Przyczyny zawieszenia gier THQ

Jakiś czas temu pojawiła się informacja mówiąca o zawieszeniu prac nad Frontlines: Fuel of War w wersji na PlayStation 3 i marek Stuntman oraz Juiced.

@ 06.02.2008, 15:49
Piotr "Zakeros"
pc, ps2, ps3, psp, xbox 360, gba

Przyczyny zawieszenia gier THQ

Jakiś czas temu pojawiła się informacja mówiąca o zawieszeniu prac nad Frontlines: Fuel of War w wersji na PlayStation 3 i marek Stuntman oraz Juiced. THQ nie podało żadnej przyczyny takiego kroku, jednak Brian Farrell, dyrektor wydawniczy firmy uzupełnił tę lukę.

Wycofanie Juiced spowodowane było zbyt dużym tempem narzuconym oddziałowi pracującemu nad tą serią, której ostatnia odsłona stworzona została na sześć platform. Według Farella było to złym posunięciem, zrezygnowano więc z produkcji kolejnych części, usuwając tym samym nieco niewygodną eliminację platform przeznaczonych dla kolejnych sequeli.

Stuntman z kolei nie spodobał się graczom, według doniesień głównie za sprawą leciwej już formy rozgrywki. THQ zrezygnowało więc z wydawania kolejnych produktów sygnowanym logiem programu.

Frontlines: Fuel of War to bardzo duży zawód dla posiadaczy PlayStation 3. Powód był tutaj dość intrygujący, bowiem jest nim wykorzystany w programie Unreal Engine 3. Brian Farrell uważa, że nie spełnił on wymagań, jakie postawili najnowszemu Frontlines na konsolę firmy Sony, więc zrezygnowali z wypuszczania jej.

Sprawdź także:
Frontlines: Fuel of War

Frontlines: Fuel of War

Premiera: 12 lutego 2008
PC, PS3, XBOX 360

Frontlines: Fuel of War jest strzelanką z widokiem z perspektywy pierwszej osoby, charakteryzującą się ogromnym, otwartym światem, rozbudowaną mechaniką rozgrywki i bardz...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?