Dino Crisis 2 (PC)

ObserwujMam (49)Gram (13)Ukończone (15)Kupię (5)

Poradnik do Dino Crisis 2 (PC)


Janek_wad @ 11:08 05.09.2007
Marcin "Janek_wad" Janicki

W sklepie kupujemy EPS Gold Card (podwaja zdobywane punkty), po czym odpalamy silnik statku i płyniemy do Jungle Area. A tam – znaną już drogą – docieramy do Poison Plants South Area i używając drabinki, schodzimy na dół. Maska gazowa pozwala nam na swobodne pokonanie zatrutej lokacji. W Waste Disposal Chamber zapisujemy stan gry. Kolejna mapa umożliwia nabicie całkiem sporego combo. Warto to wykorzystać, zwłaszcza gdy w zapasie pozostało już niewiele creditów, a nie posiadacie jeszcze najmocniejszej broni Reginy – Missile Pod. Z Data Control Room zabieramy 3rd Energy Disk oraz ostatnie już Dino File (Gigantosaurus). W drodze powrotnej zostajemy zaatakowani przez T-Rexa. Tym razem jednak, nasz stary znajomy definitywnie powie temu światu: „do widzenia” - i to bynajmniej nie z naszą pomocą. Dylan wraca na łódź, my zaś kierujemy się do wnętrza Missile Silo. Czeka nas walka z Gigantozaurem. Nie pomoże tutaj żadna konwencjonalna broń i żeby bezsensownie nie tracić naboi, strzelamy tylko w stróżkę gazu, po uprzednim odkręceniu kurka. Kilkukrotne powtórzenie tego działania załatwia sprawę. Udajemy się do komputera i aktywujemy zasilanie. Po drodze zbieramy Med Pak M oraz L. Korzystając z wind, wyjeżdżamy na samą górę, po czym odsłaniamy osłonę pulpitu sterowniczego i deaktywujemy zapłon rakiety. Jeszcze tylko małe spięcie z Gigantozaurem i ponownie wracamy do gry. Korzystając ze ściennego panelu zapisujemy stan rozgrywki, a także – jeśli tego wcześniej nie zrobiliśmy – kupujemy Missile Pod. Broń ta będzie niezbędna w czasie wędrówki przez najbliższe lokacje, a jej brak znacznie utrudni wydostanie się z doszczętnie zniszczonego kompleksu. Podążamy do przodu, wybijając atakujące Inostrancevie. Po chwili docieramy do tylnych drzwi i dołączamy do jedynych pozostałych przy życiu członków oddziału ratunkowego: Dylana oraz Davida. Po krótkim przerywniku ponownie ruszamy do akcji. Osłaniamy Davida, póki ten nie otworzy bramy. Jak się zaraz okaże, są to ostatnie chwile życia poczciwego komandosa. Żołnierz ratuje Dylanowi cztery litery, po czym sam kończy w paszczy T-Rexa. Blondyn ląduje w rzece, której nurt znosi go na brzeg, gdzieś wewnątrz dżungli.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Dino Crisis 2 (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosBulwa1-95   @   13:52, 04.02.2010
Jak na taką stara grę to jest bardzo fajna