Nowe informacje dotyczące Deus Ex 3!
Stephane D'Astous - główny menedżer nowopowstałego studia Eidos Montreal, uchyla więcej niż rąbek tajemnicy na temat zapowiedzianego niedawno Deus Ex 3, w wywiadzie udzielonym serwisowi 1UP.
Ganymede @ 04.12.2007, 20:55
pc, ps3, xbox 360
Stephane D'Astous - główny menedżer nowopowstałego studia Eidos Montreal, uchyla więcej niż rąbek tajemnicy na temat zapowiedzianego niedawno Deus Ex 3, w wywiadzie udzielonym serwisowi 1UP. D'Astous wypowiada się między innymi na temat poprzednich części serii, ich ojca- Warrena Spectora oraz docelowych platform, na które trafić ma tytuł.
Cóż, zrobiliśmy to celowo, ponieważ chcieliśmy się podrażnić - wyjaśnia D'Astous, zapytany o powód pominięcia podania platform, na które trafi jego produkcja. Patrząc na fora i strony internetowe, stwierdzam, że osiągnęliśmy zamierzony cel. To, co mogę powiedzieć, to że zgodnie z naszym planem biznesowym w Montrealu - ogłoszonym wcześniej w lutym tego roku-, pracować zamierzamy nad tytułami wykorzystującymi technologię next-gen oraz tymi, przeznaczonymi dla PC. Zamierzamy również utworzyć mniejsze zespoły produkcyjne, z maksymalną liczbą 80 pracowników, w związku z czym musimy dać zespołom deweloperskim co najmniej 24 miesiące na produkcję
...Nie mogę powiedzieć dokładnie, nad którymi platformami szczególnie się skupiliśmy. Ogłosimy to na początku 2008 roku, bądź w trakcie wakacji.
Wiemy jednak, że pewnymi możliwości zagrania w Deus Ex 3, powinni być posiadacze komputerów osobistych oraz niesprecyzowanych jeszcze konsol nowej generacji.
D'Astous podkreśla również, że tworzony przez studio Eidos Montreal produkt to wysiłek całego zespołu i nie chce, aby- jak miało to miejsce przy poprzednich częściach, ludzie kojarzyli go z konkretnym nazwiskiem. Zapytany o jakikolwiek wkład Warrena Spectora - ojca pierwszej części cyklu, mającego swój udział również przy drugiej jego odsłonie, w proces tworzenia programu, kierownik produkcji odpowiada:
Kilku ludzi z Eidos rozmawiało z Warrenem , tyle mogę powiedzieć - przypominając również, że Spector skupiony jest obecnie nad swoim nowym produktem, skąd można wywnioskować, że jego wkład w ten projekt jest raczej mało prawdopodobny.
W dalszej części wywiadu D'Astous zapowiada, że jego zespół zrobi wszystko co tylko możliwe, aby linia fabularna gry przypominała w niektórych aspektach tę, tak świetnie zapamiętaną z części pierwszej, dzięki czemu gracze z miłą chęcią wracać będą do znanej już historii. Konspiracyjny charakter scenariusza to jedna z opcji, którą może wykorzystać zespół w tym celu.
Z całą treścią wywiadu, możecie zapoznać się pod tym adresem. O wszelkich nowych informacjach dotyczących tytułu, postaramy informować się Was na bieżąco.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler