BioShock: Infinite taki sam na wszystkich platformach.
Zróżnicowanie technologiczne poszczególnych maszyn przysparza zazwyczaj producentom gier sporo kłopotów.
zvarownik @ 21.11.2010, 19:15
Kamil "zvarownik" Zwijacz
pc, ps3, xbox 360
Zróżnicowanie technologiczne poszczególnych maszyn przysparza zazwyczaj producentom gier sporo kłopotów. Ostatnio w mniejszym stopniu, jednak dalej zdarzają się problemy z konwersjami i przyjęło się, że najgorzej mają posiadacze PS3. W taki sposób ucierpiał Assassin's Creed, The Orange Box, czy nawet pierwszy BioShock. Twórcy nadchodzącego BioShock: Infinite mają jednak swoją metodę na dostarczenie dopieszczonej produkcji na każdym sprzęcie.
"Wersja na PS3 będzie świetna. Zamiast skupiać się na jednej, wiodącej platformie, zmieniliśmy silnik gry tak, by dla programisty w każdym przypadku wyglądał jak PlayStation 3. Tworzenie kodu w ten sposób jest dla nas trudniejsze, ale ma jeden, wielki plus - wersja na PS3 będzie doskonale zoptymalizowana, a pozostałe platformy tylko na tym zyskają." - powiedział dyrektor techniczny Irrational Games, Chris Kline.
Jak dla mnie, bomba, szkoda jedynie, że premiera gry przewidziana jest na rok 2012. Jeszcze dużo czekania przed nami, aczkolwiek chyba będzie warto.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler