym w 6:11 słyszał kawałek pożyczony z Legacy of Kain: Soul Reaver?
Jest dużo lepiej, niż w Conviction, ale to nadal nie jest to, co kiedyś tak frapowało. Nowe gogle (rozwinięcie sonarowych z Conviction) są przesadzone, zaś ilość możliwych interakcji została zmniejszona - albo kogoś zabijasz, albo omijasz. A gdzie przesłuchania? Wyciąganie istotnych informacji dotyczących lokacji? Gadżety? Wreszcie - gdzie małpka?!
No tak, małpki nie będzie bo nie ma Ironside'a i Baki pewnie też nie.


Bo we wcześniejszych Splinterach była likwidacja po cichu, a tutaj po prostu omijasz jeden błąd i zaraz wszyscy się zlecą. Tak jest zaprojektowana ta misja, jak będzie z innymi zapewne tak samo, co do gogli to faktycznie za bardzo ułatwiają rozgrywkę.

Dla mnie to szału nie robi ominąć omijać mogę nawet w Conviction udawało mi się to robić(nie w każdej misji ale udawało ). Więc czy to jakaś nowość jest według mnie nie.
0 kudosgeass   @   10:55, 02.09.2012
Cytat: guy_fawkes
Czyżbym w 6:11 słyszał kawałek pożyczony z Legacy of Kain: Soul Reaver?.

No coś w tym jest, faktycznie dosyć podobne. Swoją droga motyw muzyczny z LoK:SR był świetny, więc też nie ma co się dziwić, że ktoś chciałby go usłyszeć w swojej grze. Inna sprawa, że cała seria LoK jest już tak stara, że duża ilość graczy nie ma zielonego pojęcia co to w ogóle jest, więc i większość tego z LoK'iem nie skojarzy.

Co do samej gry, przyznam się, że miałem okazję w kilka wcześniejszych części SC chwilkę pograć gdzieś u znajomych, ale nigdy jakoś ta gra mnie nie wciągnęła, w związku z czym nigdy nie zdecydowałem się na zakup żadnej gry z tej serii, no i adekwatnie do tego nigdy żadnej nie ukończyłem. I to nie dlatego, że nie lubię "skradanek", po prostu coś mi tam nie pasuje. Zdecydowanie wolę serię Hitman od Splinter Cell'a.
Jeżeli zaś chodzi o powyższy filmik, to samo skradanie, wydawało się być nudne jak falki z olejem. Bardzo efektownie wyglądała za to scenka strzelania (w tym małym alternatywnym okienku) i szczerze mówiąc gdybym miał grać w tę grę, pewnie bym z niej skorzystał, bo po prostu mam wrażenie, że skradając się w tej grze odbieramy sobie jakieś 70% zabawy, co mnie nie przekonuje i do skradania specjalnie nie zachęca.
0 kudosguy_fawkes   @   11:17, 02.09.2012
Cytat: geass
Bardzo efektownie wyglądała za to scenka strzelania (w tym małym alternatywnym okienku) i szczerze mówiąc gdybym miał grać w tę grę, pewnie bym z niej skorzystał, bo po prostu mam wrażenie, że skradając się w tej grze odbieramy sobie jakieś 70% zabawy, co mnie nie przekonuje i do skradania specjalnie nie zachęca.
Kiedyś te proporcje były inne, a największą satysfakcję dawało ominięcie wszystkich wrogów, zrobienie swojego i ulotnienie się niczym duch... Gra sama do tego zachęcała i karała za brawurę, bo kto ma uwierzyć, że praca jednego tajnego agenta to akcje w stylu Blacklist? Bez przesady...
0 kudosdenilson   @   22:27, 02.09.2012
Niestety ale po tym jak zobaczyłem nowe MGS to mogę powiedzieć: Dziękuję nie skorzystam. Taka fajna seria była, a teraz to takie sam nie wiem co.
0 kudosItachi696   @   15:18, 03.09.2012
Szczerze to wolę rozgrywkę z tego małego okienka na filmiku rozwałka jest bardziej efekciarska.
0 kudosgregory16mix   @   20:55, 03.09.2012
No no no całkiem fajnie to wyglądaSzczęśliwy jak widać SC zostaje nadal taki jaki był Uśmiech i dobrze, bo już myślałem, że będzie krap.
0 kudosdenilson   @   21:15, 03.09.2012
Cytat: gregory16mix
No no no całkiem fajnie to wyglądaSzczęśliwy jak widać SC zostaje nadal taki jaki był Uśmiech i dobrze, bo już myślałem, że będzie krap.

Jak dla mnie to jest jeszcze crap. Jest progres w dobrym kierunku ale powinni przestać te eksperymenty rodem z Conviction.
0 kudosguy_fawkes   @   21:29, 03.09.2012
Cytat: Itachi696
Szczerze to wolę rozgrywkę z tego małego okienka na filmiku rozwałka jest bardziej efekciarska.
I tak w duchu serii, jak strzelanie w Batmanie...
Dodaj Odpowiedź