Dlaczego LittleBigPlanet nie sprzedał się tak, jak oczekiwaliby tego twórcy?
W wywiadzie przeprowadzonym przez serwis IGN , przedstawicielstwa studia Media Molecule oraz firmy Sony ustosunkowały się do faktu dotychczasowej, dość słabej sprzedaży LittleBigPlanet.
Miraj @ 30.12.2008, 15:53
"Miraj"
ps3
W wywiadzie przeprowadzonym przez serwis IGN , przedstawicielstwa studia Media Molecule oraz firmy Sony ustosunkowały się do faktu dotychczasowej, dość słabej sprzedaży LittleBigPlanet.
David Smith, jeden z twórców produkcji twierdzi, że nienajlepsza popularność gry wynika przede wszystkim z terminu, w jakim została wydana. Jej premierę wszak ustalono w chwili pomiędzy wypuszczeniem na rynek Grand Theft Auto IV oraz świetnej strzelanki Far Cry 2. Uważają, że ta nietypowa i bez wątpienia nowatorska propozycja, stałaby się wielkim, kasowym hitem, gdyby ujrzała światło dzienne tuż po zakończeniu „sezonu ogórkowego”.
Pomimo tych wszystkich tłumaczeń, zarówno japońska, jak i brytyjska strona wydaje się być zadowolona z dotychczasowych osiągnięć finansowych LittleBigPlanet. Jedyne co pozostaje w takich chwilach, to zaciśnięcie zębów i zachowanie godności.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler