Halo: Combat Evolved Anniversary - kilka słów na temat multi
Ciekawi Was na jakich zasadach będzie działać multiplayer w Halo: Combat Evolved Anniversary? Jeżeli tak, to Frank O'Connor z 343 Industries, w rozmowie z Gamespotem ujawnił kilka faktów na ten temat.
zvarownik @ 23.07.2011, 08:49
Kamil "zvarownik" Zwijacz
xbox 360
Ciekawi Was na jakich zasadach będzie działać multiplayer w Halo: Combat Evolved Anniversary? Jeżeli tak, to Frank O'Connor z 343 Industries, w rozmowie z Gamespotem ujawnił kilka faktów na ten temat.
"Największą zmianą był multiplayer. Musieliśmy go zrobić w dość krótkim okresie. Spojrzeliśmy na oryginalny silnik multi z Halo i wyszło, że został on zbudowany tylko po to, by obsługiwać rozgrywki po kablu i żeby działał na Xbox Live. To byłoby możliwe (przystosowanie go do dzisiejszych standardów - dop. red.), ale sprawiłoby masę problemów."
Faktycznie, Live się zmienił, technologia także, ludzie oczekują czegoś więcej, niż żeby tylko było. Co w takiej sytuacji zrobił deweloper?
"Spojrzeliśmy na bazę graczy z Reach i zdaliśmy sobie sprawę, że nie chcemy nic zmieniać. Zdecydowaliśmy więc, że skorzystamy z silnika multiplayer z Halo Reach."
Mi to pasuje. Halo Reach to szczyt dokonań Bungie, więc skorzystanie z tej technologii jest logicznym wyjściem z sytuacji. Czekam z niecierpliwością na ten tytuł, miło będzie sobie pograć w ten legendarny produkt w wysokiej rozdzielczości. Premiera nastąpi 15 listopada bieżącego roku.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler