Jeszcze nigdy walka snajperska nie była tak realna!

Niespokojny oddech, podwyższone tętno, drżenie rąk, podmuchy wiatru, grawitacja. Prawdziwy strzelec wyborowy musi zapanować nad wieloma elementami i wziąć pod uwagę ogromną ilość najprzeróżniejszych czynników.

@ 15.11.2007, 16:20
"Arturo"
pc, press info

Jeszcze nigdy walka snajperska nie była tak realna!

Niespokojny oddech, podwyższone tętno, drżenie rąk, podmuchy wiatru, grawitacja. Prawdziwy strzelec wyborowy musi zapanować nad wieloma elementami i wziąć pod uwagę ogromną ilość najprzeróżniejszych czynników. Z podobnymi wyzwaniami będziesz musiał się zmierzyć w najnowszej grze City Interactive. Snajper: Sztuka Zwyciężania to oryginalny shooter FPS będący możliwie najwierniejszą symulacją broni snajperskiej. Autorzy gry z niezwykłą dokładnością oddali detale obsługi, zachowania i praktycznego użytkowania karabinów snajperskich.

Przede wszystkim zaimplementowano znakomitą fizykę gry. Na wystrzelony pocisk działa zarówno siła wiatru, jak i przyciągania ziemskiego. Należy zatem pamiętać, by kontrolować aktualną siłę wiatru i brać poprawkę na odległość z jakiej się strzela – im dalej stoimy od celu, tym niżej uderzy wystrzelony przez nas pocisk.

Ponadto do gry dodano specjalny system powodujący drżenie rąk kierowanego przez nas snajpera. Wpływ na to mają zarówno tętno, jak i przyspieszony oddech, nad którym będziemy musieli zapanować. Gdy się to uda, zwiększymy naszą koncentrację, a co za tym idzie także celność strzału.

Snajper: Sztuka Zwyciężania już niedługo w magazynie PC Fun 3/07 za 19.99!

Jeszcze nigdy walka snajperska nie była tak realna!

Jeszcze nigdy walka snajperska nie była tak realna!

Jeszcze nigdy walka snajperska nie była tak realna!


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosRedmeer   @   17:48, 28.04.2009
Wg mnie lepiej kupić Sniper Elite. Za kilka groszy jest to kawał przyzwoitej gry, wykonanej może bez wielkiego polotu, jednak solidnej i dającej się polubić fanom precyzyjnego strzelania. CDA dało ją w pełnej wersji w 148 numerze.