Eksploracja ważnym elementem rozgrywki w Star Trek Online!

Główny designer Star Trek Online - Al Rivera - w wywiadzie dla portalu CVG przedstawił eksplorację świata gry jako jeden z głównych elementów budowy gameplaya.

@ 07.12.2009, 11:40
"Redmeer"
pc


Główny designer Star Trek Online - Al Rivera - w wywiadzie dla portalu CVG przedstawił eksplorację świata gry jako jeden z głównych elementów budowy gameplaya. Zamierzeniem developerów jest stworzenie odskoczni od monotonnego wojowania z wrogiem, co jest, niestety, zwyczajową normą w MMO. Jak to ma wyglądać?

Otóż, wedle zapewnień, kosmos w produkcji ma być w zasadzie nieskończony, toteż znajdzie się mnóstwo miejsca dla amatorów odkrywania nowych planet. Jak już namierzymy niezbadany wcześniej ląd, możemy tam wysłać ekipę rozpoznawczą i ocenić czy dany obszar ma jakieś sensowne zastosowanie. Zbieranie danych ma duże znaczenie, gdyż na wielu planetach da się odkryć różne źródła dochodu lub technologii, a to niezmiernie ważne czynniki w rozwoju.

Ważną rolę w tym procesie ma odgrywać oficer pokładowy. Twórcy chcą, by ten sterowany przez komputer jegomość był czymś więcej niż tylko jednym z NPC na naszym statku. Ma wykonywać bez udziału gracza wiele zadań, których sami nie możemy się podjąć z powodu braku czasu lub chęci. Dla przykładu, podlatujemy statkiem w pobliże anomalii. Sami idziemy ją zbadać organoleptycznie, a nasz oficer pokładowy zbiera informacje na temat niezwyczajnego zachowania tegoż tworu. Teoretycznie wszystko wygląda świetnie, ciekawe jednak czy AI nie zawiedzie oczekiwań.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?