Lords of the Fallen ponownie zaktualizowane - nowy patch poprawia balans

Studio Hexworks regularnie ulepsza swoją grę.

@ 11.04.2024, 20:03
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps5, xbox x/s

Lords of the Fallen ponownie zaktualizowane - nowy patch poprawia balans

Debiutujące w październiku ubiegłego roku Lords of the Fallen nie zaliczyło najlepszej premiery - mimo obiecujących zapowiedzi, tytuł został średnio przyjęty przez graczy. Zaledwie 60% recenzji na Steam (na 20 tysięcy oceniających) to oceny pozytywne - gra ma więc "mieszane" opinie.

Odpowiedzialne za opisywanego souslike'a studio Hexworks nie odpuszcza jednak tematu i stara się wyprowadzić swój tytuł na prostą. Może to być trudne, wszak wśród narzekań przewijają się m.in. opinie o kiepsko zrealizowanych bossach czy ogólnej powtarzalności wśród przeciwników. Developerzy starają się jednak jak mogą, modyfikując rozgrywkę w kolejnych łatkach.

Właśnie opublikowano kolejny patch do Lords of the Fallen, oznaczony numerkiem v.1.1.664. Łatka wprowadza poprawki w balansie gry, usprawnia tryb sieciowy, a także niweluje błędy. Szczegóły znajdziecie na Steam, a patch trafił oczywiście także do wersji PlayStation 5 oraz Xbox Series.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   16:06, 12.04.2024
Dopóki nie wypuszczą jakiegoś porządnego DLC do gry nie wracam. A problemu z bossami czy przeciwnikami patch nie rozwiążę.
0 kudosIgI123   @   15:43, 13.04.2024
Cytat: MicMus123456789
A problemu z bossami czy przeciwnikami patch nie rozwiążę.
W sumie to rozwiązali, na premierę rozkład przeciwników i ich ilość była podobno znacznie bardziej upierdliwa niż po patchach.
Ja też chętnie wrócę do tej gry, ale czekam na zapowiedzianą aktualizację mającą dodawać modyfikatory do NG+. Może przy okazji zbiliby trochę hp bossom, bo na NG+1 miałem wrażenie że byli tak mocni jakby to było co najmniej NG+3.
0 kudosMicMus123456789   @   21:52, 13.04.2024
Cytat: IgI123
W sumie to rozwiązali, na premierę rozkład przeciwników i ich ilość była podobno znacznie bardziej upierdliwa niż po patchach.


Szczerze, ja sobie przypominam tylko jeden moment z połowy gry gdzie przy jeden drabinie zdecydowanie za dużo było przeciwników, którzy strzelali bądź wybuchali. W innych przypadkach zaryzykuje stwierdzenie, że przeciwników było wszędzie za mało, bo trudno było farmić doświadczenie czy przedmioty.

Cytat: IgI123
Może przy okazji zbiliby trochę hp bossom, bo na NG 1 miałem wrażenie że byli tak mocni jakby to było co najmniej NG 3.


Ja grę przeszedłem chyba 6 razy przy czym za siódmym z ciekawości odpaliłem NG+ wcześniej grałem w tym innym trybie. To zauważyłem tylko po Żniwiarzu, że jest trudniej, po przejściu gry przy drugim podejściu jest on śmiesznie łatwy przy pierwszym starciu, ale na NG+ faktycznie nie udało mi się go pokonać, ale reszta szła gładko, sporym minusem było usunięcie części szczątków co nie podnosiło poziomu trudności czy ryzyka, a było tylko upierdliwe, przynajmniej dla mnie.
0 kudosIgI123   @   16:20, 14.04.2024
Cytat: MicMus123456789
Szczerze, ja sobie przypominam tylko jeden moment z połowy gry gdzie przy jeden drabinie zdecydowanie za dużo było przeciwników, którzy strzelali bądź wybuchali. W innych przypadkach zaryzykuje stwierdzenie, że przeciwników było wszędzie za mało, bo trudno było farmić doświadczenie czy przedmioty.
Ciekawe, masz skrajnie inny pogląd niż większość graczy. Albo po prostu umiesz grać, nie na hura zebrać agro z każdego a potem płacz i zgrzytanie zębami.

Cytat: MicMus123456789
Ja grę przeszedłem chyba 6 razy przy czym za siódmym z ciekawości odpaliłem NG+ wcześniej grałem w tym innym trybie. To zauważyłem tylko po Żniwiarzu, że jest trudniej, po przejściu gry przy drugim podejściu jest on śmiesznie łatwy przy pierwszym starciu, ale na NG+ faktycznie nie udało mi się go pokonać, ale reszta szła gładko, sporym minusem było usunięcie części szczątków co nie podnosiło poziomu trudności czy ryzyka, a było tylko upierdliwe, przynajmniej dla mnie.
Właśnie na początku NG+ było spoko. Gracze tego co widzę narzekają na końcowych bossów, głównie na Żniwiarza właśnie. Podpinam się pod to i ja, pamiętam że dopóki nie zrobiłem respeca na jakiś meta build to też był dla mnie ścianą nie do przejścia.
0 kudosMicMus123456789   @   19:52, 14.04.2024
Cytat: IgI123
Ciekawe, masz skrajnie inny pogląd niż większość graczy. Albo po prostu umiesz grać, nie na hura zebrać agro z każdego a potem płacz i zgrzytanie zębami.


Mam co prawda kilka platyn w tego typu grach czy nawet w "oryginalnym" Lords of the Fallen, ale gra nie jest szczególnie trudna. Jest też tylko kilka miejsc gdzie zbyt duże agro jest problemem. Mało tego nie da się tu nawet źle pójść. Nie ma gdzie farmić, raz jak myślałem, że mi się udało znaleźć dobre miejsce w kopalni w wymiarze Umbral kiedy goni nas czerwony upiór, ale okazało się, że jego pierwsze pokonanie powoduje, że przestaje dawać nam dobrego expa i z każdym pokonaniem jest go coraz mniej, tragedia.

Może wybór klasy ma tu znaczenie, ja grałem Mrocznym Paladynem z pre-order'a i szedłem standardowo w siłę i staminę, a magia mimo iż ciekawa moim zdaniem jest mocno niewygodna w tej grze, ale za to przedmioty do rzucania są zbyt OP zwłaszcza oszczep Sędzi kapłanki z końca gry. Dla zabawy tylko tym pokonywałem bossów, bo po ulepszeniu nikt nie ma szans z tą bronią. Z tego co zauważyłem też pierścienie przy kolejnych przejściach nie mają wyższego poziomu, za każdym razem jest to ten sam pierścień. W DS z tego co pamiętam przy kolejnych przejściach pierścienie były mocniejsze +1, +2 itd.
Dodaj Odpowiedź