Dino Crisis 2 (PC)

ObserwujMam (49)Gram (13)Ukończone (15)Kupię (5)

Poradnik do Dino Crisis 2 (PC)


Janek_wad @ 11:08 05.09.2007
Marcin "Janek_wad" Janicki

Możemy cofnąć się na łódź i zapisać grę lub od razu ruszyć wgłąb dżungli. Drzwi ulokowane w południowo – zachodniej części lokacji otwieramy, korzystając z elektronicznej pałki. Przeszukujemy ciało martwego żołnierza, by zdobyć kolejne Dino File (Allosaurus). Obok ogromnego zbiornika na wodę leży Resusc. Pack. Przebiegamy przez most, podziwiając spacerującego sobie po dżungli wielgachnego gada. Przemierzając South Route 1 oraz 2, uważamy na atakujące trójkami Velocilaptory. Broń Reginy jest dosyć słaba i trzeba nieźle się nagimnastykować, by ukończyć obydwie lokacje bez odniesienia jakichkolwiek obrażeń. Jako że w tej chwili nie uda nam się przebrnąć przez Poison Plants South Area, udajemy się w kierunku południowym, do Passageway to Research Facility. Tutaj kolejna niespodzianka. W bezpośrednim starciu z Allozaurem nie mamy żadnych szans. Uciekamy więc i korzystając z drabinek, wspinamy się na coraz to wyższe stopnie. Docieramy do Research Facility. W Control Shack zgarniamy Data File i korzystamy z panelu zapisu stanu gry. W sklepie pojawiło się kilka nowych pukawek. Submachine Gun są całkiem niezłe na Velocilaptory (umożliwiają strzelanie do dwóch celów jednocześnie). Żeby móc przejść przez zatrute lokacje, będziemy musieli wykupić którąkolwiek z broni, miotających ogniem. Osobiście polecam miotacz, gdyż dzięki niemu w łatwy sposób upolujemy ciągle ganiającego po Passageway to Research Facility Allozaura. Gdy już kupimy co trzeba, opuszczamy budynek i udajemy się w kierunku zniszczonego mostu. Czeka nas



krótka animacja, po której ponownie lądujemy w Control Shack. Jeśli mamy jeszcze wolne miejsce na medykamenty, możemy powrócić nad krawędź przepaści i zabrać stamtąd małą apteczkę. Jedyna droga do wnętrza Research Facility, jest obecnie zablokowana. Wracamy więc do naszego Allosaurusa. Taktyka walki jest prosta. Zeskakujemy jeden stopień niżej i wspinamy się na niewielką platformę, mieszczącą się po lewej stronie lokacji. Bierzemy w łapy miotacz ognia i ładujemy w gada ile fabryka dała. Po kilku seriach przeciwnik powinien padnąć, a my – jeśli nie odnieśliśmy żadnych obrażeń – otrzymamy bonusowe 5000 pkt. za „no damage”. Teraz, kiedy mamy już odpowiednią broń, bez obaw możemy ruszać do Poison Plants South Area. Eksterminując kolejne roślinki przebijamy się przez dwie mapy (z pierwszej lokacji zejść możemy do Missile Silo, lecz dopiero wtedy, gdy będziemy w posiadaniu maski przeciwgazowej) i lądujemy w Water Tower. A stamtąd już tylko kilka kroków do Military Facility. Co prawda T-Rex gdzieś sobie poszedł, ale w zamian zaatakują nas niezwykle upierdliwe pterodaktyle. W walce z powietrznymi gadami najlepiej sprawdzają się Submachine Gun Reginy (przynajmniej z tych obecnie dostępnych broni). Jako pierwszy cel, obieramy sobie Hardware Storage. Zabieramy pozostawiony przez Dylana klucz, po czym udajemy się do wnętrz kompleksu. Stungunem otwieramy elektronicznie zamknięte drzwi i przedostajemy się do Control Room. Tam, korzystając z posiadanego Key Plate, wyciągamy niebieski klucz, a następnie wychodzimy po schodkach i zgarniamy umieszczone na blacie Data File. Ponownie odwiedzamy Hardware Storage i korzystając z Blue Key Plate, uwalniamy towarzysza niedoli. Akcja przenosi się na pokład statku. Krótka animacja i ponownie ruszamy do akcji.


poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Dino Crisis 2 (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosBulwa1-95   @   13:52, 04.02.2010
Jak na taką stara grę to jest bardzo fajna