Pokaz Project Natal w lutym!

Microsoft w końcu chce pokazać w całości potencjał swej najnowszej technologii - Project Natal. Otrzymaliśmy potwierdzenie, że na konwencie Gamefest w Seattle, który datowany jest na 10-11 lutego przyszłego roku, twórcy Xboxa 360 wystawią konsole z podłączonym Natalem, prezentując możliwości tandemu.

@ 23.11.2009, 20:52
"Redmeer"
xbox 360, sprzęt


Microsoft w końcu chce pokazać w całości potencjał swej najnowszej technologii - Project Natal. Otrzymaliśmy potwierdzenie, że na konwencie Gamefest w Seattle, który datowany jest na 10-11 lutego przyszłego roku, twórcy Xboxa 360 wystawią konsole z podłączonym Natalem, prezentując możliwości tandemu.

A te, nie da się ukryć, są niezgorsze. Wspierając się informacjami z oficjalnej strony rzec mogę, że wręcz fantastycznie. Projektowi zostaną poświęcone dwie sesje na imprezie. Podczas ich trwania developerzy szczegółowo omówią zagadnienia związane z rozpoznawaniem ruchów ust, gestów, zaawansowanym procesem przenoszenia całości na monitor oraz wielu innym sprawom bezpośrednio z technologią związanym.

Pokazy mają też na celu uświadomienie ludziom możliwości, jakie zyskają gry dzięki Natalowi. Zważywszy na to, że pokaz jest adresowany głównie do tuzów branży, trzymamy kciuki za pozytywny wydźwięk całości, gdyż to w czystej linii przeniesie się na wsparcie urządzenia w wiodących tytułach konsolowych. A Wy jak myślicie? Natal to rewolucja czy raczej tylko kolejna nowinka, która robi dużo szumu przed premierą, a potem rychło odejdzie do lamusa? Zapraszamy do wygłaszania swych opinii na naszym forum. Całą sprawę obiecujemy na bieżąco monitorować i przekazywać najświeższe wieści na łamach MG.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosPapisotoromek   @   21:04, 23.11.2009
Moim zdaniem nie ma najmniejszych szans Dumny
Powiedzmy sobie szczerze, jakie gry będzie można tym kontrolerem sensownie obsługiwać. Już były głosy krytyki, że w grach samochodowych się nie sprawdza, strzelaniny... raczej nie za bardzo, RPG i RTS? Ha ha ha. Właściwie pozostają gry typu Heavy Rain czy Indigo Prophecy (Fahrenheit i nas w Polsce). Ile jest zaś takich gier na rynku? No właśnie. Prawie w ogóle. Point & click oczywiście nie ma szans, action/adventure i slashery. Już widzę grę w Bayonettę albo DMC 4 wymachując łapami Rozbawiony
Nie wierzę ani trochę, że to się sprawdzi w grach. Będzie max 10 tytułów w przeciągu roku, które jako tako będą dobrze za pomocą tego kontrolera działać.
0 kudosKolanko   @   12:45, 24.11.2009
Mylisz się bo zastosowanie może mieć to w grach RPG. Dostosowanie dialogu do naszej reakcji fajna sprawa.
W strzelaninach czy bijatykach też się może sprawdzić tylko tu kwesta komu się będzie chciało machać łapami w te i wefte.
0 kudosPapisotoromek   @   21:34, 24.11.2009
Oj ja nie wiem, nie jestem przekonany.