Halo: Combat Evolved Anniversary - kilka słów na temat multi

Ciekawi Was na jakich zasadach będzie działać multiplayer w Halo: Combat Evolved Anniversary? Jeżeli tak, to Frank O'Connor z 343 Industries, w rozmowie z Gamespotem ujawnił kilka faktów na ten temat.

@ 23.07.2011, 08:49
Kamil "zvarownik" Zwijacz
xbox 360

Halo: Combat Evolved Anniversary - kilka słów na temat multi

Ciekawi Was na jakich zasadach będzie działać multiplayer w Halo: Combat Evolved Anniversary? Jeżeli tak, to Frank O'Connor z 343 Industries, w rozmowie z Gamespotem ujawnił kilka faktów na ten temat.

"Największą zmianą był multiplayer. Musieliśmy go zrobić w dość krótkim okresie. Spojrzeliśmy na oryginalny silnik multi z Halo i wyszło, że został on zbudowany tylko po to, by obsługiwać rozgrywki po kablu i żeby działał na Xbox Live. To byłoby możliwe (przystosowanie go do dzisiejszych standardów - dop. red.), ale sprawiłoby masę problemów."

Faktycznie, Live się zmienił, technologia także, ludzie oczekują czegoś więcej, niż żeby tylko było. Co w takiej sytuacji zrobił deweloper?

"Spojrzeliśmy na bazę graczy z Reach i zdaliśmy sobie sprawę, że nie chcemy nic zmieniać. Zdecydowaliśmy więc, że skorzystamy z silnika multiplayer z Halo Reach."

Mi to pasuje. Halo Reach to szczyt dokonań Bungie, więc skorzystanie z tej technologii jest logicznym wyjściem z sytuacji. Czekam z niecierpliwością na ten tytuł, miło będzie sobie pograć w ten legendarny produkt w wysokiej rozdzielczości. Premiera nastąpi 15 listopada bieżącego roku.

Halo: Combat Evolved Anniversary - kilka słów na temat multi


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosLoczek3545   @   10:58, 23.07.2011
Nie grałem w to ale chyba trzeba będzie to nadrobić Uśmiech .
0 kudosFox46   @   13:08, 23.07.2011
Zapewne kosztować będzie 1200msp
0 kudoszvarownik   @   20:57, 24.07.2011
Fox co Ty masz z tym 1200 MSP? To gra pudełkowa, w cenie trochę niższej od zwykłej premierówki Dumny