E3 '12: I jeszcze jeden, tym razem miejski gameplay z Assassin's Creed III

Tegoroczne E3 przyniosło sporo wieści o Assassin's Creed III, głównie w postaci materiałów wideo. Mieliśmy świetny trailer, był gameplay, na którym Connor biegał po obsypanych śniegiem leśnych terenach, oglądaliśmy też fragment zabawy na statku.

@ 05.06.2012, 14:41
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps3, xbox 360


Tegoroczne E3 przyniosło sporo wieści o Assassin's Creed III, głównie w postaci materiałów wideo. Mieliśmy świetny trailer, był gameplay, na którym Connor biegał po obsypanych śniegiem leśnych terenach, oglądaliśmy też fragment zabawy na statku. Teraz czas na Boston.

Krótki, bo zaledwie około minutowy gameplay obrazuje miejską lokację w Assassin's Creed III, a dokładniej - Boston. Możemy rzucić okiem jak prezentują się zabudowane lokacje, charakterystyczne dla zabójczej serii. Zbyt wielkiej, a na dobrą sprawę nawet małej rewolucji pod względem technologicznym osobiście nie zauważyłem.

Budynki to najprawdopodobniej wciąż proste, choć ładnie ozdobione bryły, niewrażliwe na uszkodzenia czy podobne destrukcyjne czynniki. Da się to zauważyć chociażby po płóciennym dachu, na który wskakuje Connor. Kawał chłopa, który biega sobie swobodnie po materiałowej narzucie, wspartej cienkim stelażem nie wygląda zbyt przekonująco. Miała być rewolucja, a mamy co najwyżej ewolucję. Dajmy jednak Ubi trochę czasu, może nas czymś jeszcze zaskoczą.


Sprawdź także:
Assassin's Creed III

Assassin's Creed III

Premiera: 20 listopada 2012
PC, PS3, XBOX 360, WIIU

Assassin's Creed III to tak naprawdę piąta, "stacjonarna" część emocjonującej serii gier z assassynami w roli głównej. Tym razem deweloper wyskakuje jednak poza średniowi...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosdudek90r   @   16:18, 05.06.2012
Jedyne "nowości" To jadący powóz z sianem i zaczajka za rogiem. Graficznie również nie widzę ( jak na razie) dużych różnic względem poprzedniej części ale i tak gra zapowiada się niezmiernie ciekawie Uśmiech
0 kudosroxa175   @   16:26, 05.06.2012
Ja pomimo tego, że nie ma żadnych rewolucji to grę kupię. Lubię tę serię mimo tego, że nie robią jakichś wielkich zmian.
0 kudosrewen.   @   16:41, 05.06.2012
Cytat: Fox46
No niby tak ale i tak dostajemy to lepszej formie. No i tak zapowiada się na najlepsza odsłonę tej całej serii AC

I pisze to Fox który wcześniej pokazywał swoją wiedzę jak to producenci starają się nam dogodzić i każdy tytuł jest teraz dopracowany, a nie tylko robiony żeby zarobić:
Cytat: Fox46
Zobacz sobie jak były początki generacji jak robiono gry a jak teraz robią, wcześniej wydawano by wydać i szybko kasę zarobić. Teraz jest inaczej robi się z pełna starannością każdy tytuł by zadowolić gracza.

Każda kolejna odsłona AC jest robiona po to żeby zarobić i wszędzie musi być coś dodane nowego, żeby nikt nie napisał, że odgrzewany kotlet, tak samo jest z CoD'em. W tej części może coś zmienili, ale jak dla mnie są to 'gadżety' które się znudzą jak każda inna rzecz.
0 kudosMR.x   @   17:13, 05.06.2012
Wygląda bardzo dobrze. Można dostrzec kilka nowych rozwiązań. Podoba mi się system osłon. Uśmiech
0 kudosRavnarr   @   17:36, 05.06.2012
Gdzieś Ty na tym filmie widział system osłon? Zdziwiony
0 kudosIgI123   @   17:50, 05.06.2012
Chodzi mu zapewne o to kitranie się za rogiem. Dumny
0 kudosRavnarr   @   17:53, 05.06.2012
Ale to przecież nie w formie osłony było, tylko pułapki na strażnika.
0 kudosgregory16mix   @   18:47, 05.06.2012
No nie zmieni się za dużo jeśli chodzi o fizykę, ale myślę że i tak się sprzeda Uśmiech Było by o niebo realistycznej, ale trudno. Wtedy gonitwy po dachach byłyby o wiele ciekawsze Uśmiech
0 kudosRaikiri   @   22:15, 05.06.2012
Ciekawy pomysł z tym powozem, co do niezbyt logicznych rzeczy mnie zawsze zastanawiało jak można w 8/10 przypadkach przeżyć Skok Wiary, ale jakoś nie psuło mi to rozrywki, więc te płócienne dachy wybaczam Szczęśliwy
Budynki - stary schemat, nawet lampy, daszki i reszta tych pierdółek jest bardzo podobna do poprzednich części. Krycie się za rogiem nie wygląda specjalnie ciekawie, zobaczymy jak faktycznie sprawdzi się to w grze.
0 kudosPietek=)   @   00:12, 06.06.2012
Budynki prezentują się jak się do tego przyzwyczailiśmy bardzo solidnie a dodanie powozów na pewno wzbogaci rozgrywkę Uśmiech


0 kudoslonski   @   21:56, 07.06.2012
Cytat: Pietek=)
Budynki prezentują się jak się do tego przyzwyczailiśmy bardzo solidnie a dodanie powozów na pewno wzbogaci rozgrywkę Uśmiech


Daj spokój. Będziesz przez całą grę zachwycał się skakaniem do jadącego powozu? Rzeczywiście jak na razie nie widać jakichś nowych rozwiązań.
0 kudosgregory16mix   @   23:01, 07.06.2012
Tomahawk, to nie nowość? Chodzenie po drzewach to nie nowość, a śnieg, zwierzętaSzczęśliwy tego jeszcze nie byłoSzczęśliwy
0 kudosRavnarr   @   03:11, 08.06.2012
Ekhem, spójrz na Skyrim, tam ten śnieg i tego typu pejzaże wyglądają dużo lepiej...
0 kudosgregory16mix   @   08:19, 08.06.2012
Fakt, ale tutaj chodzi o zmiany względem poprzedniej gry. Skyrim to co innego, inny silnik, inny typ gry Uśmiech
0 kudosJackyX   @   12:39, 09.06.2012
Dopóki jest popyt będą robić kolejne odsłony a graficznie i animacyjnie gra będzie przechodzić drobną ewolucję. I tak koniec końców dostaniemy superdynamicznego shootera w XXII wieku i wtedy przestanę to kupować. Więcej bazowej rozgrywki - mniej Desmonda! Ale podobno wszyscy chcą grać Desmondem...
Dodaj Odpowiedź