Hines: Póki co nie pracujemy nad narzędziem modderskim
Fallout 3 już za pasem, a studio Bethesda zapewne w pocie czoła pracuje nad ostatnimi poprawkami swojej najnowszej produkcji.
Ganymede @ 24.09.2008, 18:07
pc, ps3, xbox 360
Fallout 3 już za pasem, a studio Bethesda zapewne w pocie czoła pracuje nad ostatnimi poprawkami swojej najnowszej produkcji. Wszystko pięknie, ale czy w trakcie całej tej wyczerpującej pracy komuś przyszło na myśl, aby rzucić część sił do stworzenia - dość tradycyjnego dla wymienionej firmy - narzędzia modderskiego, umożliwiającego wszelkiej maści napaleńcom zmienianie i ewentualne ulepszanie gry, wedle własnego uznania? Na to pytanie spieszy z odpowiedzią nie kto inny, jak coraz popularniejszy ostatnimi czasy Pete Hines:
Ludzie prawdopodobnie uznali za oczywiste, że skoro tworzymy narzędzie modyfikacyjne do każdej naszej produkcji, to i tym razem tak się stanie. Tłumaczyliśmy, że wiele czasu i zachodu kosztuje przygotowanie czegoś takiego na dzień premiery i w związku z tym nie jest to na chwilę obecną w naszym rozkładzie zajęć. Musimy skończyć tworzenie gry i ją wydać. Nie mówimy, że takie narzędzie nie powstanie. Po prostu w chwili obecnej mamy ogromną ilość pracy do wykonania.
Szkoda. Właściwie tylko tyle powinno wystarczyć za jakikolwiek komentarz. Pozostaje mieć nadzieję, iż modderzy dostaną swoje upragnione narzędzie niedługo po premierze i uraczą graczy tonami autorskiej twórczości.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler