Strona główna » Przygodówki » Podgląd tematu

Mafia: Definitive Edition (PC)

ObserwujMam (15)Gram (2)Ukończone (9)Kupię (1)

Mafia: Definitive Edition (PC) - komentarze



Offline
mrPack //grupa Wojownicy RPG » [ Mistrz Kręgu Ognia (exp. 3600 / 4800) lvl 11 ]0 kudos
Cytat: shuwar
Tak straszyliście misją wyścigową, że aż miałem ręce spocone, gdy ją przechodziłem. Wyścig udało się wygrać za 3 razem na poziomie Średniej trudności Uśmiech
Polecam spróbować na klasycznym poziomie Diabelski pomysł Tam to dopiero są emocje Puszcza oko

Offline
shuwar //grupa Wojownicy RPG » [ Obywatel 2014 i 2018 ]0 kudos
Ukończyłem. Fajna giera. Jednak muszę stwierdzić, że dwójeczka miała fajniejszy wątek fabular ny, bardziej rozbudowany, pokręcony, częstsze zwroty akcji, a do tego wprowadzenie głównego bohatera w świat mafii był bardziej przekonywujący. Do tego dialogi współpodróżników w aucie czy radio było znacznie ciekawsze.

Online
dabi132 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Lord Sith (exp. 13423 / 16200) lvl 14 ]0 kudos
Cytat: shuwar
Ukończyłem. Fajna giera. Jednak muszę stwierdzić, że dwójeczka miała fajniejszy wątek fabular ny, bardziej rozbudowany, pokręcony, częstsze zwroty akcji, a do tego wprowadzenie głównego bohatera w świat mafii był bardziej przekonywujący. Do tego dialogi współpodróżników w aucie czy radio było znacznie ciekawsze.

Oj gdybyś grał w pierwowzór, to byś dopiero narzekał, bo tam jako takiego radia w aucie nie było. W remaku również i wątek fabularny został nieco rozbudowany. Wydaje mi się, że i wersja z 2002 była lepsza i ciekawsza dla mnie. Podobalo mi się kiedyś, że można byłlo korzystać z publicznej komunikacji. Mogłem wsiąść do tramwaju kiedy chciałem i pozwiedzać na spokojnie sobie miasto. Tak samo z kolejką napowietrzną czy taksówkami. W remaku to wyłączyli i to jest minus według mnie.

Offline
Materdea //grupa MiastoGier.pl » [ Redaktor ]0 kudos
Cytat: shuwar
Jednak muszę stwierdzić, że dwójeczka miała fajniejszy wątek fabular ny, bardziej rozbudowany, pokręcony, częstsze zwroty akcji, a do tego wprowadzenie głównego bohatera w świat mafii był bardziej przekonywujący.
Obie gry co prawda dzieli całkiem sporo czasu, ale również i pewien zamysł na scenariusz. Mafia była swego rodzaju ewenementem, bo stawiała ówcześnie na wolną i nieco bardziej "filozoficzną" fabułę (co raczej się nie zdarzało). Nie oferowała graczowi wzoru gangstera-bohatera, a bardziej - jak dzisiaj serial Gomorra - prezentowała brudne (oczywiście w pewnych granicach artystycznych, bo symulator przestępczego półświatka toto nie jest Uśmiech ), gnijące od zazdrości i podejrzliwości środowisko lokalnych mafiozów, gdzie - gdy pada cień podejrzeń lub zagrożona jest rodzina - zabija się nawet swoich przyjaciół oraz "sprzedaje" stróżom prawa.

Liczba czytelników: 475817, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 53795 wątków oraz napisali 675856 postów.