Hitman: Blood Money (PC)

ObserwujMam (565)Gram (229)Ukończone (214)Kupię (24)

Poradnik do Hitman: Blood Money (PC)


Ogidogi @ 00:43 28.09.2006
Jerzy "Ogidogi" Kościelny
Komputery oraz gry interesują mnie od wielu lat. Nie mam konkretnych upodobań co do gatunków gier, jednak są tytuły których nie jestem w stanie strawić.

Jest 31 marca 2004 roku. Spotkałem się z Dian w kościele. Nie lubię takich sytuacji, mimo to praca to praca. Nie powiedziała zbyt wiele na temat mojego następnego celu. Wiem jedynie, że wskazać mi go może agent Smith, który został złapany i umieszczony w klinice, w północnej Kalifornii. Zadanie jest o tyle trudne, że musze go wyciągnąć żywego. Na szczęście agencja mi pomoże, otrzymałem bowiem dwie strzykawki. Jedna zawiera środek, który sprawi, że agent przejdzie w stan hibernacji. Druga pomoże mi go przywrócić do życia. Cóż, zadanie nie będzie takie proste. Ponieważ ochrona dobrze przeszukuje, zabrałem tylko ekwipunek standardowy.

Misja: Linia życia
Cel: Uratować Agenta Smitha
Zdobyć informację o celu

Lokacja: Klinika odwykowa w północnej Kalifornii
Ekwipunek: Wyposażenie standardowe



Wszedłem na teren ośrodka. Po lewej stronie była budka straży, po prawej kostnica. Wiedziałem już gdzie przywiozą mojego agenta. Ponieważ ośrodek był dobrze zabezpieczony przed ucieczkami, wejście do środka nie było łatwe. Ruszyłem do przodu i szedłem ścieżką, aż po mojej lewej stronie zobaczyłem faceta palącego fajkę. Na ławeczce leżało jego skierowanie, które sobie “pożyczyłem”.



Stwierdziłem, że podszyje się pod niego i zacznę udawać alkoholika. Udałem się do głównego wejścia. W holu minąłem lekarza i tu narodził mi się pomysł. Mógłbym udawać terapeutę, co znacznie ułatwiłoby mi poruszanie się po ośrodku. Tak więc podszedłem do lady i dałem seksownej babce papiery. Ta zaprosiła mnie na zaplecze, niestety, musiałem się tylko przebrać. Wyszedłem i oddałem się kontroli. Kiedy facet przebadał mnie swoim czujnikiem, przekroczyłem próg i byłem już w środku. Po prawej stronie zauważyłem schody na górę, poszedłem tam i skręciłem w lewo. Były tam cztery pokoje, jednak jeden skusił mnie otwartymi drzwiami. Jak się okazało, był to idealny wybór. Przebrałem się za doktorka i zszedłem na dół. Minąłem duże pomieszczenie ze stołami, przeszedłem przez podwójne drzwi i trafiłem na ubranego w biały fartuszek agenta. Cóż olałem go i wszedłem w drugie drzwi po prawej.



Przy biurku siedział sobie jakiś strażnik, nie zwracając na siebie uwagi, podszedłem do kontenera z bronią. Wziąłem sobie TMG, po czym wyszedłem z pokoju i za pomocą sąsiadujących drzwi, zszedłem do piwnicy. Nie chciałem budzić niczyich podejrzeń, dlatego przeszedłem cały korytarz i skręciłem na jego końcu tak, żeby nikt mnie nie widział. Wyszedłem po schodach i kucnąłem sobie koło kraty. Czekałem aż jeden ze strażników wypije swoją kawę i pójdzie na papieroska. Wtedy wskoczyłem przez okienko i zachodząc cwaniaczka od tyłu, podałem mu dawkę środka usypiającego. Przebrałem się za niego, a jego ciało wrzuciłem do pojemnika, który zamknąłem. Z biurka zabrałem klucz oraz kartę, wyszedłem drzwiami i zszedłem na dół do cel.



W jednej z nich znalazłem mojego agenta. Po rozmowie z nim, otrzymałem zdjęcie mojego celu. Patrzyłem czy nikt mnie nie obserwuje i podałem mu tajemniczy środek. Agent po chwili wyglądał jak sztywny. Zadzwoniłem do Diany i okazało się, że w ośrodku jest jeszcze dwóch gości do załatwienia. Jeden z nich to gangster z Los Angeles, drugi to przemytnik ludzi. Kolejność likwidacji nie miała dla mnie większego znaczenia. Postanowiłem zabawić się w lekarza psychopatę. Wyszedłem na górę, przebrałem się z powrotem w strój doktorka i wróciłem spokojnie do kliniki. Chciałem iść do pokoju w którym facet przeważanie kuchcił jakąś zupkę, ale na szczęście, czekał już na mnie w moim gabinecie. Mieścił się on dokładnie po środku pierwszego piętra. Wszedłem tam i zachodząc go od tyłu, udusiłem go garotą.



Ponieważ chciałem tu zwabić innych, ciało przeciągnąłem na balkonik. Zszedłem na dół i kolejny z gangsterów podpijał sobie w pokoju z globusem. Podszedłem do niego i zaprosiłem go na “sesję”. Kiedy zawitał w pokoju i usiadł wygodnie, wyjąłem żyłkę i udusiłem go. Ciało ponownie przeniosłem na balkon.



Ostatni z nich lubił siłownię i to tam go dorwałem.



Krótka rozmowa i terapia ustawiona. Poczekałem na niego w gabinecie i jego również udusiłem. Wyszedłem z budynku i skierowałem swe kroki do kostnicy. Poczekałem na odpowiedni moment, kiedy to nikt nie zbliżał się do kostnicy i podałem dawkę antidotum. Agent się obudził i razem opuściliśmy teren kliniki.

Misja ta była najtrudniejsza jak do tej pory. Było bardzo dużo niewiadomych, a ja wole znać szczegóły. Agencja wpłaciła pieniądze na moje konto. Z zadania przyniosłem sobie TMG, który od razu dałem do mojej kolekcji. Usiadłem przed komputerem i postanowiłem zrobić małe zakupy. Do mojego wyposażenia standardowego dodałem strzykawkę z adrenaliną, kamizelkę kuloodporną oraz dodatkowy ładunek wybuchowy.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Hitman: Blood Money (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudoswalus323   @   18:41, 30.12.2009
Znam łatwiejszy ( może dla mnie ) sposób na misję Nowe życie . Otóż:
1.Bierzemy pączki z furgonetki cateringu i wstrzykujemy w nie środek usypiający. Następnie podchodzimy do białego furgonu, otwieramy drzwi i rzucamy pączki na ziemię. Po chwili dwaj agenci z samochodu śpią, a my mamy załatwioną kasetę z kamer oraz strój tajniaka.
2.Kolejnym krokiem jest rozwalenie skrzynki "z prądem" (koło drzwi garażowych). Wtedy wchodzimy do domu i zmierzamy do pokoju, gdzie siedzi nasz główny cel. Teraz jest sam, gdyż ochroniarz poszedł na dwór sprawdzić co z prądem. Likwidujemy cel i udajemy się na tyły domu.
3. Kierujemy się d stronę drewnianej budki znajdującej się na tyłach posiadłości. Tam czekamy na basenowego i załatwiamy go (usypiamy). Bierzemy strój i czekamy na nasz drugi cel : panią w skąpym odzieniu. Podchodzimy do niej i po kilku słowach ruszamy za nią do jej sypialni. Kiedy już dotrzemy na miejsce zabijamy ją i bierzemy naszyjnik z mikrofilmem.
4. Ucieczka
PS> Fajny poradnik Uśmiech
0 kudosmenelgame   @   21:11, 29.01.2010
Przepraszam. Mam problem w misji Lepiej Uważaj. Iż w windę w którą wsiadasz na początku , gdy w nią wsiądę ona nie jedzie do góry , ale tożaden problem główna winda działa sęk w tym iż winda prowadząca do studia nie działa , tak samo jak ta na początku . Nie wiem co jest nie tak . Pytanie czy jest inna droga , jeśli tak to jaka , czekam na odpowiedż wiadomością na moje konto lub na e-mail(wujmenel@o2.pl). chyba , że istnieje sposób na naprawę tego błędu . Grę mam legalną kupioną w sklepie , gdybym ją od kogoś porzyczył nie dziwił bym się ale nową grę . Czekam na odpowiedż . w przypadku odpowiedzi POPRAWNEJ Bardzo Dziękuję.
0 kudoslokipl   @   18:57, 14.04.2010
to nie poradnik tylko porady ja chce poradnik jak misje przechodzić a nie co robić żeby nie zostać zauważonym czy coś
0 kudosWika_xD   @   14:43, 19.04.2010
Moim sposobem było przejście do wyłącznika prądu zabiłam tam 4 kolesi a potem zabiłam wszystkich których się dało Szczęśliwy
0 kudosCzesław   @   21:41, 19.04.2010
Naprawdę fajny poradnik polecam bo bardzo mi pomógł
0 kudosMrPajax   @   07:50, 08.06.2010
Szczerze? Lepszy poradnik możesz mieć już w sklepie obok swojego domu ;)
Myślę tak, ponieważ w CDA było ostatnio HITMAN:KRWAWA FORSA + poradnik ;)
Poradnik był i jest do każdej misji, i sprawdza się praktycznie zawsze.
0 kudoshobo1234   @   08:41, 05.07.2010
mam pytanko:
czy można przerabiać bronie inne niż domyślne??
0 kudoscallofduty   @   18:07, 16.01.2011
w Śmierć na Mississippi jest blad powinno byc "Opuściłem pokój i skierowałem się do następnego, oznaczonego 323." zamiast 324
0 kudosroxa175   @   11:43, 12.06.2011
Dosyć dobry poradnik, chociaż miejscami jest niedokładny, ale to mały szkopuł. ;)
0 kudosmateusz1.44   @   13:02, 16.06.2011
Mam problem z misją "Kurtyna w dół" .
Otóż gdy zrobię wszystko tak jak w poradniku pisze i schodze na dół oglądać to przedstawienie to mam problem. Bo gdy ten asystent zabija tego tenora to wtedy, nawet jak ja nic nie robie , stoje sobie z tyłu w swoim garniaku to mi nagle wzrasta ten pasek zdenerwowania , cała ochrona sie na mnie rzuca i jestem trup. Nawet ten kolega tenora nie zdąży przybiegnąć żebym mógł go tą lampą zabić Dumny . Co mam zrobić?
0 kudoslkuszal   @   16:54, 08.12.2011
w misji Linia życia można zabrać wyposażenie inne niż podstawowe i przed wejściem do kliniki zostawić je na balkonie do którego wchodzi się po rynnie
Dodaj Odpowiedź