Starfield - najnowsza aktualizacja wprowadza DLSS, usprawnia optymalizację i likwiduje błędy
Jeśli do tej pory mieliście problemy z osiągnięciem odpowiedniej wydajności w Starfield na kartach graficznych z serii GeForce RTX, nowa aktualizacja powinna to naprawić.

Bethesda Game Studios regularnie publikuje aktualizacje dla swojego ostatniego dzieła, czyli gry Starfield. Najnowszy patch wprowadza to, co obiecano z początkiem miesiąca, czyli nie tylko poprawki błędów oraz lepszą optymalizację. Waszej uwadze w szczególności polecamy wsparcie dla technologii DLSS, która poprawia wydajność na wszystkich kartach z rodziny GeForce RTX.
Starfield wykorzystuje DLSS w wersji 3.0, a to oznacza, że właściciele kart RTX 40 będą mieć dostęp nie tylko do skalowania rozdzielczości, ale również do techniki zwanej Frame Generation, której zadaniem jest znaczące zwiększenie ilości generowanych na sekundę klatek. Nie ma niestety rekonstrukcji promieni, które pojawiło się w DLSS 3.5, ale być może w przyszłości się to jeszcze zmieni.
Prócz wsparcia dla DLSS oraz poprawy optymalizacji, nowa aktualizacja wprowadza m.in. możliwość natychmiastowego konsumowania napojów oraz jedzenia, bez konieczności podnoszenia ich i umieszczania w inwentarzu. Usunięto też ponadto sporo różnych błędów, w tym te powodujące problemy z pamięcią oraz wydajnością nawet na najszybszych układach graficznych.
Starfield dostępne jest obecnie na PC oraz Xboksach Series X|S. Gdybyście planowali w niego zagrać, rzućcie okiem na naszą recenzję oraz wymagania sprzętowe. Pamiętajcie też o poradniku, nad którym nadal pracujemy.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler