Dino Crisis 2 (PC)

ObserwujMam (49)Gram (13)Ukończone (15)Kupię (5)

Poradnik do Dino Crisis 2 (PC)


Janek_wad @ 11:08 05.09.2007
Marcin "Janek_wad" Janicki

Wybieramy kurs na 3rd Energy Facility i bronimy się przez atakującymi łódź gadami. Po przypłynięciu na miejsce, robimy zakupy w sklepie. Chociaż Submachine Gun całkiem dobrze radzą sobie z Pteranodonami, na swobodne przejście najbliższych lokacji potrzeba magazynka z około dwoma tysiącami naboi. Jeśli nie masz dużej ilości pkt. na koncie, nie zawracaj sobie tym głowy i od razu inwestuj w Heavy Machine Guna. Przy oszczędnym strzelaniu, standardowe 300 pocisków starczy, aby dotrzeć do 3rd Control Room. W kilku kolejnych lokacjach będziemy atakowani przez Plezjozaury. Jest to świetna okazja do nabicia kilkudziesięciu tysięcy creditsów. Kiedy tylko jeden z kilkunastometrowych gadów wynurzy się z wody, stajemy w miejscu i spokojnie wybijamy kolejne, atakujące Reginę jeden po drugim. W końcu morskie stwory dadzą sobie spokój. Przebiegamy więc kilkanaście metrów i gdy tylko dostrzeżemy kolejnych delikwentów do odstrzału, powtarzamy zabieg. Jeśli zrobimy to wystarczająco szybko, zdołamy utrzymać combo, a co za tym idzie, uzyskamy większą ilość punktów. W Walkway1 zgarniamy Med Pak L. Podczas wędrówki przez Storage Space uważamy na Pteranodony – atakują zazwyczaj trójkami. Pod zdezelowaną ciężarówką ukryte jest kolejne Dino File (Pteranodon), zaś obok ciała martwego żołnierza leży Data File. Przebiegając przez Walkway2 zwracamy uwagę na zamkniętą szafeczkę, ulokowaną na łodzi. Zaraz tutaj wrócimy. W 3rd Control Room czekają już na nas: Data File, Key for the box oraz Dino File (Mosasaurus). Cofamy się na kuter, za pomocą klucza otwieramy szafkę i zgarniamy Data File. Jako że znamy już kod do windy, potrzebujemy jeszcze tylko karty ID jednego z mechaników. Z pomieszczenia kontrolnego wychodzimy na Storage Space. Przeszukujemy zwłoki wojaka i stajemy się dumnymi posiadaczami Mechanic's ID Card. Tak zaopatrzeni zjeżdżamy na niższy poziom.



W Sub Level / Elevator uaktywniamy zasilanie (tutaj niezbędne będą: Stungun Reginy oraz szczypta refleksu), po czym przebiegamy na przeciwległą stronę pomieszczenia, gdzie zaopatrujemy się w kombinezon nurka, a tuż obok znajdujemy kolejne Data File. Za pomocą komputera uruchamiamy windę i zjeżdżamy na dół. Zaatakują nas Mezozaury. Jedyna posiadana przez Reginę broń jest bardzo słaba, więc czym prędzej schodzimy na niższe stopnie kompleksu, zabierając po drodze Med Paki: S oraz L. Po chwili dotrzemy do Water Cir. Sys. Control Rm. Zapisujemy stan gry i – co bardzo ważne – kupujemy Aquagrenade. Obok pulpitu sterowniczego leży Data File. Niestety, ktoś usunął jedną z części, tak więc na chwilę obecną nic nie podziałamy. Ruszamy w kierunku dużych drzwi i uważając na atakujące gady, przechodzimy przez kolejne 2 lokacje, po czym kierujemy się do Cooling Water Circulation Chamber. Tam – w miejscu, gdzie znajduje się Med Pak M - wyskakujemy na podest. Uważnie stawiamy kolejne kroki, ponieważ jakikolwiek błąd spowoduje spadek na niższy poziom i całą wędrówkę będziemy musieli zaczynać od początku. Na jednym z podwyższeń leży Med Pak S. Korzystając z zakupionego Aquagrenade, burzymy kolumnę i torujemy sobie drogę do Transport Passageway 2. Co prawda, mapę tę mijaliśmy chwilę temu, lecz tym razem znajdujemy się na górnym - niedostępnym wcześniej - piętrze. Włączamy zasilanie dla windy, po czym przeszukujemy ciało martwego nurka. Zdobywamy Plug. Wracamy do pomieszczenia z panelem zapisu stanu gry. W brakujące miejsce wsadzamy znaleziony przedmiot. Droga do reaktora stoi teraz otworem. Ponownie podążamy tą samą trasą, a w Cooling Water Circulation Chamber wchodzimy w odblokowane drzwi i przedostajemy się do Inside Cooling Aqueduct. Tutaj zapisujemy stan gry. Na górnym piętrze zabieramy leżącą obok martwego nurka City Keycard oraz znajdujące się kilka kroków dalej Dino File(Plesiosaurus). Zjeżdżamy na dół i wchodzimy do 3rd Energy Reactor. Czeka nas krótka animacja i walka z ogromnym Plezjozaurem. Gad nie powinien sprawić nam większych problemów. Padnie po kilku strzałach z Aquagrenade, a system bezpieczeństwa wyłączy się i wreszcie będziemy mogli wydostać się na powierzchnię. Jeśli nie możecie sobie poradzić ze stworem, warto pokluczyć co nieco po lokacji. Jest tutaj kilka miejsc, z których można dosyć skutecznie razić przeciwnika. Poza tym, na podeście i wyższych stopniach czeka na nas kilka Med Paków: S, M oraz 2 x L. Kiedy już pozbędziemy się natręta, opuszczamy podwodny kompleks i lądujemy na przedmieściach Edward City.



poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Dino Crisis 2 (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosBulwa1-95   @   13:52, 04.02.2010
Jak na taką stara grę to jest bardzo fajna