Lords of the Fallen z kolejną dużą aktualizacją. Twórcy poprawiają optymalizację i bossów

Studio Hexworks kontynuuje proces naprawiania swojej gry.

@ 16.11.2023, 23:42
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps5, xbox x/s

Lords of the Fallen z kolejną dużą aktualizacją. Twórcy poprawiają optymalizację i bossów

Wydane w połowie października Lords of the Fallen okazało się udaną grą, ale zdaje się, że tytuł trafił na rynek przynajmniej kilka tygodni za wcześnie. Na szczęście studio Hexworks nie spoczęło na laurach po premierze i w pocie czoła pracuje nad kolejnymi patchami.

Właśnie udostępniono kolejną dużą łatkę naprawiającą szereg błędów, a także poprawiającą wydajność. Szczególnie mowa tutaj o działaniu gry podczas przejścia do Umbral - czyli alternatywnego świata umarłych. Kto grał w Lords of the Fallen ten z pewnością spotkał się ze spadkiem wydajności po wejściu do Umbral. Najnowszy patch ma usprawnić działanie tego bądź co bądź świetnie zrealizowanego systemu.

Jednocześnie łatka oznaczona numerkiem 1.1.326 wprowadza sporo poprawek do samej rozgrywki. Twórcy wzięli sobie do serca uwagi od graczy dotyczący niektórych bossów - część z nich była zbyt trudna do pokonania, inni z kolei stanowili zbyt małe wyzwanie. Deweloperzy dokonali balansu w starciach z bossami, więc już teraz powinno być lepiej - ale obiecują jeszcze kolejne poprawki. 

Kolejne usprawnienia dotyczą m.in. działania na wybranych kartach graficznych NVIDIA GeForce i AMD Radeon. Hexworks pracuje nad pełną implementacją DLSS 3.0 wraz z Frame Generation - nadal niezbędne są jednak pewne szlify, zanim narzędzie zostanie udostępnione wszystkim graczom.

Pełna lista poprawek w patchu 1.1.326 do Lords of the Fallen dostępna jest na Steam.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosBarbarella.   @   10:40, 17.11.2023
Czytanie o tych wszystkich patchach robi się pomału nudne. To jakaś patchologia jest z tymi grami.
0 kudosMicMus123456789   @   13:31, 19.11.2023
Ta gra wymaga jeszcze sporo poprawek. Gram na PS5 i dawno nie grałem w grę typu soulsy gdzie kamera robi co chce, a sama gra zalicza spadki kiedy nie powinna. Dodatkowo nie wiem co za geniusz wymyślił, że przy każdym wejściu do bossa odpala się filmik :/ Zginiesz w walce 10 razy i 10 razy odpala się filmik i tak przy każdym ważnym bossie xD
0 kudosBarbarella.   @   14:33, 19.11.2023
Cytat: MicMus123456789
Dodatkowo nie wiem co za geniusz wymyślił, że przy każdym wejściu do bossa odpala się filmik :/ Zginiesz w walce 10 razy i 10 razy odpala się filmik i tak przy każdym ważnym bossie xD

Co prawda nie gram w soulsy ale znam ten ból bo widać więcej geniuszy wymyśliło coś takiego i nie zawsze da się taki filmik pominąć. Niektóre potem śnią się po nocach.