Poradnik do Dino Crisis 2 (PC)
Dylan
Żołnierz TRATu. Niewielką zwrotność i szybkość nadrabia siłą oraz potężnymi pukawkami, którymi potrafi świetnie się posługiwać. W swoim arsenale posiada również maczetę, niezbędną do usuwania zarośli porastających niektóre drzwi.
Regina
Znana już doskonale z pierwszej części gry. Członkini oddziału S.O.R.T.. Szybka i zwinna, chociaż w końcowych etapach gry nie dysponuje tak silnymi broniami, jak jej towarzysz z TRATu – Dylan.
David
Przyjaciel Dylana. Chociaż spotykamy go tylko kilkakrotnie, zazwyczaj w tych najbardziej odpowiednich momentach. Trzykrotnie ratuje Reginę i Dylana z niemałych opresji. Znakomicie pilotuje helikopter.
Bronie
Dylan – main weapons
Shotgun
Podstawowa broń Dylana. Skuteczna tylko na słabsze gady, pokroju Velocilaptorów. Znakomicie sprawdza się w walce na krótkim dystansie, kiedy to dobrze wymierzonym strzałem potrafi odrzucić dwóch przeciwników na raz.
Solid Cannon
Niszczy cele siłą wibracji. Wytwarzane pole energetyczne razi wroga przez kilka sekund. Broń dosyć mocna i przydatna w początkowych etapach rozgrywki. Niestety, nie możemy atakować kilku gadów jednocześnie, przez co otaczające nas z kilku stron dinozaury osiągają przewagę.
Flame Launcher
Spory zasięg, okupiony niską siłą ataku. Zaskakująco dobrze sprawdza się w licznych potyczkach z Allozaurami.
Antitank Rifle
Potężna broń przeciwpancerna. Bardzo duża siła ataku i spory zasięg czynią z Antitank Rifle zdecydowanie najefektywniejszą pukawkę w grze. Nieskuteczna tylko w starciach z T-Rexem i Gigantozaurem, których – jak się przekonacie - nie da się zabić w konwencjonalny sposób.
Rocket Launcher
Najmocniejsza broń Dylana. Niestety, w parz z ogromną siłą ataku nie idą: szybkość oraz zasięg. Ze względu na swą wagę i gabaryty, nie umożliwia prowadzenia ciągłego ostrzału.
Dylan – sub weapons
Machete
Pokaźnych rozmiarów nóż, używany głównie do ścinania blokujących drogę pnączy.
Machete Improved
Ulepszona maczeta. Kompletnie nieopłacalna inwestycja. Tym bardziej, że tego typu sprzętu używamy tylko i wyłącznie do ścinania blokujących drzwi pnączy. Chociaż zawsze możemy wyskoczyć na takiego Allozaura z bronią białą w ręku ...
Regina – main weapons
Hand Gun
Jedna z najsłabszych broni w grze. Przydatna tylko i wyłącznie w czasie pierwszej wyprawy Reginy wgłąb dżungli. W miarę skuteczna tylko i wyłącznie na Velocilaptory, a i te padają dopiero po kilku celnych strzałach.
Flame Launcher
Warto kupić jeszcze przed pierwszą wizytą w lokacji zanieczyszczonej przez trujące rośliny. Znajdziemy ją w ekwipunku zarówno Reginy, jak i Dylana. Jak już wcześniej pisałem, skuteczna w starciach z Allozaurami.
Submachine Gun
Dwa szybkostrzelne karabinki. Ich największa wada to bardzo mała siła ataku, choć po zwiększeniu pojemności magazynka strzela się tym czymś bardzo przyjemnie.
Heavy Machine Gun
Zdecydowanie najlepsza broń Reginy. Niezła siła rażenia oraz ogromna szybkość wypluwanych z lufy pocisków sprawiają, że atakujące dinozaury padają jak kaczki. Szczególnie skuteczna w starciach z Plezjozaurami oraz Velocilaptorami.
Missile Pod
Bardzo duża siła ataku i ogromny zasięg sprawiają, że jest to najpotężniejsza broń w całej grze. Odpowiednik wyrzutni rakiet Dylana. Missile Pod wystrzela naraz 3 pociski, których mocy nie oprą się nawet niezwykle wytrzymałe pancerze Inostrancevi (padają po dwóch strzałach).
Regina – sub weapons
Large Stungun
Broń elektryczna, służąca głównie do łamania zabezpieczeń elektronicznych. Dzięki niej, Regina może dostać się do niedostępnych dla Dylana lokacji.
Large Stungun
Ulepszona wersja standardowego Stunguna. Wyższe napięcie pozwala na rażenie wrogów z większą skutecznością.
Pozostałe
Firewall
Tworzy ścianę ognia, która skutecznie chroni przed frontalnymi atakami dinozaurów.
Chainmine
Wystrzela 5 min, które wybuchają po uderzeniu w ziemię. Broń - jako jedyna – jest w stanie zniszczyć blokujące drogę ogromne głazy, dzięki czemu umożliwi nam przedostanie wgłąb jaskiń, będących jedyną drogą do Edward City.
Signal Bullet
Dostajesz go tylko na czas przeprawy przez jedną z lokacji, najeżoną Allozaurami. Wystrzelane flary sygnalizują partnerowi miejsce, w który ma trafić pocisk.
Apteczki
Hemostat
Zatrzymuje krwawienie, lecz nie przywraca energii życiowej.
Med Pak S
W niewielkim stopniu przywraca energię życiową.
Med Pak M
Wypełnia pasek energii do końca, lecz nie powstrzymuje krwawienia.
Med Pak L
Przywraca pełnię energii życiowej, jednocześnie zatrzymując krwawienie.
Resusc. Pak
Pozwala na kontynuację gry, gdy nasz bohater zginie.
Przydatne dodatki
Inner Suit
Zestaw kamizelek, które chronią przed krwawieniem.
Light Weight Armor
Zestaw kamizelek ochronnych, które o połowę redukują otrzymywane obrażenia.
EPS Silver card
Przedłuża czas, w którym można łączyć combo.
EPS Gold Card
Podwaja liczbę zdobywanych punktów.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler