Ubisoft reklamuje czarnopiątkową wyprzedaż w trakcie rozgrywki
Ubisoft zdecydował się na dość dziwny pomysł. Firma serwuje graczom reklamy, podczas gameplayu.
W starszych odsłonach serii Assassin's Creed, a więc w Valhalla oraz Odyssey pojawiły się reklamy, promujące czarnopiątkową wyprzedaż Assassin's Creed Mirage. W przypadku Valhalli reklamy widoczne są w menu głównym w postaci specjalnych, nieszczególnie irytujących kafelków. Jeśli chodzi o Odyssey deweloper poszedł o krok dalej i postanowił graczom popsuć nieco immersję.
Dwaj użytkownicy portalu Reddit napisali na nim, że w trakcie zabawy w Assassin's Creed: Odyssey na Xboksie, podczas włączania mapy, zostali powitani pełnoekranową reklamą, promującą wyprzedaż Assassin’s Creed Mirage. Dopiero po zamknięciu reklamy byli w stanie przejść dalej. Inni użytkownicy forum także zaczęli wówczas zgłaszać, że zobaczyli dokładnie to samo. Ikonka wczytywania oraz ogólny wygląd reklamy wskazują na to, że to robota Ubisoftu.
Wydawca nie skomentował sytuacji. Nie wystosował też żadnego wyjaśnienia. Nie wiemy zatem czy mamy do czynienia z jakąś pilotową akcją czy trendem, który będzie się utrzymywał. Tak czy inaczej, reklamowanie gier w ten sposób nie jest szczególnie udaną koncepcją - przynajmniej naszym zdaniem. Dajcie znać czy uważacie podobnie.
Assassin’s Creed Mirage dostępne jest obecnie na PC, PS4, PS5, XS oraz X1. Jeśli rozważacie jego zakup, rzućcie okiem na naszą recenzję. Pamiętajcie też, by sprawdzić jego wymagania sprzętowe.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler